DINCS

Intro


Profil: klikk
Évjárat: 1981 (10.16.)
Bolygó: Föld
E-mail: klikk
Indavidejók: klikk
Kategóriák:
- énblog
- filmblog
- megmondomblog

Mostanában

...olvasom:
Rob Thurman - Éjvilág
...olvastam és ajánlom:
Hugh Laurie - A Balek
Stephen King - Lisey története
Ruth Rendell - Démon képében
...láttam vásznon:
Sasszem
pontyozva 5*/5
...láttam DVD-n:
Télbratyó
pontyozva 5/5
...vallom:
MINDKÉT oldalról rühellem a politikát és ami mögötte van!
...rá vagyok kattanva:
kókuszlikörös szaloncukor ♥

Aquarell és grafit

















(a lista nem teljes)

Utolsó kommentek

  • Hülyebárány: Itt vagyok, ragyogok, az új cím tehát lauuughingatlife.blogspot.com szigorúan 3 u-val. Képzeljétek... (2009.01.06. 20:43) Pá!
  • Iscream: Mi az új címed? plíííz (2009.01.05. 23:02) Pá!
  • Hülyebárány: Perszeee, az új címet megosztom Veletek, már miért ne tenném? ^^ Nagy pussz mindhármótoknak! (2008.12.29. 15:40) Pá!
  • Iscream: Na ezért regisztráltam? :P Azért remélem kapunk infót az új címről boldogokat neked is (2008.12.28. 00:27) Pá!
  • Csili: szipszip:( mé mész el???? de ugye csak piszikét leszel távol, ude???siess vissza..... :) (2008.12.27. 21:24) Pá!
  • Utolsó 20

Címkemassza

anćimi (4) aquarell (10) átok (3) balek (5) baleset (6) balkéz (1) bodies (2) dalszöveg (2) dexter (1) dincs (73) dopping (3) eszperente (2) euro2008 (15) f1 (2) film (21) football (21) fordítás (3) főzés (1) gonoszotty (30) grafit (8) grill (2) horror (13) horvátország (11) iwiw (5) káosz (11) karácsony (4) kiállítás (1) killers (4) koan (3) könyv (9) kritika (5) magyarország (3) mese (10) nosztalgia (11) nyomi (21) olimpia2008 (7) rajz (12) skizo (3) spanyolország (10) sütés (4) szakszervezet (2) szép (15) sziget2008 (4) szomorú (3) tourdefrance (3) utazás (5) véletlen (3) video (10) zene (20)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2008.09.29. 23:09 Hülyebárány

Kvázi poszt.

Beteg vagyok... Vagy leszek... Vagy voltam, és ez a mostani állapot az úgymond "normális"? Nincs jól a gyomrom. Ezáltal én sem vagyok remekül. Amikor az imént a tükörbe kényszerültem nézni megijedtem magamtól. Emlékeztettem Angry Princess-re a Thir13en Ghosts-ból. Csak nem olyan testi adottságokkal. A hasonlóságot színben értem. És abban, hogy köbö úgy is érzem magamat mint Ő. Viszont hozzá hasonlóan nem lenne momentán energiám holmi szellem-médium fogócskára... De egy kád forró vizet eltudnék viselni. És már ki is merült a párhuzam. Vagy a merőleges. Mittudomén mi...

Alapjában véve ismét kellemesen telt a hétfő, semmilyen vádat nem tudok felhozni ellene. Sőt, a vasárnap is. Pont került az ï-re, mely még fényesebbé tette a hétvégét,
1 - már a hétvége másnapján sikerült beszereznem DVD-n az előző posztban kielemezett Gyilkos Szerelem című újdonsült kedvenc mozimat,
2 - olyan élményben volt részem a Forma 1-nek köszönhetően, hogy köszönöm.
Csak sírva könyörgöm, valaki rendeljen Palik Laci mellé egy logopédust. Azzal is megelégednék, ha a vasárnap délutánokat inkább kiscsaládjával töltené... Szerintem a gyermekének nagyobb szüksége van rá. Az ööö-zéseit is jobban értékelné. Már éppen amikor kezdtem kibogozni, hogy most akkor ki kit követ és egyáltalán, akkor megszólal László, össze-vissza keveri-kavarja a neveket, és akkor már végképp nem tudom, hogy most akkor mi is a helyzet a pályán. Kééész káosz az az ember. Káoszkapitány. Van is egy ilyen new wave mesehős, nem? Én nem tudom, én Ed, Edd és Eddy-n továbbá László Tábor-on élek. Élek... Éltem! Momentán csak vegetálok jelenlegi állapotomat tekintve.
Nos a száguldó cirkusz essszméletlen izgalmas volt, hiába ássa el mindenki a pályabírokat ehétvégi teljesítményük miatt, hiába káromkodik mindenki az útviszonyok minőségét látva, ez kell a népnek! Még! Ne sérüljön meg senki, az a lényeg. Csak drámát akarunk. Ennyi. És hogy mindez ilyen gyönyörű környezetben történt, az már csak hab a tortán.

5 komment

Címkék: kritika film horror f1 káosz nyomi dincs gonoszotty


A bejegyzés trackback címe:

https://dincs.blog.hu/api/trackback/id/tr81688220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csavarhuzo · http://csavarhuzo.blog.hu 2008.10.01. 12:53:16

én jobban szeretném, ha mind palik, mind pedig a másik, akinek perpill nem jut eszembe a neve, eltűnne. iritálnak!!!

Hülyebárány · http://hulyebarany.blogspot.com 2008.10.01. 18:30:12

Hjaa a "Gyuszikám"? x)) Őt még csak-csak elviselem... De ha belegondolok, hogy azért kapnak fizetést, hogy elmondják azt - és olyan minőségben ahogy... - amit egyébként is látunk, pfff... Örülök, hogy akad még olyan ember rajtam kívül aki nem bírja Palikot, már azt hittem bennem van a hiba :D
Nna a Megasztár zsűrit már nem is minősíteném, még arra sem érdemesek, hogy billentyűt koptassak miattuk. Fenyő Mikibá mint nagy tehetséges énekes és annak szakértője... Hová süllyedtünk csavim... x)

csavarhuzo · http://csavarhuzo.blog.hu 2008.10.02. 06:12:49

czollner gyula. eszembe jutott.
terasztár tragédia. és jön még a zsűribe a friderikusz, mint a popszakma nagy szakértője...

csavarhuzo · http://csavarhuzo.blog.hu 2008.10.03. 12:41:24

off
megyek ma a szamóca felé, kikérjek neked is valamit? :)
off off=on

Hülyebárány · http://hulyebarany.blogspot.com 2008.10.03. 14:06:37

Uff, dejóóó, marcipán tortát ha lehet! =))) :*
Na igen, Fridi... azt hittem már nem lehet rosszabb.
süti beállítások módosítása