DINCS

Intro


Profil: klikk
Évjárat: 1981 (10.16.)
Bolygó: Föld
E-mail: klikk
Indavidejók: klikk
Kategóriák:
- énblog
- filmblog
- megmondomblog

Mostanában

...olvasom:
Rob Thurman - Éjvilág
...olvastam és ajánlom:
Hugh Laurie - A Balek
Stephen King - Lisey története
Ruth Rendell - Démon képében
...láttam vásznon:
Sasszem
pontyozva 5*/5
...láttam DVD-n:
Télbratyó
pontyozva 5/5
...vallom:
MINDKÉT oldalról rühellem a politikát és ami mögötte van!
...rá vagyok kattanva:
kókuszlikörös szaloncukor ♥

Aquarell és grafit

















(a lista nem teljes)

Utolsó kommentek

  • Hülyebárány: Itt vagyok, ragyogok, az új cím tehát lauuughingatlife.blogspot.com szigorúan 3 u-val. Képzeljétek... (2009.01.06. 20:43) Pá!
  • Iscream: Mi az új címed? plíííz (2009.01.05. 23:02) Pá!
  • Hülyebárány: Perszeee, az új címet megosztom Veletek, már miért ne tenném? ^^ Nagy pussz mindhármótoknak! (2008.12.29. 15:40) Pá!
  • Iscream: Na ezért regisztráltam? :P Azért remélem kapunk infót az új címről boldogokat neked is (2008.12.28. 00:27) Pá!
  • Csili: szipszip:( mé mész el???? de ugye csak piszikét leszel távol, ude???siess vissza..... :) (2008.12.27. 21:24) Pá!
  • Utolsó 20

Címkemassza

anćimi (4) aquarell (10) átok (3) balek (5) baleset (6) balkéz (1) bodies (2) dalszöveg (2) dexter (1) dincs (73) dopping (3) eszperente (2) euro2008 (15) f1 (2) film (21) football (21) fordítás (3) főzés (1) gonoszotty (30) grafit (8) grill (2) horror (13) horvátország (11) iwiw (5) káosz (11) karácsony (4) kiállítás (1) killers (4) koan (3) könyv (9) kritika (5) magyarország (3) mese (10) nosztalgia (11) nyomi (21) olimpia2008 (7) rajz (12) skizo (3) spanyolország (10) sütés (4) szakszervezet (2) szép (15) sziget2008 (4) szomorú (3) tourdefrance (3) utazás (5) véletlen (3) video (10) zene (20)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2008.10.21. 22:09 Hülyebárány

Enni vagy nem enni?

Utólag is elnézést kívánok azért, hogy köbö 7 poszt óta csak sajnáltatom magamat ilyen és olyan őszi-betegségemmel. Ígérem ennek vége. Már csak azért is, mert önhatalmúlag egészségessé nyilvánítottam magamat.

Ünnepem nagytakarítással és ezzel együtt a magam körüli káosz elhárításával fog telni (mint valami ördögűzés...), nem megyek semmiféle megemlékezésre, szeretném ép testben ép lélekkel köszönteni a hétvégét. A csapból is az folyik, hogy egészségre ártalmas csütörtökön 48 kilós fiatal leányoknak tömeges ünnepelgetéseken részt venni. Ilyen balgaságot... kár, hogy igaz.

Ettetek már elefántot? Mert én most meg tudnék enni egy egészet. Persze csak miután végelgyengülésben, természetes úton elhunyt... Mesmeg kezdem visszanyerni a versenysúlyomat, csak ne essek szerelembe, mert akkor koplalásra kényszerítenek a hormonok, bááár jól jönne a hűvös tél-elő estéken az ebből az érzésből fakadó belső fűtés. Na jóóó ezen sorok elkövetője a feloszlani született rózsaszín köd volt.

Az alábbit csavinak (előfordulási helye: mediterrán éghajlatú, fehér hálóval kettészelt homokos puszta, időközönként lakkozott táncparkett, néhanapján pedig csavarhuzo.blog.hu)... mert Barát s mert megérdemli. (Emlékszel még, te Világ Ura?)
Na ki van itt?

- Zsiráf vagyok, jónapot!
- Jó napot! Nem tévesztett tán ismét ablakot?
- Nem kérem, én ITT keresgélek.
- Mesebeszéd, vándorlélek. Mit keres s mit tesz itt?
- Majd ha egyszer nagy lesz, csitt...
- Ejj dehát már NAGY vagyok!
- Ön?! Eltakarja tán a napot?
- Belátom nyomban, mennyire fent van... az orra.
- Nem érek rá balga szókra. Szerszámot keresek.
- Kereshet éppen, kedvére.
- EGY szerszám, nem emlékszem nevére...
- Segítek ha tudok, s megsúgom fülébe.... Jajj!
- Mi a baj??
- Nem érem fel! Túl magas!
- Felnézést, de Zsiráf vagyok s nem is kamasz, persze, hogy hatalmas!
- A szerszámról mondjon pár szót, bátran mi bizalmas, hamar!
- Hmmm... cingár... avaaar... ez van. Dereng?
- Avar?? Tudom már! Félfülű nyúl! Nyert?
- Egy füllel nem lehetne Tapsi!
- Rejtse hát e szégyent a tepsi!
- Ó hogy képes egy dincs ily kannibállá lenni, elefántot nyúldesszerttel enni!?
- Bocsánat... nem ezt akartam gondolni...
- Nincs visszaút, pfúj, távozom!
- Akkor... valami szárnyas rokon? Ne hagyjon itt! Máris mondom!
- Úgy terveztem, ez búcsúzás volt s más semmi.
- Na jó... KIT keres: csavarhúzó. MIT keres: "hálás vagyok". Ennyi.
- Meglátogatom ez Urat, mint blogot, s kérek Tőle magának enni. Jó napot!
- Jó napot...

6 komment

Címkék: mese nosztalgia skizo dincs


A bejegyzés trackback címe:

https://dincs.blog.hu/api/trackback/id/tr100725511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csavarhuzo77 · http://csavarhuzo.blog.hu 2008.10.22. 11:09:52

ne legyen a nevem kombinált fogó, akarom mondani csavarhúzó, ha elfelejtettem e sorok előző részét.
s hogy mást se rekesszünk ki a blogról, felfedem a titkot.
fent megjelent zsiráf volt az első, aki kommentet kapott fenséges csavarhúzótól, a világ urától. vagyis tőlem, az akkor éppen pidi névre hallgató blogger oldalán.
nemhiába, no! jó ha az embernek vannak zsiráf és egyéb barátai!

Hülyebárány · http://hulyebarany.blogspot.com 2008.10.22. 18:28:35

Megtiszteltetés számomra, ha legalább az "egyéb" vagy a "futottak még" kategóriába sorol Őfelsége. *meghajol*

csavi · http://csavarhuzo.blog.hu 2008.10.23. 10:38:33

az egyéb jelzőt ez esetben kéretik pozitívként értékelni

dincs · http://dincs.blog.hu 2008.10.24. 18:45:04

Rendben =) De nem azért mondtam ám, hogy piszkálódjak! Úgy ismersz Te engem?? x)

csavi · http://csavarhuzo.blog.hu 2008.10.26. 16:29:17

ugyan, csak piszkálódtam...:)
süti beállítások módosítása