DINCS

Intro


Profil: klikk
Évjárat: 1981 (10.16.)
Bolygó: Föld
E-mail: klikk
Indavidejók: klikk
Kategóriák:
- énblog
- filmblog
- megmondomblog

Mostanában

...olvasom:
Rob Thurman - Éjvilág
...olvastam és ajánlom:
Hugh Laurie - A Balek
Stephen King - Lisey története
Ruth Rendell - Démon képében
...láttam vásznon:
Sasszem
pontyozva 5*/5
...láttam DVD-n:
Télbratyó
pontyozva 5/5
...vallom:
MINDKÉT oldalról rühellem a politikát és ami mögötte van!
...rá vagyok kattanva:
kókuszlikörös szaloncukor ♥

Aquarell és grafit

















(a lista nem teljes)

Utolsó kommentek

  • Hülyebárány: Itt vagyok, ragyogok, az új cím tehát lauuughingatlife.blogspot.com szigorúan 3 u-val. Képzeljétek... (2009.01.06. 20:43) Pá!
  • Iscream: Mi az új címed? plíííz (2009.01.05. 23:02) Pá!
  • Hülyebárány: Perszeee, az új címet megosztom Veletek, már miért ne tenném? ^^ Nagy pussz mindhármótoknak! (2008.12.29. 15:40) Pá!
  • Iscream: Na ezért regisztráltam? :P Azért remélem kapunk infót az új címről boldogokat neked is (2008.12.28. 00:27) Pá!
  • Csili: szipszip:( mé mész el???? de ugye csak piszikét leszel távol, ude???siess vissza..... :) (2008.12.27. 21:24) Pá!
  • Utolsó 20

Címkemassza

anćimi (4) aquarell (10) átok (3) balek (5) baleset (6) balkéz (1) bodies (2) dalszöveg (2) dexter (1) dincs (73) dopping (3) eszperente (2) euro2008 (15) f1 (2) film (21) football (21) fordítás (3) főzés (1) gonoszotty (30) grafit (8) grill (2) horror (13) horvátország (11) iwiw (5) káosz (11) karácsony (4) kiállítás (1) killers (4) koan (3) könyv (9) kritika (5) magyarország (3) mese (10) nosztalgia (11) nyomi (21) olimpia2008 (7) rajz (12) skizo (3) spanyolország (10) sütés (4) szakszervezet (2) szép (15) sziget2008 (4) szomorú (3) tourdefrance (3) utazás (5) véletlen (3) video (10) zene (20)

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2008.11.25. 19:47 Hülyebárány

Ajánló (is)

Brrr fázok pöppet, nem, nem egy olvadó hókupac tetején ülök és azért. Mert igen, leesett nálunk is és vééégre el is olvadt. =) És igen, valóban jobb lett a hangulatom mihelyst hószakadást észleltem, de ma reggel már suttogva, alig hallható káromkodások útján voltam kénytelen kiengedni a gőzt, mivel drága kedves városlakótársaim többsége nem hordta el portálja elől a 30 centis havat, így az másnapra/harmadnapra tükörré fagyott. Nem, inkább nem is azokat bántanám akik nem tisztították el a szűz havat, hanem azokat dícsérném agyon és magasztalnám az egekig, akik megtették. Köszönöm embertársaim nevében is.

Informálódtam jövő évi mozifilm felhozatal terén, aki esetleg még nem, annak remélem tudok még valami új (s talán jó) hírrel szolgálni. Tehát. Kultsarok. Ajánló. Rangsor nélkül.

A szállító III.
Jön: 2009. január
Jason Statham ismét akcióban, ismét szállít, de nem csak a rábízott kis csomagot, hanem egy a testére erősített drótköteget is, mely robban, ha hősünk nem érkezik meg az adott címre. Wow...

Angyalok és Démonok
Jön: 2009. május
Ron Howard legújabb regényátírata, aki a Da Vinci-kód után ismét Tom Hanks-re bízta a főszerepet, kivel közösen kutathatjuk pár hónap múlva az Illuminati társaság létezését és titkait. Tom Hanks játékában soha nem csalódtam még, már Ő maga egy biztosíték.

Fűrész V.
Jön: 2009. január 15.
Már csak azért is betettem az ajánlómba, mert nagyon kiváncsi leszek, hogy vajon - stílszerűen kifejezve magamat - mennyi bőrt lehet még lehúzni John Kramer történetéről, félek egy kicsit, hogy túlzottan erőltetett és erőszakorientált lesz ez a rész is csakúgy, mint a IV. volt, elásva ezzel a remek háttérsztorit és a miérteket. De talán az új Fűrész-rendező David Hackl beválik és ismét fényesen ragyoghat az a bizonyos.

He's Just Not That Into You
Jön: 2009. február
Amikor az Igazából Szerelem-hez hasonlítgatták eme mozit egyből felcsillant a szemem, nagyon szerettem ugyanis az említett filmet, talán még kedvenc romantikus komédiámnak is nevezhetném, igen. A szerelmes szívek gazdái nem mások, mint: Jennifer Connelly, Scarlett Johansson, Drew Barrymore, Jenniffer Aniston, Ben Affleck, ...

Spíler
Jön: 2009. január
Főszerepben Gerard Butler, a rendezői székben pedig Guy Richie. Kell folytatnom? Londoni helyszín, egy orosz gengszter, egy ingatlan, a helyi alvilág, sok-sok font melyet mindenki magáénak szeretne tudni.

Underworld III.
Jön: 2009. január
Sajnos - vagy nem sajnos - nem egy folytatást láthatunk, hanem a történtek előzményeit, sajnos - és ez bármely irányból nézzük is: sajnos - Kate Beckinsale játéka nélkül. Viszont jelen lesz egy egész vérfarkas törzs és Viktor.

X-Men Origins: Wolverine
Jön: 2009. tavasz
Farkas azaz Rozsomák (kinek mi) "születésének" története egészen a kezdetektől, nem ajánlanám, ha nem a 2008-as év legszexisebb pasijának megválasztott Hugh Jackman formálná meg ismételten pajeszos képregényhősünket. Szerintem más színésszel nem is lenne hiteles az eredettörténet. Ínyenceknek, így szerettel ajánlva Csilinek is! ;)

Más...
Tegnap végignéztem a Sztárok a fejükre estek című nem is tudom minek minősíteni műsort, jót szórakoztam közben, bár egyes emberkék igen nagy csalódást okoztak, például:
Én eddig nem is tudtam, hogy Fekete Laci ennyire... nem is tudom. Ne próbálja már nekem bemesélni, hogy ami rajta van az mind színtiszta izom! x)) Kucsi. Nos, ami rajta van, azt nevezik izomzatnak. Jajjj Laci bácsi...
Bódi Gusztiról sem gondoltam, hogy a felesége nélkül egy senki. Gyerekek... Mekkora nyúl az az ember... És milyen lusta... Arra jó ez a műsor, hogy némely közéleti személyiség (nem visz rá az erő, hogy sztár-t pötyögjek) igazi arcát is megismerhetjük.
Hogy jót is írjak, én pozitívan csalódtam Kozsóban. Csípem. De tényleg. Nem kétszínűsködik, nem köt bele a másikba. Ó Kucsera Gabiról nem is beszélve, róla mindíg öcsém jut eszembe, egykorúak, hasonló humorral lettek megáldva, mindketten emberfelettien görbe háttal tudnak ülni =), talán Kucsi egy picit magasabb Iminél, de nem sokkal. Ja és egyformán jóképűek :P
Tegnap egyébként ismét beleszerettem a hiénákba, annnyira tetszenek azok az állatok! Olyan kis sunyik. =) Örökbe akarok fogadni egy hiénát!

Őt akarom karácsonyra: klikk =)

8 komment

Címkék: film dincs gonoszotty


A bejegyzés trackback címe:

https://dincs.blog.hu/api/trackback/id/tr19788404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csili · http://csili.blog.hu/ 2008.11.28. 18:43:27

Júúúj hiéna! Cuki:))!
Hm... Farkas... még cukibb :b
Scarlett Johannson a kedvenc nőszemélyem! Iszonyatosan szexi! Van egy oldal ahova ha feltöltesz egy képet magadról, akkor kidobja hogy melyik sztárokra hány százalékban hasonlítasz a legjobban és az egyik képemre őt hozta be. Hát mit mondjak büszke voltam:))
A Fekete Laciban én is csalódtam de nem csak a nagy hája miatt amit izomnak hív, hanem a viselkedése miatt is. Egy sportember ne legyen ennyire gyerekes!

Strawberry 2008.11.29. 08:12:19

Fekete Lacit én sem szeretem. Tényleg nevetséges a viselkedése, Bódiékkal együtt. A hideg kiráz tőlük. Viszont Kucsera szerintem is jóképű ^^
Plüss hiéna :) Aranyos. Vajon nyomkodásra kacagó hangot is ad? :D

dr. Benak 2008.11.30. 00:42:26

A fűrész 5 már tölthető (de minek) :-)

csili · http://csili.blog.hu 2008.11.30. 13:14:50

Jaj az olyan édi mikor nyomkodásra kacag, mint az alvó macika ami nyomkodásra horkol és mozog a pocija!

dincs · http://dincs.blog.hu 2008.12.01. 19:29:27

Csili, teljesen egyetértek! ;) Jaj igen ismerem ezt a tesztet amit írtál, viszont én még nem csináltam meg, csak láttam emberkék blogjain :) Kiváncsi lennék nekem kit ad ki "alteregómnak" :) Scarlett valóban nagyon szép és csinos, ahogy láttam a csavival közös képeiteket Te is vagy ám annyira szép s csinos mint Ő :) Fekete Laci pedig megérdemelte a csak negyedik helyet.
Strawberry, nem tudom, hogy a plüss hiéna rötyög-e x)) Vicces lenne, ha mondjuk mély álmaim mindegyike egy nagy rötyögéssel érne véget, csak mert éppen ráfekszem Őfoltosságára =)
Benak, köszi, vannak dolgok, melyek terén az eredeti dolgok híve vagyok :)

dincs · http://dincs.blog.hu 2008.12.01. 19:30:05

Na ezt most jól "megaszontam" =)

csili · http://csili.blog.hu/ 2008.12.01. 22:12:55

Nem baj, mi értjük és ez a lényeg.

Hát ez igazán nagyon kedves Tőled! Köszönöm! Nem is tudom hová bújjak olyan piri lett a fejem. :))
süti beállítások módosítása