DINCS

Intro


Profil: klikk
Évjárat: 1981 (10.16.)
Bolygó: Föld
E-mail: klikk
Indavidejók: klikk
Kategóriák:
- énblog
- filmblog
- megmondomblog

Mostanában

...olvasom:
Rob Thurman - Éjvilág
...olvastam és ajánlom:
Hugh Laurie - A Balek
Stephen King - Lisey története
Ruth Rendell - Démon képében
...láttam vásznon:
Sasszem
pontyozva 5*/5
...láttam DVD-n:
Télbratyó
pontyozva 5/5
...vallom:
MINDKÉT oldalról rühellem a politikát és ami mögötte van!
...rá vagyok kattanva:
kókuszlikörös szaloncukor ♥

Aquarell és grafit

















(a lista nem teljes)

Utolsó kommentek

  • Hülyebárány: Itt vagyok, ragyogok, az új cím tehát lauuughingatlife.blogspot.com szigorúan 3 u-val. Képzeljétek... (2009.01.06. 20:43) Pá!
  • Iscream: Mi az új címed? plíííz (2009.01.05. 23:02) Pá!
  • Hülyebárány: Perszeee, az új címet megosztom Veletek, már miért ne tenném? ^^ Nagy pussz mindhármótoknak! (2008.12.29. 15:40) Pá!
  • Iscream: Na ezért regisztráltam? :P Azért remélem kapunk infót az új címről boldogokat neked is (2008.12.28. 00:27) Pá!
  • Csili: szipszip:( mé mész el???? de ugye csak piszikét leszel távol, ude???siess vissza..... :) (2008.12.27. 21:24) Pá!
  • Utolsó 20

Címkemassza

anćimi (4) aquarell (10) átok (3) balek (5) baleset (6) balkéz (1) bodies (2) dalszöveg (2) dexter (1) dincs (73) dopping (3) eszperente (2) euro2008 (15) f1 (2) film (21) football (21) fordítás (3) főzés (1) gonoszotty (30) grafit (8) grill (2) horror (13) horvátország (11) iwiw (5) káosz (11) karácsony (4) kiállítás (1) killers (4) koan (3) könyv (9) kritika (5) magyarország (3) mese (10) nosztalgia (11) nyomi (21) olimpia2008 (7) rajz (12) skizo (3) spanyolország (10) sütés (4) szakszervezet (2) szép (15) sziget2008 (4) szomorú (3) tourdefrance (3) utazás (5) véletlen (3) video (10) zene (20)

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2008.10.13. 22:42 Hülyebárány

Profil

 

Név: Pidi, Cza, kinek mi... (egyébként pedig Piros, Piroska, de ezt ne...)
Született: 1981. október 16., Budapest, Magyarország, Föld nevű bolygó
Tartózkodási hely: Pomáz, Pest megye, Magyarország, Föld nevű bolygó
iWiW: van
Mail: Jobbra kukk. Csók.


Tény: Idealista
Szereti: Emberek közötti harmóniát, spiritualitást és fantáziát, másokkal való interakciót, a művészet minden formáját
Nem szereti: Veszekedést és viszálykodást, azokat, akik többre tartják a szabályokat, mint az embereket, ha valaki érzéketlen mások érzelmei vagy szenvedései iránt, a versengést, amikor a hatalom és hírnév és dicsőség valakinek a fejébe száll
Amit mások talán nem szerethetnek benne: Makacs, rendetlen, elrugaszkodottnak és bolondosnak tűnhet mások szemében komoly helyzetekben is
Életcélok: Harmónia, kellemes érzelmek, intuíció használata, az én jobb megismerése, kapcsolatok teremtése hasonló érdeklődésű emberekkel
Erősségek: "Lehetelen" nem létezik, kitartó, mer álmodni és azt tűzön és vízen át valóra váltani.

Október 16., 1981, Budapest, Magyarország. Ekkor láttam meg először a napfényt. Hobbi-rajzoló vagyok, szeretem a futballt, a barátaimmal hétvégi elfoglaltságként sokat játszottuk e sportot réges-régen egy messzi-messzi galaxisban. Spanyol nyelvet tanulok, alkotok (grafit, aquarell), egy önkormányzati szervezetnél dolgozom mint gazdasági ügyintéző, és mindezek mellett élvezem az élet apró - és nagyobb - örömeit. Szeretek emberekkel kettesben beszélgetni. Több emberrel is, de kissé gátlásos vagyok. Soha nem unatkozom, mindíg eltudom magamat szórakoztatni. Szeretek a szakácsművészet világában kószálni, kedvelem a különleges ételeket. Szeretem ha a szél összekócolja a hajamat, ha Fodor Ákos axiómáit olvashatom, ha szerelembe esem, ha a kedvenc zeném hatására kibújhatok a bőrömből, ha nyugalom van körülöttem, ha olvadt gyertyába márthatom az ujjamat. Képes vagyok minden külső hatást leküzdve könyvet olvasni - akár vonaton, akár még építkezés mellett közvetlenül, vagy betonkeverőben gubbasztva is -, embrió pózban alszom, csukott szemmel is bekötöm a cipőfűzőmet, miközben visszafelé olvasok.

 


Mozik:
⇒13 Kísértet (Tir13en Ghosts)
⇒300
⇒A Faun Labirintusa (El Laberinto del Fauno)
⇒A Ravasz, az Agy és két füstölgő puskacső (Lock, Stock and two smoking barrels)
⇒A Lepkegyűjtő (The Collector)
⇒Anyád! a szúnyogok...
⇒Fear X
⇒Férj és Férj (I now pronounce you Chuck and Larry)
⇒Final Fantasy Advent Children
⇒Gyilkos Szerelem (Lonely Hearts)
⇒Kísértethajó (Ghostship)
⇒Nyomás! (Go!)
⇒Ó Testvér, merre visz az utad? (O Brother, where art thou?)
⇒Pokolfajzat (Hellboy)


Doboz:
⇒Balfék Körzet
⇒Dexter
⇒Doktor House (House MD)
⇒Ed, Edd & Eddy
⇒Férjek Gyöngye (The King of Queens)
⇒László Tábor (Camp Lazlo)
⇒Miért éppen Alaszka? (Northern Exposure)
Monk
⇒Rejtélyek városa (Invasion)
⇒Szökés (Prison Break)


Zaj:
⇒Arctic Monkeys
Billy Talent
⇒Björk
⇒Blur
Bowie, David
⇒Daughtry, Chris
⇒Depeche Mode
⇒Escape The Fate
⇒Falling Up
⇒Family Force 5
⇒Hoobastank
Kaizers Orchestra
Killers, The
⇒Lakatos Krisztián
⇒Lostprophets
⇒Oasis
Powter, David
⇒U2


Játékos:
⇒Fichtner, William
⇒Gray-Stanford, Jason
⇒Gruber, Michael
⇒Helgenberger, Marg
⇒Jones, Doug
⇒LaRose, J.
⇒Mucsi Zoltán
⇒Philipe, Gérard
⇒Sandler, Adam
⇒Turturro, John



 

Ha csörög a telefon...
...odasietek, hogy felvegyem
...megvárom, míg más veszi fel a kagylót

Jellemző a beszédstílusomra, hogy...
...inkább részletekre koncentrálva beszélek, mint általánosságban
...inkább általánosságban beszélek, mint részletekre koncentrálva

Hajlamos vagyok arra, hogy amit mondanak...
...inkább szó szerint értsem
...inkább átvitt értelemben értsem

Jobban értékelem, ha valaki...
...racionális
...érzelmes

Jobban hat rám egy...
...meggyőző bizonyíték
...megindító kérés

Úgy jellemezném inkább magamat, mint...
...komoly és határozott
...laza

Jobban érzem magamat...
...ha egy munkának a vége felé járok
...ha egy munka folyamatában van, nyitottak még a lehetőségek

Ha sorban állok, gyakran...
...csevegek másokkal
...csak arra koncentrálok, amiért jöttem

Gyakrabban látom...
...ami a szemem előtt van
...amit csak elképzelni lehet

Szerintem rosszabb...
...ha valaki túlságosan álmodozó, a föld felett jár
...ha valaki a megszokott kerékvágást követi

Amit leginkább kívánok magamnak...
...akaraterő
...érzelmek

Másokkal inkább...
...határozott vagyok, mint kedves
...kedves vagyok, mint határozott

Jellemzőbb rám, hogy amikor egy nyaralást tervezek...
...bebiztosítom magam, és mindent előre elintézek és megtervezek
...hagyom, hogy a dolgok valamennyire a maguk természetes útján bontakozzanak ki

Hajlamosabb vagyok észrevenni...
...a rendetlenséget és a zűrzavart
...a lehetőségeket a változásra

Egy partin...
...sok mindenkivel csevegek, még ismeretlenekkel is
...néhány barátommal vagyok

Inkább tartom magam...
...földhöz ragadtnak
...elrugaszkodottnak

Történetekben jobban szeretem a(z)...
...akciót és kalandot
...fantáziát és hősöket

Nehéz helyzetekben néha...
...egyáltalán nem vagyok együttérző
...túlságosan együttérző vagyok

Jellemző rám, hogy nem vagyok elfogult az emberekkel, még akkor se, ha az őszinteségem esetleg veszélyezteti a kapcsolatot...
...igen
...nem

Jellemzőbb rám, hogy...
...megszervezem a dolgaimat
...szeszélyes és szervezetlen vagyok

Jobban érzem magam...
...egy döntés után
...egy döntés előtt

Idegenekkel beszélgetni...
...energiával tölt fel
...kimeríti az energiaforrásaidat

Jobban érdekel, ami...
...aktuális
...lehetséges

Hajlamosabb vagyok...
...tényszerű lenni, mint spekulatív
...spekulatív lenni, mint tényszerű

Szívesebben...
...kritizálok
...értékelek

Ha el kell döntenem valamit, inkább hagyatkozom a(z)...
...adatokra, tényekre
...vágyaimra

Munkában természetesebb...
...rámutatni a hibákra
...megpróbálni mások kedvében járni

Ha rendetlenség van az asztalomon...
...időt szakítok, hogy rendet rakjak
...egészen jól tolerálom

Szabadidőmben...
...keresem mások társaságát pl. partikra megyek, barátnőkkel vásárolok, stb
...szeretem a magányos tevékenységeket, mint az olvasás, mozizás vagy néhány közeli baráttal vagyok

Rosszabb, ha...
...azt mondják, amit gondolnak
...metafórákat és szimbólumokat használnak

A tények...
...magukért beszélnek
...elveket szemléltetnek

Mások megítélésében hajlamos vagyok...
...objektív és személytelen lenni
...személyes lenni

Fontosabb számomra a...
...következetes gondolkodás
...harmonikus kapcsolatok

A legtöbb helyzetben inkább...
...megfontolt, mint spontán vagyok
...spontán vagyok, mint megfontolt

Rosszabb...
...időhatárra, időkeretek között
...bármikor

Úgy gondolok inkább magamra, mint egy...
...társaságot kedvelő emberre
...egyedüllétet kedvelő emberre

Az elméletalkotók és filozófusok...
...bosszantanak
...lenyűgöznek

A józanész...
...általában megbízható
...gyakran megkérdőjelezhető

Ha valakinek csalódást kell okoznom, akkor általában...
...elfogulatlan és egyenes vagyok
...megfontolt és kedves vagyok

Egy heves vitában...
...kitartok az álláspontom mellett
...keresem a kompromisszumot

Inkább jellemző rám, hogy (pl. amikor egy étteremben választok, nyaralásról döntök stb.)...
...hamar eldöntöm, mit akarok
...kis időbe telik, amíg választok/döntök

Munkában szeretem, ha a tennivalóim...
...be vannak osztva
...nincsenek beosztva

Ha egy étterembe megyek inkább...
...szeretek középre ülni
...a helyiség szélén keresek asztalt

A gyerekek gyakran NEM...
...teszik magukat hasznossá
...használják eléggé a fantáziájukat

Gyakrabban vagyok...
...gyakorlatias
...ösztönös

Jobban irányítanak...
...a gondolataim
...az érzelmeim

Nagyobb bók számomra...
...Ez egy logikus ember.
...Ez egy mély érzésű ember.

Inkább hajlamos vagyok...
...sietni, mint ráérni
...ráérni, mint sietni

Hajlamos vagyok...
...átgondoltan választani
...impulzívan választani

Munkában hajlamos vagyok...
...szociális lenni a kollegákkal
...magamnak valónak lenni

Hajlamos vagyok...
...rögtön belefogni valamibe
...átgondolni a következményeket, mielőtt tennék valamit

Inkább a...
...tapasztalataimban bízok
...képzelőerőmben bízok

Könnyen és gyakran kimutatom az érzéseimet...
...igen
...nem

Ha egy munka folyamatában van...

...szeretek feljegyzéseket, emlékeztetőket írni hol is tart a folyamat
...hagyom hadd menjek a dolgok spontán, a maguk útján

Szeretem...

...a megszokott utat választani
...kísérletezni

Könnyebb számomra...
...másokat a saját boldogulásomhoz felhasználni (nem pejoratív értelemben)
...azonosulni másokkal

Inkább értékelem magamban...
...realitáshoz való ragaszkodásomat
...élénk fantáziámat

A döntéseimet inkább...
...jól megfontolom
...a jelen érzéseim határozzák meg

Megérintenek az emberek problémái...
...nem
...igen

Pontosan tudom, hogy minden percemet hogyan töltsem el hasznosan...
...igen
...nem

Jobban szeretem...
...a végleges döntéseket
...amin még lehet változtatni, van egérút

Általában szeretek a figyelem középpontjában lenni...
...igen
...nem

Jobban érdekel egy ötlet, mint a kivitelezése...
...igen
...nem

Gyakran gondolkozom azon, hogyan lehetne fejleszteni dolgokat (technológiát, személyes kapcsolatokat stb.), hogy a jövőben jobban működjenek...
...nem
...igen

Ha egy érzelmes filmet nézek...
...nem indít meg
...érzelmileg megérint

Nehezen beszélek az érzelmeimről...
...igen
...nem

Ha előadást tartok inkább jellemző rám, hogy...
...mindent pontosan előkészítek és megtervezek
...spontán vagyok, tudok improvizálni is, ha kell

A késés...
...nem jellemző rám, általában pontos vagyok
...jellemző rám

komment

Címkék: dincs


A bejegyzés trackback címe:

https://dincs.blog.hu/api/trackback/id/tr91712484
süti beállítások módosítása