DINCS

Intro


Profil: klikk
Évjárat: 1981 (10.16.)
Bolygó: Föld
E-mail: klikk
Indavidejók: klikk
Kategóriák:
- énblog
- filmblog
- megmondomblog

Mostanában

...olvasom:
Rob Thurman - Éjvilág
...olvastam és ajánlom:
Hugh Laurie - A Balek
Stephen King - Lisey története
Ruth Rendell - Démon képében
...láttam vásznon:
Sasszem
pontyozva 5*/5
...láttam DVD-n:
Télbratyó
pontyozva 5/5
...vallom:
MINDKÉT oldalról rühellem a politikát és ami mögötte van!
...rá vagyok kattanva:
kókuszlikörös szaloncukor ♥

Aquarell és grafit

















(a lista nem teljes)

Utolsó kommentek

  • Hülyebárány: Itt vagyok, ragyogok, az új cím tehát lauuughingatlife.blogspot.com szigorúan 3 u-val. Képzeljétek... (2009.01.06. 20:43) Pá!
  • Iscream: Mi az új címed? plíííz (2009.01.05. 23:02) Pá!
  • Hülyebárány: Perszeee, az új címet megosztom Veletek, már miért ne tenném? ^^ Nagy pussz mindhármótoknak! (2008.12.29. 15:40) Pá!
  • Iscream: Na ezért regisztráltam? :P Azért remélem kapunk infót az új címről boldogokat neked is (2008.12.28. 00:27) Pá!
  • Csili: szipszip:( mé mész el???? de ugye csak piszikét leszel távol, ude???siess vissza..... :) (2008.12.27. 21:24) Pá!
  • Utolsó 20

Címkemassza

anćimi (4) aquarell (10) átok (3) balek (5) baleset (6) balkéz (1) bodies (2) dalszöveg (2) dexter (1) dincs (73) dopping (3) eszperente (2) euro2008 (15) f1 (2) film (21) football (21) fordítás (3) főzés (1) gonoszotty (30) grafit (8) grill (2) horror (13) horvátország (11) iwiw (5) káosz (11) karácsony (4) kiállítás (1) killers (4) koan (3) könyv (9) kritika (5) magyarország (3) mese (10) nosztalgia (11) nyomi (21) olimpia2008 (7) rajz (12) skizo (3) spanyolország (10) sütés (4) szakszervezet (2) szép (15) sziget2008 (4) szomorú (3) tourdefrance (3) utazás (5) véletlen (3) video (10) zene (20)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2008.10.18. 00:02 Hülyebárány

Álljunk meg egy lópofa dalra...

Éppen a Kultúrpart dalversenyén szemezgettem, amikor rátaláltam a Lúzerock nevezetű formációra és annak Lópofa Dal című szerzeményére. Első alkalommal igencsak nehézkes volt megérteni a szöveget, de aztán valahogy rájuk állt a fülem úgymond, végül amikor a hivatalos honlapjukon ráakadtam a teljes dalszövegre, nos, akkor vésődött bele véglegesen a szívembe is ez a kis szerzemény.
Még! Akarok! =)

A dal letölthető erre a linkre kattanva, természetesen 100%-ig legálisan, mivel a Lúzerock.net is letölthető állapotában tartalmazza.

 

Lópofa dal


Már hímivarsejt koromban sem én voltam a legszebb,
Hát fickósabban tolongtam, hogy élvezzem a szexet.
Ebbõl rajtcél gyõzelem lett, a pete meg érett,
Pechére pont sötét volt és éppen félrenézett.
Anyám ahány inger várta, az tán egy sem pangott,
Hogy az okát ne is lássa: nem kért ultrahangot.
Mert az a kép, amit vágtam, arcomra volt írva:
Farral jöttem, hogy a szülész „heppiendig” bírja.
„Kire ütött ez a gyerek, anyja vagy az apja?”
Mennyi hülye felnõtt lehet, ki ezt találgatja:
A postásunk szerencsére nem jön nálam szóba,
Mivel nõi szemmel nézve: „Tiszta Casanova!”

Hogy megszülettem, síri csend ült a szülõszobába,
Majd hirtelen felsírt helyettem mind a három bába.
Büntetésbõl nem is tettek a mamám hasára,
S egy lefüggönyzött inkubátort hoztak nemsokára.
Szegény doki úgy forgatott, hogy neki is tetszek,
Így a köldökzsinór helyett majdnem máshol metszett.
Mondta is az anyukámnak: „Fiú a kis béka!
De asszonyom én ezt a gólyát tökön rúgnám még ma!
„Kire ütött ez a gyerek, anyja vagy az apja?”
Nálunk, hogy õszinte legyek, mindkettõ tagadja.
Apám anyukája szerint: „Szakajtott az anyja!”
Mire anyám anyja legyint: „Ez kiköpött apja!”

Az inkubátort bírtam, mert ott nem fitymáltak nyíltan.
Más baba se tojt be tõlem, s két kilóra híztam.
Ám a taxis haza úton, hogy tükörbe nézett,
Soha többé nem találta hazáig a féket.
Otthon mesefigurák közt akklimatizáltak:
Ágyam fölött lógva várt a tíz legrondább állat.
Fel se fogtam: környezetem mért van így letörve?!
De járni kezdtem, s megfogóztam egyszer a tükörbe!
„Kire ütött ez a gyerek, a nyavalyás francba!”
Mondtam: eztán be is verek annak, ki firtatja!
Ekkor kétszer becsengetett, de csak egyszer hozta szóba,
És hogy kire ütöttem: megtudta Casanova!

2 komment

Címkék: zene mese dalszöveg dincs


A bejegyzés trackback címe:

https://dincs.blog.hu/api/trackback/id/tr11719531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

én 2008.10.26. 02:41:21

ez nagyon gagyi

dincs · http://dincs.blog.hu 2008.10.26. 16:43:56

Szerintem is, de aranyos.
süti beállítások módosítása