DINCS

Intro


Profil: klikk
Évjárat: 1981 (10.16.)
Bolygó: Föld
E-mail: klikk
Indavidejók: klikk
Kategóriák:
- énblog
- filmblog
- megmondomblog

Mostanában

...olvasom:
Rob Thurman - Éjvilág
...olvastam és ajánlom:
Hugh Laurie - A Balek
Stephen King - Lisey története
Ruth Rendell - Démon képében
...láttam vásznon:
Sasszem
pontyozva 5*/5
...láttam DVD-n:
Télbratyó
pontyozva 5/5
...vallom:
MINDKÉT oldalról rühellem a politikát és ami mögötte van!
...rá vagyok kattanva:
kókuszlikörös szaloncukor ♥

Aquarell és grafit

















(a lista nem teljes)

Utolsó kommentek

  • Hülyebárány: Itt vagyok, ragyogok, az új cím tehát lauuughingatlife.blogspot.com szigorúan 3 u-val. Képzeljétek... (2009.01.06. 20:43) Pá!
  • Iscream: Mi az új címed? plíííz (2009.01.05. 23:02) Pá!
  • Hülyebárány: Perszeee, az új címet megosztom Veletek, már miért ne tenném? ^^ Nagy pussz mindhármótoknak! (2008.12.29. 15:40) Pá!
  • Iscream: Na ezért regisztráltam? :P Azért remélem kapunk infót az új címről boldogokat neked is (2008.12.28. 00:27) Pá!
  • Csili: szipszip:( mé mész el???? de ugye csak piszikét leszel távol, ude???siess vissza..... :) (2008.12.27. 21:24) Pá!
  • Utolsó 20

Címkemassza

anćimi (4) aquarell (10) átok (3) balek (5) baleset (6) balkéz (1) bodies (2) dalszöveg (2) dexter (1) dincs (73) dopping (3) eszperente (2) euro2008 (15) f1 (2) film (21) football (21) fordítás (3) főzés (1) gonoszotty (30) grafit (8) grill (2) horror (13) horvátország (11) iwiw (5) káosz (11) karácsony (4) kiállítás (1) killers (4) koan (3) könyv (9) kritika (5) magyarország (3) mese (10) nosztalgia (11) nyomi (21) olimpia2008 (7) rajz (12) skizo (3) spanyolország (10) sütés (4) szakszervezet (2) szép (15) sziget2008 (4) szomorú (3) tourdefrance (3) utazás (5) véletlen (3) video (10) zene (20)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2008.10.07. 01:40 Hülyebárány

Tikk-takk

Olyan mértékű karácsonyi hangulattal vágtam neki a hétnek, hogy el nem tudom mondani! A kis mp3-as skatulyámat is telepakoltam karácsonyi dalokkal.
Pedig huhh, milyen éjszakám volt... Alapvetően nem vagyok ijedős, legyen szó filmről, moziról, jelen esetemben horrorfilmről. Mert ugye agyturkáltam egy kicsit, persze csak átvitt értelemben, próbáltam megfejteni tegnap éjszakai rémálmomat, illetve annak okát. Tehát mint már azt említettem nem veszem komolyan a horrorfilmeket ha látok is egyet, sőt, kimondottan csípem James Wan e témában gyártott alkotásait (Fűrész, Dead Silence), mert a filmjeinek van legalább története is és nem csak a megbotránkaztotás a fő-fő cél.
Egyszer volt, hol nem volt, voltam vasárnap bevásárolni, és "véletlenül" a DVD lemezekhez tévedtem ismét, ahol megpillantottam a Sziklák Szeme című förmedvényt, mely cím kapcsán eszembe jutott, hogy "jaaa persze Alexandre Aja bácsi, Tükrök, és hogy ez Aja valamiféle kannibál-mutáns szörnyűsége régebbről...", ezzel a gondolatsorral ott is hagytam, később már el is felejtve azt is, hogy valaha láttam.
Tehát hangsúlyozom, gazdája vagyok mind a 4 Fűrész filmnek - bár megvan az utolsó részről a saját kis negatív kritikám - de soha semmi problémám nem volt az alvással, pedig nyitott szemmel néztem végig azokat, mint ahogy minden más hasonlóan korhatáros mozit. Mesét.
Vasárnap. Éjszaka. Alszom. Álmodom... Na mit? Kannibálok, üldözés, susnyás, vér és verejték, ez utóbbi ébredés után is kézzelfoghatóan. Őrület. Pedig nem is láttam a filmet. Mi lett volna velem ha meg is nézem?
Hiába... Biztosan öregszem... Vagy pedig valami folytán visszafejlődtem csipke-lelkű csermekké, melynek nagyobb az esélye, mivel első jelként említhetem a tényt, mely szerint Hellboy és Abe Sapien rajongóvá lettem másodmagammal szombat óta, ha már néhai vászonról is esett szó.

Elő is kapom majd a közeljövőben az aquarell készeletet.

Strawberry-nek és Enikőnek üzenem innen is, hogy a http://www.webforditas.hu portálon van már horvát-magyar és magyar-horvát szótár!!! *tapsvihar*

3 komment

Címkék: kritika fordítás film horror mese dincs


A bejegyzés trackback címe:

https://dincs.blog.hu/api/trackback/id/tr61700515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Strawberry 2008.10.07. 16:34:15

Köszönjük az információt :)

dincs · http://dincs.blog.hu 2008.10.08. 19:05:55

Nagyon szívesen! Nagyon megörültem neki. =)

Strawberry 2008.10.10. 14:01:39

Szintén ^^ Ki is próbáltam ;)
süti beállítások módosítása