DINCS

Intro


Profil: klikk
Évjárat: 1981 (10.16.)
Bolygó: Föld
E-mail: klikk
Indavidejók: klikk
Kategóriák:
- énblog
- filmblog
- megmondomblog

Mostanában

...olvasom:
Rob Thurman - Éjvilág
...olvastam és ajánlom:
Hugh Laurie - A Balek
Stephen King - Lisey története
Ruth Rendell - Démon képében
...láttam vásznon:
Sasszem
pontyozva 5*/5
...láttam DVD-n:
Télbratyó
pontyozva 5/5
...vallom:
MINDKÉT oldalról rühellem a politikát és ami mögötte van!
...rá vagyok kattanva:
kókuszlikörös szaloncukor ♥

Aquarell és grafit

















(a lista nem teljes)

Utolsó kommentek

  • Hülyebárány: Itt vagyok, ragyogok, az új cím tehát lauuughingatlife.blogspot.com szigorúan 3 u-val. Képzeljétek... (2009.01.06. 20:43) Pá!
  • Iscream: Mi az új címed? plíííz (2009.01.05. 23:02) Pá!
  • Hülyebárány: Perszeee, az új címet megosztom Veletek, már miért ne tenném? ^^ Nagy pussz mindhármótoknak! (2008.12.29. 15:40) Pá!
  • Iscream: Na ezért regisztráltam? :P Azért remélem kapunk infót az új címről boldogokat neked is (2008.12.28. 00:27) Pá!
  • Csili: szipszip:( mé mész el???? de ugye csak piszikét leszel távol, ude???siess vissza..... :) (2008.12.27. 21:24) Pá!
  • Utolsó 20

Címkemassza

anćimi (4) aquarell (10) átok (3) balek (5) baleset (6) balkéz (1) bodies (2) dalszöveg (2) dexter (1) dincs (73) dopping (3) eszperente (2) euro2008 (15) f1 (2) film (21) football (21) fordítás (3) főzés (1) gonoszotty (30) grafit (8) grill (2) horror (13) horvátország (11) iwiw (5) káosz (11) karácsony (4) kiállítás (1) killers (4) koan (3) könyv (9) kritika (5) magyarország (3) mese (10) nosztalgia (11) nyomi (21) olimpia2008 (7) rajz (12) skizo (3) spanyolország (10) sütés (4) szakszervezet (2) szép (15) sziget2008 (4) szomorú (3) tourdefrance (3) utazás (5) véletlen (3) video (10) zene (20)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2008.11.20. 20:18 Hülyebárány

Merlin is megmondta.

Holnap már péntek és úgy néz ki, hogy az évvégi hajtás is véget ért - egy időre - így több időm marad blogomra is. Remélhetőleg. És magamra is. Remélhetőleg. És másokra is... Susim még nem tudja, de szombaton mozit tervezek Vele. Árvaház. Érdekel. Már csak a szépen csengő alkotók nevei láttán/hallatán is.

Ma, miután teljesen szétesettnek nyílvánítottam magamat, wordben történt dolgozhatnékom alatt Merlin - aki súgó, és hol okoskodásával próbálja felhívni magára a figyelmemet, hol az idegszálaimon jár kötéltáncot azzal a tevékenységével, hogy miközben én nagyban dolgozom, Ő lehunyja szemeit és elalszik... - pestiesen mondva "beszólt" nekem, és ez már nem az első alkalom.

Nem tudom mire próbált célozni, de szerencsés időben tette, mert éppen túl voltam az ebédemen, és ekkor általában nyugodt és higgadt vagyok. Mondjuk alapvetően a nyugodt és visszafogott kategóriába tartozom, nem szokásom fennhangon vitatkozni, verekedni, hajat cibálni, bokát rúgdosni. Szavakkal dobálózni is csak havonta, egy bizonyos időszakban, amikor - és amiért - minden más nőtársam is.
Csodálkozom azon, hogy akik ismernek még nem csodálkoztak azon, hogy csodált - az előző posztban említett - A Faun Labirintusa még nem került kezeim közé. Csak mert de. Legalábbis próbálkoztam, nem akartam én kihozni belőle semmi komolyat, ezért is használtam "vázlattömböt". Miért került két " közé? Mert annyira vázlattömb, amennyire én súrolószer. De az is lehet, hogy én tudtam rosszul valamit cirka 20 évig, és a vázlattömb az valóban csak arra jó, hogy macskakaparjon bele az ember valamit. Most, hogy ezt így lepötyögtem, valóban, én voltam a hülye, mint mindíg... Mindegy! Azért vagyok mérges a tömbömre, illetve annak papírjára, jobban mondva annak minőségére, mert egyszerűen nem lehet nyom nélkül eltüntetni róla a grafitot. Még akkor sem ha csak leheletnyi finoman húztam azt végig rajta. Ígyhát én kérek elnézést... Még cseresznye, hogy kis méretben nem látszik az, ami egyébként ott van.

Megosztom blogommal egy ifjú (bár velem egykorú, s bár magamat vénasszonynak tartom azért Őőő ifjú!) kortárs - és tehetséges - színészünk portréját is, mely talán még nem a végleges állapotában kerül most fel ide, egy picit még halasztgatom a retusálását, mivel egy másik (többszörösen is másik, mert teljesen másképpen, más eszközökkel estem neki) megígért portrén dolgozom éppen. Ha van aki felismeri eme ifjút, kap tőlem egy tábla csokit. És én is kapok egyet magamtól, mert már az dicsőség számomra - mindamellett, hogy engedélyt és segítséget kaphattam a rajzon szereplő, Nemzeti  Színházunk tagjától -, hogy valaki egyáltalán felismeri azt, akit ábrázolni próbálok. Csavi sajnos nem vehet részt a játékban, mert tégla. =) És nem ér súgni.

Más... Ha 1 hét múlva sem lesz még elfogadva a kérvényezett domain nevem én sikítok...

Jaj ezt még elmesélem! Nagymamám nagyon fél a tűtől, a szuritól, és plusz még az influenza elleni oltástól, annak következményétől, tudjátok, hogy idős embereknek esetleg halálos dózis is lehet egy kis fiola... Brrr... Nos, a minap tüdőgyulladás elleni oltással állított be hozzá kedvenc asszisztense, s miután megkapta az oltást kiderült: hoppácska, véletlenül az influenza ellenit kapta meg. Ígyhát jövőhéten ismét szuri, tüdőgyuszi elleni. No comment. Innen is nagy pussz Neki és kiztartást.

13 komment

Címkék: film mese rajz grafit dincs aquarell


A bejegyzés trackback címe:

https://dincs.blog.hu/api/trackback/id/tr53780095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csavi a tégla · http://csavarhuzo.blog.hu 2008.11.21. 08:09:29

pivit se segíthetek? téllegnem? naaaaaaaaaaaaaaaa!
azért is!
első segítség: férfi színész! :p

Csili · http://csili.blog.hu 2008.11.21. 13:02:22

Már lassan egy órája összehasonlítgatom a képet színészek fotóival, de nem akarok hülyeséget mondani se megsérteni másokat. Két választottam van, viszem magammal a sírba.

Hülyebárány · http://hulyebarany.blogspot.com 2008.11.21. 13:27:00

Írd nyugodtan! Segítségképpen írok egy film és egy színpadi mű címet, hátha mégis a két választottad közül Ő az egyik.
Film: Az Ecseri Tekercsek
Mű: Kéretik elégetni

csili · http://csili.blog.hu 2008.11.21. 20:49:18

Köszönöm a segítséget és a bizalmat is. Most már tudom hogy ki ő és szerintem nagyon jó lett a kép ill. rajz:b :)
DE nem írom meg, mert csaltam egy kicsit:). Mert miután nagyon sokáig keresgéltem, kértem egy kis segítséget és rájöttem hogy a művész úr nem tagja a nemzeti színháznak és ezért nem találtam őtet sehun. :)

Tilla 2008.11.22. 02:24:10

Na most már kíváncsi vagyok, mert én lusta vagyok keresgetni :)

csavi · http://csavarhuzo.blog.hu 2008.11.22. 08:41:19

erőszakkal vett rá, hogy segítsek, mert a társulat tagjai közt nem találta! kegyelmezz nekem!

dincs · http://dincs.blog.hu 2008.11.22. 16:17:01

Büntetésből - mert itt a Mikulás - mindketten kaptok tőlem valamit. =)
Mostmár legalább azt is megtudtuk, hogy Tilla nem az erőszak híve, hanem inkább lusta. :) A helyes megfejtés Seres Dániel, s mondhattam volna egy magyar sorozat címét is de annyira nagyon nem repdesek az efféle szappanoperáktól.

Csili · http://csili.blog.hu 2008.11.23. 11:21:33

Ú-Ú ajcsiiii.... júúúúj de klassz:))

Egyetértek. Le a szappanoperákkal! Főleg a magyarokkal és a brazilokkal! Pfúúúúúj.... :b

csavi · http://csavarhuzo.blog.hu 2008.11.24. 12:45:11

hol az új poszt, ha egyszer itt a hó?

csili · http://csili.blog.hu 2008.11.24. 21:59:53

Ott van az csak ráesett a hó és ezért nem látni:b :))

csili · http://csili.blog.hu 2008.11.26. 22:13:29

Köcönjük cépen az ajcikát! :) Ez nagyon kedves Tőled!
süti beállítások módosítása