DINCS

Intro


Profil: klikk
Évjárat: 1981 (10.16.)
Bolygó: Föld
E-mail: klikk
Indavidejók: klikk
Kategóriák:
- énblog
- filmblog
- megmondomblog

Mostanában

...olvasom:
Rob Thurman - Éjvilág
...olvastam és ajánlom:
Hugh Laurie - A Balek
Stephen King - Lisey története
Ruth Rendell - Démon képében
...láttam vásznon:
Sasszem
pontyozva 5*/5
...láttam DVD-n:
Télbratyó
pontyozva 5/5
...vallom:
MINDKÉT oldalról rühellem a politikát és ami mögötte van!
...rá vagyok kattanva:
kókuszlikörös szaloncukor ♥

Aquarell és grafit

















(a lista nem teljes)

Utolsó kommentek

  • Hülyebárány: Itt vagyok, ragyogok, az új cím tehát lauuughingatlife.blogspot.com szigorúan 3 u-val. Képzeljétek... (2009.01.06. 20:43) Pá!
  • Iscream: Mi az új címed? plíííz (2009.01.05. 23:02) Pá!
  • Hülyebárány: Perszeee, az új címet megosztom Veletek, már miért ne tenném? ^^ Nagy pussz mindhármótoknak! (2008.12.29. 15:40) Pá!
  • Iscream: Na ezért regisztráltam? :P Azért remélem kapunk infót az új címről boldogokat neked is (2008.12.28. 00:27) Pá!
  • Csili: szipszip:( mé mész el???? de ugye csak piszikét leszel távol, ude???siess vissza..... :) (2008.12.27. 21:24) Pá!
  • Utolsó 20

Címkemassza

anćimi (4) aquarell (10) átok (3) balek (5) baleset (6) balkéz (1) bodies (2) dalszöveg (2) dexter (1) dincs (73) dopping (3) eszperente (2) euro2008 (15) f1 (2) film (21) football (21) fordítás (3) főzés (1) gonoszotty (30) grafit (8) grill (2) horror (13) horvátország (11) iwiw (5) káosz (11) karácsony (4) kiállítás (1) killers (4) koan (3) könyv (9) kritika (5) magyarország (3) mese (10) nosztalgia (11) nyomi (21) olimpia2008 (7) rajz (12) skizo (3) spanyolország (10) sütés (4) szakszervezet (2) szép (15) sziget2008 (4) szomorú (3) tourdefrance (3) utazás (5) véletlen (3) video (10) zene (20)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2008.09.16. 22:43 Hülyebárány

... avagy Indiszponált Szerénységem.

Olyan dolog történt velem, mely 26 évem alatt még egyszer sem. Namármost. Felpattantam - szószerint felpattantam - a Batyiról Szentendre felé tartó HÉV-re, nem meglepő módon Pomázon szerettem volna leszállni. Kissé nyomott állapotomban bedugtam a fülemet zenével, hogy kiiktassak minden külső tényezőt, már ami a hangokat illeti. Mivel egyedül zötyögtem. Már elég szépen besötétedett, így csak néha-néha láttam valamit az ablakon keresztül.
Számoltam - sikerült - két leányzó olvasott a járművön könyvet, méghozzá elég vaskos könyvet, gondoltam is, hogy ha én a HÉV-en könyvet olvasnék, akkor előre 3 embernyi jegyet váltok, mert ha én könyvet olvasok, akkor azért teszem azt akár még a HÉV-en is, mert olyan nagyon jó az az írás és magával ragadó, tehát ha azt vesszük, hogy az egész szakasz pölö Szentendrétől a Batyiig sacc/kb 35 perc, nos hát ez idő alatt nem tudja az ember igazán belevetni magát abba az igazán jó kis könyvbe. Tehát akkor már legalább oda-vissza-oda-vissza-oda váltom azt a jegyet.
Alighogy végigfuttatom fáradt fejemben ezt a történetet, amikoris nyílik az ajtó, ... és úgy is marad. Mögöttem senki, előttem senki, mellettem szintúgy. Világítás lekapcs. Húha - mondom én magamban -, lehet, hogy mégiscsak Békásmegyerig közlekedő HÉV-re szálltam? Sebaj, akkor leszállok és megvárom a következő járatot, amely nagyvalószínűséggel végre hazavisz.
Leugrom a HÉV-ről. Mintha egy idegen bolygón lettem volna. Húha - mondom én ismét - ez bizony nem a békási megálló... Ekkor látom ám, hogy Szentendre! Hát igen... Véletlenül elhéveztem a végállomásig.
Mondanom sem kell, a következő járat 20 perc után indult a kivetítő szerint, tehát a holt sötétben teljesen egyedül a szentendrei állomáson még volt időm meginni 2 pohár mogyorós cappuccinót, amelyért egyébként már megérte ez a kis baleset, mert valami fantasztikusan finom nedü volt.

Hú de milyen hétvégém lesz! Szombaton kettőre előadásra megyek - mostmár nevén tudom nevezni a kedves illetőt - Ferencnek köszönhetően, ki mint megtudtam és elnézést az esetleges elírásért nem hivatásos orvosdoktor, de szerintem a vérében van. Valami csodálatosan magávalragadó személyiség, bááár az emberek akár kis része is hasonló gondolkodású és beállítottságú lenne. Azért el kell mondanom: remek érzés, hogy az elmúlt 2 hónapban 3 csodás embert sodort felém a sors és ismerhettem meg őket, remélem minden érintett tisztában van vele hogy Róla beszélek.

Tehát szombaton kettőtől előadás, este Cinkotán didergős-majd-iszunk-egy-kellemeset-és-már-nem-didergős-de-ugyanolyan-fantasztikus-hangulatú grilleste szívem csücskeivel (mert szívemnek sok csücske van ám, az én szívem már csak ilyen torz), vasárnap pedig városunk várossá avatásának 8. évfordulója alkalmából zenés, gulyásos, ereszd el a hajamat összeröffenés a város egy eldugott szegletében. Állítólag a város fő-fő pontja a hely, de mióta élek talán 3-szor jártam ott...

Nem voltam az ARC-on, pedig szerettem volna. Viszont láttam egy olyan plakátot, hogy a sírás kerülgetett tőle. A jó értelembe vett sírás.
Jelenet: a fotó a budai oldalon készült, háttérben az Országház. Indián bácsi ül a part menti korláton, kezében egy slag, melyből víz folydogál. A plakát címe a következő:

LASSÚ VÍZ PARTOT MOS...

Imádom, imádom és megintcsak imádom!

Kedvenc Beatrixomnak szeretném továbbfejleszteni egy régebbi "látását", mégpedig azt, hogy leendő partnerem gyermekkel a karjában érkezzen a megbeszélt randevúra virág helyett, javaslom legyen pöppnyit kihúzva a szeme szemceruzával is, mivel mostmár ez is plusz pont részemről. Itt is szeretném köszönteni szívem csücskeinek két lakóját név- és születésnapjuk alkalmából! Mwah!

Ha akartok látni ölelnivaló emberkét íme:

10 komment

Címkék: könyv utazás baleset szép káosz dincs gonoszotty


A bejegyzés trackback címe:

https://dincs.blog.hu/api/trackback/id/tr69666993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Strawberry 2008.09.17. 19:58:06

Oké :D Majd összegyűjtögetjük a külső-belső tulajdonságokat és feladunk egy hirdetést :) Aki nem visz magával kisgyereket és nincs kihúzva a szeme, annak semmi esélye :))
És köszönjük a jókívánságokat :**

dincs · http://dincs.blog.hu 2008.09.19. 12:02:27

:D Nemrossz, nemrossz! x))) Élnézést ha túl indiszkrét a kérdés, de Neked van partnered? Ha nincsen - vagy ha van - neked is vannak hasonló sablonmentes őrültségeid? :)

Strawberry 2008.09.19. 20:07:32

Hát 1-2 őrültebb elképzelésem nekem is van :D
Pl. ha szőke hajú pasival hozna össze a sors (de nem az eseteim, inkább barna-párti vagyok), akkor csakis a hosszabb hajúak jöhetnének szóba. De ne a "trendi szépfiú vagyok" kategóriára gondolj :D Valamiért nem tetszenek a rövid hajú szőkék :D
Egy másik: (bár szerintem ez nem igazán számít őrültségnek) mindenképp előnyben részesíteném a zakós emberkéket :D Az egyik gyengém, ha egy jóképű úriembert zakóban látok ^^
No meg a kisbabás férfiaknak én sem tudok ellenállni :) Éppen ma láttam egy igencsak sármos apukát, kezében egy csöppséggel, és majd elolvadtam a látványtól. Igazán édesek voltak együtt ^^

Hülyebárány · http://hulyebarany.blogspot.com 2008.09.20. 21:41:21

Áháá értelek, nos, elnézést az eredeti- és festettszőke férfiemberkéktől de valahogy a szőke haj engem is kevésbé vonz... x)
Óóó és igen, az elegancia valóban egy vonzó tulajdonság, ebben igazán egyetértek! ^^ Kbö 10 évvel ezelőtt bezzeg más volt az izlésem és a zsánerem, akkor szóba sem jöhetett volna a nyakkendő, lakkozott elegáns cipő és egyéb kiegészítők, inkább a szakadt farmer és a tornacipő... =))

Strawberry 2008.09.21. 14:40:48

:) Én a bőrszerkós, bakancsos rockerekért voltam megőrülve xD Mára már elmúlt ez a dilim ^^

Hülyebárány · http://hulyebarany.blogspot.com 2008.09.21. 19:04:04

Ááá szóval a tipikus rosszfiúkat? :D
Lehet, hog felnőttünk Strawberry... :) Remélem nem! Én nem akarok felnőni! x)))
Tényleg Te mennyi idős vagy? Ezt még nem is tudom Rólad. ^^

Strawberry 2008.09.21. 19:51:24

Óóó..én még nagyon fiatalka vagyok, csupán 20 éves. ^^ És szívesen megállítanám itt és most az időt, mert most érzem magam a legjobban. Nem lennék se fiatalabb, se idősebb.

Hülyebárány · http://hulyebarany.blogspot.com 2008.09.21. 20:05:13

A legszebb kor! ^^ Bár most egész jól érzem én is magamat, azért visszaröppennék az időt sok évvel ezelőttre, hogy ezt-azt elkerülhessek x), pedig mindíg azt hangoztatom, hogy semmit nem bántam meg az életemben, mert minden hibából tanul az ember és ezáltal nem követi el azt mégegyszer. Azért mégis... szívesen folytatnám az életemet inkább mondjuk 23 éves koromtól =)
Remélem - kívánom - hogy 1 év múlva is ilyen hangulatban leszünk, mint most 20 és 26 évesen.

Strawberry 2008.09.21. 20:15:10

Én is nagyon remélem. És azt is, hogy egyszer személyesen is megismerhetlek, és a mostani jó hangulatot mégjobbá tudjuk tenni közös élményekkel ^^
süti beállítások módosítása