DINCS

Intro


Profil: klikk
Évjárat: 1981 (10.16.)
Bolygó: Föld
E-mail: klikk
Indavidejók: klikk
Kategóriák:
- énblog
- filmblog
- megmondomblog

Mostanában

...olvasom:
Rob Thurman - Éjvilág
...olvastam és ajánlom:
Hugh Laurie - A Balek
Stephen King - Lisey története
Ruth Rendell - Démon képében
...láttam vásznon:
Sasszem
pontyozva 5*/5
...láttam DVD-n:
Télbratyó
pontyozva 5/5
...vallom:
MINDKÉT oldalról rühellem a politikát és ami mögötte van!
...rá vagyok kattanva:
kókuszlikörös szaloncukor ♥

Aquarell és grafit

















(a lista nem teljes)

Utolsó kommentek

  • Hülyebárány: Itt vagyok, ragyogok, az új cím tehát lauuughingatlife.blogspot.com szigorúan 3 u-val. Képzeljétek... (2009.01.06. 20:43) Pá!
  • Iscream: Mi az új címed? plíííz (2009.01.05. 23:02) Pá!
  • Hülyebárány: Perszeee, az új címet megosztom Veletek, már miért ne tenném? ^^ Nagy pussz mindhármótoknak! (2008.12.29. 15:40) Pá!
  • Iscream: Na ezért regisztráltam? :P Azért remélem kapunk infót az új címről boldogokat neked is (2008.12.28. 00:27) Pá!
  • Csili: szipszip:( mé mész el???? de ugye csak piszikét leszel távol, ude???siess vissza..... :) (2008.12.27. 21:24) Pá!
  • Utolsó 20

Címkemassza

anćimi (4) aquarell (10) átok (3) balek (5) baleset (6) balkéz (1) bodies (2) dalszöveg (2) dexter (1) dincs (73) dopping (3) eszperente (2) euro2008 (15) f1 (2) film (21) football (21) fordítás (3) főzés (1) gonoszotty (30) grafit (8) grill (2) horror (13) horvátország (11) iwiw (5) káosz (11) karácsony (4) kiállítás (1) killers (4) koan (3) könyv (9) kritika (5) magyarország (3) mese (10) nosztalgia (11) nyomi (21) olimpia2008 (7) rajz (12) skizo (3) spanyolország (10) sütés (4) szakszervezet (2) szép (15) sziget2008 (4) szomorú (3) tourdefrance (3) utazás (5) véletlen (3) video (10) zene (20)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2008.10.31. 00:46 Hülyebárány

"

Egy kis nyomorult hiányzó macskaköröm miatt köbö másfél órája próbálom (próbáltam, múltidőben) helyrerázni a sablonomat. Őrület van. Én és a technika. Nem terveztem, hogy ma estém nagy részét kockulva töltöm, dehát próbáljon meg az ember leánya előre tervezni...

4 éve dolgozom együtt jelenlegi kolléganőimmel, 4 év alatt egyszer sem lettem lepistikézve, ma viszont kétszer is! :D Reggel munkába menet összefutottam Editemmel, aki miközben telefonon újságolta, hogy éppen úton van, engem úgy emlegetett a vonal túlvégén lévő emberkének, hogy "itt jön velem Pistike... öööö Pircsike is." x)) Jót vigyorogtam rajta, mire az irodába értünk már el is felejtettem, meg sem említettük a többieknek... Délután Magdusom már nem emlékszem milyen témában, de leszólított, hogy "Pistike", aztán Ő is gyorsan javított és bocst kért. x) Elmondtam, hogy semmi gond, mert ma már egyszer le lettem Pistikézve... De hogy ennek milyen rejtett jelentése lehet...? =))) Pistike... Anyumat megkérdeztem aztán este, hogy ha fiúnak születek, akkor milyen nevet kaptam volna, megleptem kérdésemmel, de rövidke gondolkodás után elárulta, hogy akkor most Imre lennék. x)
Az ilyen s hasonló véletlenek mostanában elég sűrűn jelentkeznek szerény kis életemben, egy picit meg is rémülök tőlük, de... érdekesek. =)

Szeretnék egy nem elfogult emberkét keresni, aki nyílegenesen kimondja ami szemén keresztül szívét nyomja, ugyanis megrajzoltam egy portrét, viiiszont valami nem kerek még rajta teljesen úgymond, ha beleőszülök sem jövök rá, hogy mi lehet az... Lehet, hogy megkörnyékezek majd valakit... Persze itt van Susi pár utcányira, de ha egy háromszor-négyszer sáros csizmával megtaposott famentes rajzlapot tennék az orra elé sem lenne hajlandó direkt mód hibát keresni benne. Azért ha vájtszemű vagy nem-vájtszemű szívem egyik csücske bevállalná nagyon lekötelezne vele. Köszönöm.

Ó! Ma már péntek van már?! *fanfár*

2 komment

Címkék: rajz véletlen nyomi dincs aquarell


A bejegyzés trackback címe:

https://dincs.blog.hu/api/trackback/id/tr23741623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csavi · http://csavarhuzo.blog.hu 2008.11.01. 15:10:16

kedves pistike!

légy szíves és képed digitális mását postázzad villanypostánk címére és szerkesztőségünk csipás (akarom mondani) éles szemű kollégái (maylo kutya, a plüss birka és majom, valamint szerény személyem úgy megkritizáljuk, hogy a papírgyártó is elszégyelli magát, ha hibázott!

Hülyebárány · http://hulyebarany.blogspot.com 2008.11.01. 16:32:19

:D :P
Kedves Sasszem Jankó!
Rendben, köszi, már elküldtem tegnap az illetékes kedves emberkének is kivel közösen megbeszélve készítettem, de Tőle még nem érkezett válasz, röppen Neked is, bízva őszinte és éles szemedben! ;)
süti beállítások módosítása