DINCS

Intro


Profil: klikk
Évjárat: 1981 (10.16.)
Bolygó: Föld
E-mail: klikk
Indavidejók: klikk
Kategóriák:
- énblog
- filmblog
- megmondomblog

Mostanában

...olvasom:
Rob Thurman - Éjvilág
...olvastam és ajánlom:
Hugh Laurie - A Balek
Stephen King - Lisey története
Ruth Rendell - Démon képében
...láttam vásznon:
Sasszem
pontyozva 5*/5
...láttam DVD-n:
Télbratyó
pontyozva 5/5
...vallom:
MINDKÉT oldalról rühellem a politikát és ami mögötte van!
...rá vagyok kattanva:
kókuszlikörös szaloncukor ♥

Aquarell és grafit

















(a lista nem teljes)

Utolsó kommentek

  • Hülyebárány: Itt vagyok, ragyogok, az új cím tehát lauuughingatlife.blogspot.com szigorúan 3 u-val. Képzeljétek... (2009.01.06. 20:43) Pá!
  • Iscream: Mi az új címed? plíííz (2009.01.05. 23:02) Pá!
  • Hülyebárány: Perszeee, az új címet megosztom Veletek, már miért ne tenném? ^^ Nagy pussz mindhármótoknak! (2008.12.29. 15:40) Pá!
  • Iscream: Na ezért regisztráltam? :P Azért remélem kapunk infót az új címről boldogokat neked is (2008.12.28. 00:27) Pá!
  • Csili: szipszip:( mé mész el???? de ugye csak piszikét leszel távol, ude???siess vissza..... :) (2008.12.27. 21:24) Pá!
  • Utolsó 20

Címkemassza

anćimi (4) aquarell (10) átok (3) balek (5) baleset (6) balkéz (1) bodies (2) dalszöveg (2) dexter (1) dincs (73) dopping (3) eszperente (2) euro2008 (15) f1 (2) film (21) football (21) fordítás (3) főzés (1) gonoszotty (30) grafit (8) grill (2) horror (13) horvátország (11) iwiw (5) káosz (11) karácsony (4) kiállítás (1) killers (4) koan (3) könyv (9) kritika (5) magyarország (3) mese (10) nosztalgia (11) nyomi (21) olimpia2008 (7) rajz (12) skizo (3) spanyolország (10) sütés (4) szakszervezet (2) szép (15) sziget2008 (4) szomorú (3) tourdefrance (3) utazás (5) véletlen (3) video (10) zene (20)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2008.11.03. 20:57 Hülyebárány

Címmentesen

Voltatok már szerelmesek egy filmbe, egy történetbe? Nem, ez így elég morbid kifejezés, hogy szerelem... De az érzés mértéke és intenzitása azonos. Tegnap éjszaka megnéztem legújabb szerzeményemet egykori látogatóm javaslatára: a Faun Labirintusát. (Aki még nem látta: kötelező darab!)

Ha lehet egy drámai alkotásra azt mondani, hogy "szép", akkor ez az. 2 évig elkerültem a filmet, tudtam, hogy létezik, de legyintve és vállat vonva elhaladtam mellette, tudomást sem véve arról, hogy tulajdonképpen miről is szól, mit üzen. Vajon mennyi olyan dolog van még az életben, amely mellet szintígy elhaladunk, vajon mennyi szép és kellemes élményről maradunk le csak azért, mert a hétköznapok monoton vágányán haladunk napot napra követve, vagy mint a kocsi elé fogott lovak, akik csak azt látják ami éppen előttük van? Faun és Ofélia története kellett, hogy ráébresszen erre, hogy összesítve mennyi évet elpocsékoltam az életemből, ahelyett, hogy jobban körbenéztem volna a nagyvilágban. Vagy csak itthon. Hiszen mint tudjuk, nem kell ahhoz messzire menjünk, hogy mi is csodát láthassunk. Voltatok már Túristvándiban a vízimalomnál? Ha igen, tudjátok miről beszélek.

Alapvetően kedvelem a fantasy filmeket, a mesés történeteket (H. Potter kivételével), tehát nálam már eleve plusz pontról indult a történet. Nagyon megragadott. Még most sem eresztett el, s valószínűleg ez segített túlélni ezt a hétfőt, alapjáraton ugye úgy ébredtem fel reggel, hogy Ágimmal túlórázunk. 17-kor azt mondta nekem, hogy nyugodtan menjek haza, lejárt a munkaidő, mégsem kell maradnom. De mivel bennem volt a tudat, hogy ma nem végzek időben, így nekiestem az eltolódott emlékeztető megírásának. Hétfőn, késő délután fogalmazni...? x) Miután végre kibogoztam, hogy mit jegyzeteltem macskakaparásommal, kis-nagy gonddal de sikerült legépelnem. Szerintem... Aztán néha azon vettem észre magamat, hogy elkalandoztak gondolatfoszlányaim. És láss csodát, ötletek (!!!) jutottak eszembe. Nem is egy! Nem is akármilyen!

Továbbá fél 9 van és még mindíg olyan friss vagyok, hogy őrület. :)

Ui.: Az előző poszt bármennyire is azt súgta nem célzás volt azok számára, kiknek pötyögését vártam! =) Csak még mielőtt fejemhez vélik vágni... Vagy csak még mielőtt megfordul az illetők buksijában a gondolat maga.

9 komment

Címkék: kritika film utazás mese magyarország szép dincs


A bejegyzés trackback címe:

https://dincs.blog.hu/api/trackback/id/tr21748179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Strawberry 2008.11.07. 18:11:02

Olyan lelkesedéssel írsz a filmről, hogy felkeltette az érdeklődésem. ^^
Az új fejléc pedig nagyon szép :)

(Egyébként tudsz valamit Enikőnkről? Rég járt erre :( )

Hülyebárány · http://hulyebarany.blogspot.com 2008.11.07. 19:26:42

Szia Kincsem! ^^
Jaj hát csak ajánlani tudom! Amilyen szomorú olyan gyönyörű is egyben. ^^ Ha esetleg szeretnéd meglesni, de nem tudod beszerezni, szívesen elküldöm Neked gyorspostán.
Köszönöm! ;)
Sajnson Enikőnkról én is régen hallottam... :( "Születésem óta" nem láttam, akkor járt itt utoljára. Remélem minden rendben van.

Strawberry 2008.11.08. 23:10:03

Köszönöm, körül nézek, hátha megtalálom, ha nem akkor szólok ^^
Én is remélem, hogy minden rendben, és hogy mielőbb írni fog ismét.

csili · http://csili.blog.hu 2008.11.10. 11:42:22

Én is fantasy film őrült vagyok. A Faun labirintusa nem rossz és egészen a közepéig bele éltem magam. De Vidal kapitány karaktere tönkre tette bennem a film közben érzett bűvöletet.

Hülyebárány · http://hulyebarany.blogspot.com 2008.11.10. 12:24:37

Szia Csili!!! Hasonlóan éreztem én is, szívesen meglettem volna a kapitány nélkül... Viszont kulcsszereplő a film végkifejlete miatt... Sajnos.
Nekem is kell egy Faun! Majd szétnézek a Pilisben.

csili · http://csili.blog.hu 2008.11.10. 16:24:25

Jaja, mondták is a hiradóban hogy ott sok van.....

Vagy az a Himalaya és a Yeti??? :))

Hülyebárány · http://hulyebarany.blogspot.com 2008.11.10. 22:24:19

:D Húha, nem mindegy, a Yeti annyira nem bejövős! =)))

csili · http://csili.blog.hu 2008.11.11. 12:14:17

Nem is értem miért!!! :)) Hiszen puha a szőre:DD

Hülyebárány · http://hulyebarany.blogspot.com 2008.11.11. 19:10:21

xD Biztosan tudat alatt jobban vonzódom a csupasz, vézna és "göcsörtös" lényekhez :D
süti beállítások módosítása