DINCS

Intro


Profil: klikk
Évjárat: 1981 (10.16.)
Bolygó: Föld
E-mail: klikk
Indavidejók: klikk
Kategóriák:
- énblog
- filmblog
- megmondomblog

Mostanában

...olvasom:
Rob Thurman - Éjvilág
...olvastam és ajánlom:
Hugh Laurie - A Balek
Stephen King - Lisey története
Ruth Rendell - Démon képében
...láttam vásznon:
Sasszem
pontyozva 5*/5
...láttam DVD-n:
Télbratyó
pontyozva 5/5
...vallom:
MINDKÉT oldalról rühellem a politikát és ami mögötte van!
...rá vagyok kattanva:
kókuszlikörös szaloncukor ♥

Aquarell és grafit

















(a lista nem teljes)

Utolsó kommentek

  • Hülyebárány: Itt vagyok, ragyogok, az új cím tehát lauuughingatlife.blogspot.com szigorúan 3 u-val. Képzeljétek... (2009.01.06. 20:43) Pá!
  • Iscream: Mi az új címed? plíííz (2009.01.05. 23:02) Pá!
  • Hülyebárány: Perszeee, az új címet megosztom Veletek, már miért ne tenném? ^^ Nagy pussz mindhármótoknak! (2008.12.29. 15:40) Pá!
  • Iscream: Na ezért regisztráltam? :P Azért remélem kapunk infót az új címről boldogokat neked is (2008.12.28. 00:27) Pá!
  • Csili: szipszip:( mé mész el???? de ugye csak piszikét leszel távol, ude???siess vissza..... :) (2008.12.27. 21:24) Pá!
  • Utolsó 20

Címkemassza

anćimi (4) aquarell (10) átok (3) balek (5) baleset (6) balkéz (1) bodies (2) dalszöveg (2) dexter (1) dincs (73) dopping (3) eszperente (2) euro2008 (15) f1 (2) film (21) football (21) fordítás (3) főzés (1) gonoszotty (30) grafit (8) grill (2) horror (13) horvátország (11) iwiw (5) káosz (11) karácsony (4) kiállítás (1) killers (4) koan (3) könyv (9) kritika (5) magyarország (3) mese (10) nosztalgia (11) nyomi (21) olimpia2008 (7) rajz (12) skizo (3) spanyolország (10) sütés (4) szakszervezet (2) szép (15) sziget2008 (4) szomorú (3) tourdefrance (3) utazás (5) véletlen (3) video (10) zene (20)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2008.10.19. 02:49 Hülyebárány

És lőn...

Kész, megtört a jég, megláttam az első karácsonyi reklámot! x) Nem volt nehéz észrevennem, mivel 3 napig kötelezően ágyba voltam rendelve. Továbbá köszönöm  a spontán kérdést, már remekül vagyok. A hangom még igencsak Louis Armstrong-ra hajaz, de legalább az orrom már kiapadt.

Immáron 27 évesen, 3 napos ágyas-betegségemben kellett rájönnöm - illetve elkönyvelnem és le is pecsételnem -, hogy a kevésbé szép férfiaknak sokkal de sokkal jobb humorérzékük van, mint a köztudatba "macsó" Férfiként beívódott társaiknak. És tényleg, hiszen sorolhatnám a példákat. Biztosan vannak azért kivételek... Gondolom... Éljenek soká az erősebbik nem kevésbé szép (majdnem azt írtam, hogy egyedei) követői.

Ha már a gyógyulásos megvilágosodás útján járunk elárulom, hogy mely gyogyók segítettek át a - szerintem - influenzámon, ahhoz képest, hogy azt vallom: "csak végső esetben veszek be számba és onnan juttatok el gyomromba mesterségesen előállított dolgokat" (rossz az aki rosszra gondol) az elmúlt napokban több gyógyszert nyeltem, mint az idén összesen. Akárki akármit mondhat a homeopátiás gyogyókról, nálam abszolúte hozzák a formájukat! Én magam vagyok rá az élő példa. Névszerint HOMEOGENE 9 (a toroknak) és CORYZALIA (alapvetően megfázásra). Aztán az is lehet, hogy placebo hatás... Mindegy, a lényeg a lényeg.

S ha már homeopátia, íme Mucsi Zolink három rövid SEDATIF PC (alvászavar, szorongás, ingerlékenység esetén kapkodandó) ajánlója.
Idézek:
"A kockázatok és mellékhatások tekintetében olvassa el a betágtáhhhrhhrrohadj meg, csinálj amit akarsz..." =)
Enjoy. És pussz.

 


 


 

3 komment

Címkék: video film koan dincs


A bejegyzés trackback címe:

https://dincs.blog.hu/api/trackback/id/tr69720978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csavi · http://csavarhuzo.blog.hu 2008.10.19. 14:12:40

na, én köztudottan jó (mit jó! felülmúlhatatlan!!!) humorral bírok. és mindemellett baromi jól nézek ki. tehát az elmélet nem tökéletes!

Strawberry 2008.10.20. 19:15:04

Én is láttam a karácsonyi reklámot :D már ha egyre gondolunk ^^
Jók a Mucsi a videók =))

Hülyebárány · http://hulyebarany.blogspot.com 2008.10.20. 19:40:14

Hát ezt senki nem vonta kétségbe, csavi! xD

Huh Strawberry, már nem emlékszem pontosan melyik volt az, mert egyből vérszemet kaptam. x)))
Örülök, hogy nálad is betaláltak a vidik. =) Mucsi nem komplett, imádom! =)
süti beállítások módosítása