DINCS

Intro


Profil: klikk
Évjárat: 1981 (10.16.)
Bolygó: Föld
E-mail: klikk
Indavidejók: klikk
Kategóriák:
- énblog
- filmblog
- megmondomblog

Mostanában

...olvasom:
Rob Thurman - Éjvilág
...olvastam és ajánlom:
Hugh Laurie - A Balek
Stephen King - Lisey története
Ruth Rendell - Démon képében
...láttam vásznon:
Sasszem
pontyozva 5*/5
...láttam DVD-n:
Télbratyó
pontyozva 5/5
...vallom:
MINDKÉT oldalról rühellem a politikát és ami mögötte van!
...rá vagyok kattanva:
kókuszlikörös szaloncukor ♥

Aquarell és grafit

















(a lista nem teljes)

Utolsó kommentek

  • Hülyebárány: Itt vagyok, ragyogok, az új cím tehát lauuughingatlife.blogspot.com szigorúan 3 u-val. Képzeljétek... (2009.01.06. 20:43) Pá!
  • Iscream: Mi az új címed? plíííz (2009.01.05. 23:02) Pá!
  • Hülyebárány: Perszeee, az új címet megosztom Veletek, már miért ne tenném? ^^ Nagy pussz mindhármótoknak! (2008.12.29. 15:40) Pá!
  • Iscream: Na ezért regisztráltam? :P Azért remélem kapunk infót az új címről boldogokat neked is (2008.12.28. 00:27) Pá!
  • Csili: szipszip:( mé mész el???? de ugye csak piszikét leszel távol, ude???siess vissza..... :) (2008.12.27. 21:24) Pá!
  • Utolsó 20

Címkemassza

anćimi (4) aquarell (10) átok (3) balek (5) baleset (6) balkéz (1) bodies (2) dalszöveg (2) dexter (1) dincs (73) dopping (3) eszperente (2) euro2008 (15) f1 (2) film (21) football (21) fordítás (3) főzés (1) gonoszotty (30) grafit (8) grill (2) horror (13) horvátország (11) iwiw (5) káosz (11) karácsony (4) kiállítás (1) killers (4) koan (3) könyv (9) kritika (5) magyarország (3) mese (10) nosztalgia (11) nyomi (21) olimpia2008 (7) rajz (12) skizo (3) spanyolország (10) sütés (4) szakszervezet (2) szép (15) sziget2008 (4) szomorú (3) tourdefrance (3) utazás (5) véletlen (3) video (10) zene (20)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2008.10.10. 19:16 Hülyebárány

Hull a pelyhes...

Köszi Amerika! Bár messze még az új év hajnala, én azért már most megfogadtam - és el is kezdtem alkalmazni-, hogy megpróbálom stresszmentesíteni az életemet, kezdve azzal, hogy
1 - nem nézek híradót,
2 - nem hallgatok hírperceket,
3 - nem olvasok hírújságot.
Csókoltatom a külvilágot.

Más. Szedtetek már KLION nevezetű gógyszert?
Tegnap végre - hallgatva a szép szóra - elmentem doktobácsihoz, aki miután majd' lenyúlt jégkrémes pálcikájával egészen a gyomromig megállapította: felső-garat gyulladásban szenvedek. Amikor megkérdezte, hogy mióta érzem a jelenséget, tényszerint azt, hogy nem fáj a torkom, hanem zsibbad, mégpedig fültől fülig, én azt feleltem: hááát köbö 3 hete, pedig hát nem, mert legalább másfél hónapja. Kis megszakításokkal... Mielőtt felírta nekem a gyógyírt, figyelmeztetett, hogy ne ijedjek meg, ugyanis egy furcsa gyogyót vés le, melyet leginkább nőgyógyászati betegségekkor szoktak ajánlani, de ez engem ne érdekeljen, antibiotikum, használ, legyen elég ennyi. Valamiféle KLION... Kegyetlen keserű!!! Háromszor nyeltem le belőle eleddig, a háromból nulla alkalommal sikerült elsőre a művelet, rendszerint felragadt a szájpadlásomra, ott szépen ahogyan az a Nagykönyvben megvan írva megtapadt otthagyva szönyűséges utóízét. Vajon mi lehet a "keserű" szó felsőfoka? Nos, bármi is legyen, azzal jár. Már arra is gondoltam, hogy mielőtt szervezetembe juttatom (szenvedem) készítek neki egy csokimázat. Vagy cukormázat.

Holnap, miután így kiderült, hogy elvileg gyulladásos beteg vagyok, csapok egy mozis-könyvmustrás-kreatívboltos-egészségtelengyorsétkezdés görbe napot magamnak. Jó lesz végre kicsit kikapcsolni.

Ha Téged is elért a már említett karácsony-hangulat, idekukk, milyen jópofák:

2 komment

Címkék: horror szép karácsony nyomi dincs


A bejegyzés trackback címe:

https://dincs.blog.hu/api/trackback/id/tr53707492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csavarhuzo · http://csavarhuzo.blog.hu 2008.10.14. 06:17:46

állat jó az új fejléc. én valamelyik nap fényképeztem esti lánchidat. :)
nem akarok még karácsonyt!!!!

dincs · http://dincs.blog.hu 2008.10.14. 19:22:07

Köszi csavim! ^^ Gyönyörű is a Lánchíd éjszaka! Úgy hallottam a Megyeri is ki van világítva, jó lenne egyszer azt is meglesni, végülis itt van egy nagyobb köpésnyire.
Én akarok karácsonyt!!! x)) Már a karácsonyi fejlécemet is összemontíroztam jóelőre, tűkön ülve várom a naptári tél beköszöntét, hogy végre felrakhassam és eljárhassak egy hótáncot x))
süti beállítások módosítása