DINCS

Intro


Profil: klikk
Évjárat: 1981 (10.16.)
Bolygó: Föld
E-mail: klikk
Indavidejók: klikk
Kategóriák:
- énblog
- filmblog
- megmondomblog

Mostanában

...olvasom:
Rob Thurman - Éjvilág
...olvastam és ajánlom:
Hugh Laurie - A Balek
Stephen King - Lisey története
Ruth Rendell - Démon képében
...láttam vásznon:
Sasszem
pontyozva 5*/5
...láttam DVD-n:
Télbratyó
pontyozva 5/5
...vallom:
MINDKÉT oldalról rühellem a politikát és ami mögötte van!
...rá vagyok kattanva:
kókuszlikörös szaloncukor ♥

Aquarell és grafit

















(a lista nem teljes)

Utolsó kommentek

  • Hülyebárány: Itt vagyok, ragyogok, az új cím tehát lauuughingatlife.blogspot.com szigorúan 3 u-val. Képzeljétek... (2009.01.06. 20:43) Pá!
  • Iscream: Mi az új címed? plíííz (2009.01.05. 23:02) Pá!
  • Hülyebárány: Perszeee, az új címet megosztom Veletek, már miért ne tenném? ^^ Nagy pussz mindhármótoknak! (2008.12.29. 15:40) Pá!
  • Iscream: Na ezért regisztráltam? :P Azért remélem kapunk infót az új címről boldogokat neked is (2008.12.28. 00:27) Pá!
  • Csili: szipszip:( mé mész el???? de ugye csak piszikét leszel távol, ude???siess vissza..... :) (2008.12.27. 21:24) Pá!
  • Utolsó 20

Címkemassza

anćimi (4) aquarell (10) átok (3) balek (5) baleset (6) balkéz (1) bodies (2) dalszöveg (2) dexter (1) dincs (73) dopping (3) eszperente (2) euro2008 (15) f1 (2) film (21) football (21) fordítás (3) főzés (1) gonoszotty (30) grafit (8) grill (2) horror (13) horvátország (11) iwiw (5) káosz (11) karácsony (4) kiállítás (1) killers (4) koan (3) könyv (9) kritika (5) magyarország (3) mese (10) nosztalgia (11) nyomi (21) olimpia2008 (7) rajz (12) skizo (3) spanyolország (10) sütés (4) szakszervezet (2) szép (15) sziget2008 (4) szomorú (3) tourdefrance (3) utazás (5) véletlen (3) video (10) zene (20)

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2008.12.14. 01:01 Hülyebárány

3 darab, lyukas, üres csokitégla ajándékba elvihető...

Phfúúúú de ciki!!! Ezt most annyira nagyon el szeretném mesélni, de félek, hogy idő előtt elszabaduuul a meglepetés szelleme a dobozból, így csak utalok a célszemély kilétére, nehogy teljesen véletlenül még magára ismerjen az illető... Tehát, egy nagy gyereknek távirányítós autót vettem másodmagammal karácsonyra, mert kedves poénnak tartottuk... Nos, arra gondoltam, hogy a fene fog Pestről dobozos autókat cipelgetni a héven elvégre itt van az internet, mint jelen személyünk esetében téli lustaságukat töltő emberek főbb bevásárlóhelye. Beírtam hát a keresőbe a kívánt címszavakat, fel is ugrott egy nagyon szimpatikus játéküzlet, a vásárolt termékeket ráadásul igen kellemes áron szállítják házhoz, vagy küldik utánvéttel.
A legtetszetősebb márkán belül köbö 8-9 féle autót láthatunk felsorakozni, társam rám bízta a választást, így nagy gonddal lestem a négykerekűeket. Az egyik Nissan azért esett ki a kalapból, mert a rá festett Bruce Lee-feelinges tigris igencsak unszimpatikussá tette az összhatást, a másik azért esett ki, mert Porsche (és az olyan snassz), a harmadik azért, mert egyszín fekete (mint egy halottaskocsi), és így tovább... Maradt azért egy, ami mindent vitt, legalábbis akkor és ott. Olyan nagyon nem tudtam kivenni a mintázatát a felnagyított, ámde maradéktalanul "láthatatlan" fotó alatt. Azt láttam, hogy fekete, oldalán, motorháztetőn apró (nem robosztus) minták. Fogamat kicsit szívva bele tettem hát a virtuális kosárába, meg is rendeltem, meg is érkezett, ... Pfff! =))
Megérkezett tehát. Tépem szét a dobozt mint egy őrült, először persze negyedórát küzdök a dobozt átölelő madzaggal, kikapom az autót eredeti dobozában, az autó a következőképpen fest:
Nagyon csinos, lakkozott fekete alapon - most figyelj - rózsaszín (!!!) virágok elől, hátul, felül. Baromi férfias! :D

Más.
Végig követtem esténként, munka után, kikapcsolódásképpen - mert hallottam, hogy botrány készül - a Hal a tortán című műsort. Ha Nagy Feró bácsi a Nemzet Csótánya, akkor ezennel hirdessük ki szerintem, hogy Bódi Sylvi és Rubint Réka a Nemzet Nőstény Csótányai. Ennyit róluk, mint emberszabásúakról. Ganxsta Zolee-val pedig bárhol és bármikor szívesebben együtt vacsoráznék.

Vacsora. Ettetek már Pocket Coffee csokoládét? Én már  a harmadikat fogyasztom, vagy legalábbis valami olyasmit teszek, ugyanis leharaptam a sarkukat és kiittam belőlük a kávét. A Kinder tojásnak sem igazán szokott érdekelni a körítése, csak az ami benne van. =))) Tulajdonképpen ez sokminden más esetben is jellemző rám. Biztosan vannak kivételek, melyek mindíg s mindenkor lesznek is (lásd. csavi barátom és a humorérzék esete, csak hogy tárgyilagosak legyünk).

Megint más.
Nagyon szeressem ezt a vidit:

Ha valaki olvasott már közületek Dexter-t könyv formájában, legyen olyan kedves meséljen arról, hogy érdemes-e elkezdeni.

15 komment

Címkék: zene video könyv karácsony véletlen nyomi dincs gonoszotty


A bejegyzés trackback címe:

https://dincs.blog.hu/api/trackback/id/tr34821630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Iscream 2008.12.14. 18:02:25

Bakker mióta kell regisztrálni, hogy kommenteljek?
Még a végén én is elkezdhetek blogot írni...
Én olvastam a Dexter dühödt démona című könyvet. Direkt nem néztem meg az első évadot, mert annak a fő száláról szól elméletileg és "csak" azt az egy szálat követi végig. Mondjuk nem tudom, hogy a többi a sorozatban hogyan kapcsolódik a történethez, ezért lehet hogy annak, aki látta zavaró lesz, hogy a könyvből kimaradnak olyan részek mint pl. a rendőrfeleség meggyilkolása és a stb. Sajnos nem tudom azt mondani, hogy a legjobb könyv volt, amit olvastam, de a legrosszabb sem. Olyan erős hármast adnék neki. Ha Dexter őrült rajongója vagy, akkor szerintem érdemes elolvasni.

Iscream 2008.12.14. 18:04:19

Ja azt nem mondtam, hogy Tilla voltam. Pofátlan módon a Tilla nick már foglalt volt így maradok tisztelettel Iscream

Hülyebárány · http://hulyebarany.blogspot.com 2008.12.14. 21:38:23

Jesszom Tilla! Meglestem és valóban nincs már lehetőség arra, hogy valaki regisztráció nélkül pötyögjön. Napuff! Ha blogot indítasz tessék szólni! Azért mi szólíthatunk Tillának, ugye?

Köszi a könyv kritikát, lehet, hogy fejest ugrok bele.

Csili · http://csili.blog.hu 2008.12.14. 21:50:12

Én nadon ceretem ám a fekete alapon lózsacín mintás dolgokat:b :DDD
Najó ez csak vicc volt...
Fúúú ez a klipp.... érdekes... rohadt idegesítő nőszemély van benne, én az első pali helyében már rég összevissza pofoztam volna...
még jó hogy nem vagyok férfi:))

csavarhuzo77 · http://csavarhuzo.blog.hu 2008.12.15. 06:10:04

visszatértem!
olvastam természetesen a könyvet. és mivel láttam az első évadot, erős hasonlóságot véltem felfedezni a filmmel. szóval így a sorozat után egynek jó, de nem kötött le annyira, mintha nem láttam volna.
érdekes, hogy volt egy ismerősöm, akinek az msn-en volt valami hasonló isc-es kezdetű neve, mint tillának...

Hülyebárány · http://hulyebarany.blogspot.com 2008.12.15. 22:13:40

Csilim nekem nincsen bajom a fekete-rózsaszín párosítással (kövezzetek meg), de egy férfiembernek, hát... =) Persze biztosan e téren is akadnak kivételek. x) A videjós leányzó valóban nem túl szimpi, de a csavar a végén, az nagyon ott van. =)
Csavi, ha csak egy kis plusz infót is tartalmaz a könv azon felül, mint amit az első évad nyújtott, akkor betűmollyá változok és megkaparintom.
Nocsak, a végén még kiderül, hogy Tillával ismeritek egymást? :)

csavarhuzo77 · http://csavarhuzo.blog.hu 2008.12.16. 08:40:01

semmi sem lehetetlen.

ps.: most, hogy be kell lépni, meg még betűkszámok a gubancmögöttet másolni, meg még a moderálás is, kissé nehezebb ide kommentet biggyeszteni, mint bejutni a pentagon titkos számítógéptermébe! hihi :)

Hülyebárány · http://hulyebarany.blogspot.com 2008.12.16. 09:33:47

x) Na jó este majd kikapcsolom a betűkszámok a gubancmögöttet. =)
Csavi nemtod hogyan kell WodPress-be létező blogot importálni?

csavarhuzo77 · http://csavarhuzo.blog.hu 2008.12.16. 12:03:04

még nem, de megtudhatom, ha kell :D

Hülyebárány · http://hulyebarany.blogspot.com 2008.12.16. 12:05:32

Neeem, nem szeretnélek ilyenekkel terhelni! x) Azt hittem kapcsiból tudod. =) És ezt bóknak vedd. :D

csavarhuzo77 · http://csavarhuzo.blog.hu 2008.12.17. 17:01:49

apropó meg is van a dexi könyv? vagy most tervezed a beszerzését? mert nekem egész véletlenül megvan, ha az olvasás mellett döntenél és még nem lenne a birtokodban...

Hülyebárány · http://hulyebarany.blogspot.com 2008.12.17. 21:44:20

Nem, még csak tervezem. Igazán aranyos Tőled, de mielőtt elhamarkodottan döntesz tudnod kell, hogy a "kölcsönadom" esetek 90%-ában vagy elkutyulom a céltárgyat, vagy elfeledkezem róla és csak utána kutyulom el. =) Nem tudatosan! Nem vagyok klepromániás vagy ilyesmi. =) Csak szétszórt.

csavarhuzo77 · http://csavarhuzo.blog.hu 2008.12.18. 06:36:03

na mégegyszer, az előző elveszett ugyanis (mármint a komment)!
szóval átgondolom...megvan, megkaphatod, kötök rá csomót, vagy felolvasom telefonban, esetleg madzagot kötök a végére, amit nem engedek el, vagy felügyelettel olvasol!

Hülyebárány · http://hulyebarany.blogspot.com 2008.12.18. 22:05:37

:D Egyik sem rossz megoldás! De a telefonos estimesét szerintem Csilink nem díjazná! x))) Hálásan megköszönöm, ha elküldöd nekem, de szabj ki egy határidőt, rendicsek? Cupp érte!
süti beállítások módosítása