DINCS

Intro


Profil: klikk
Évjárat: 1981 (10.16.)
Bolygó: Föld
E-mail: klikk
Indavidejók: klikk
Kategóriák:
- énblog
- filmblog
- megmondomblog

Mostanában

...olvasom:
Rob Thurman - Éjvilág
...olvastam és ajánlom:
Hugh Laurie - A Balek
Stephen King - Lisey története
Ruth Rendell - Démon képében
...láttam vásznon:
Sasszem
pontyozva 5*/5
...láttam DVD-n:
Télbratyó
pontyozva 5/5
...vallom:
MINDKÉT oldalról rühellem a politikát és ami mögötte van!
...rá vagyok kattanva:
kókuszlikörös szaloncukor ♥

Aquarell és grafit

















(a lista nem teljes)

Utolsó kommentek

  • Hülyebárány: Itt vagyok, ragyogok, az új cím tehát lauuughingatlife.blogspot.com szigorúan 3 u-val. Képzeljétek... (2009.01.06. 20:43) Pá!
  • Iscream: Mi az új címed? plíííz (2009.01.05. 23:02) Pá!
  • Hülyebárány: Perszeee, az új címet megosztom Veletek, már miért ne tenném? ^^ Nagy pussz mindhármótoknak! (2008.12.29. 15:40) Pá!
  • Iscream: Na ezért regisztráltam? :P Azért remélem kapunk infót az új címről boldogokat neked is (2008.12.28. 00:27) Pá!
  • Csili: szipszip:( mé mész el???? de ugye csak piszikét leszel távol, ude???siess vissza..... :) (2008.12.27. 21:24) Pá!
  • Utolsó 20

Címkemassza

anćimi (4) aquarell (10) átok (3) balek (5) baleset (6) balkéz (1) bodies (2) dalszöveg (2) dexter (1) dincs (73) dopping (3) eszperente (2) euro2008 (15) f1 (2) film (21) football (21) fordítás (3) főzés (1) gonoszotty (30) grafit (8) grill (2) horror (13) horvátország (11) iwiw (5) káosz (11) karácsony (4) kiállítás (1) killers (4) koan (3) könyv (9) kritika (5) magyarország (3) mese (10) nosztalgia (11) nyomi (21) olimpia2008 (7) rajz (12) skizo (3) spanyolország (10) sütés (4) szakszervezet (2) szép (15) sziget2008 (4) szomorú (3) tourdefrance (3) utazás (5) véletlen (3) video (10) zene (20)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2008.07.20. 18:22 Hülyebárány

Nem sok de az kellemes.

 


Ha vénlányként csöppenek az időskorba én is izraeli fodrászt szeretnék magamnak...! =)) Mindenkinek ajánlom az Assassin's Creed elemekkel díszített Ne szórakozz Zohannal! című Adam Sandler őrültséget, nem kis mellékszereplővel: John Turturro♥ domborít Adam mellett Fantom a cipőmániás palesztin terrorista képében. Végre egy olyan amcsi vígjáték a vásznon, melynek rejtett üzenete igencsak aktuális és nem csak a tengerentúlon lenne illendő megfontolni azt. Mindenkinek ajánlom. Mindenkinek.

 

Tegnap volt egy görbe napom: kiállítás, mozi, finom ámde egészségtelen "mekis" ebéd, művészbolt látogatás majd onnan távozás nem éppen üres kézzel. Hiába, ez a hétvége a megújulás két napja, mivel a mai napon Imicivel beüzemeltük a Citától örökölt gépezetemet, majd felkerült rá az új Windows Vista is tehát Halleluja van! Remélem minden szívemhez közeli emberkének hasonló eredményes napja(i) volt(ak).

Hjaaaaj... egyébként régen nevettem már egymagamban ilyen jót mint az elmúlt 20 percben.
Visszanéztem a keresőkifejezéseket melyek útján bizonyos emberkék a blogomra tévedtek és nagggyon jókat derültem rajtuk. Dobogós helyezettek:

Harmadik helyen:
borecet+cicáknak

Második helyen:
hol+lehet+pármai+sonkát+venni

És ami mindent visz:
Robert+Sean+Leonard+fürdő+nadrágban

:D Sírok...
Amely viszont büszkeséggel tölt el: labdarúgó+EB+2008+végeredmény... Azért hogy ezt valaki majd' 1 hónap elteltével pont tőlem és nálam... :D Nemsemmi.

Kissé pilledt állapotomban nem sok érdemlegeset tudok írni ma sem (még), éppen zajlik az U19-es Olaszország-Csehország meccs (24. perc, most még csupán csak 1:1), aztán jövünk Mi (20:00 EuroSport, nem elfelejteni!), mindemellett itt lóg az eső lába és dörög (dörgicsél...), a mai nappal pedig ágyő szabadság egészen augusztus 11-ig.

10 komment

Címkék: film dincs


A bejegyzés trackback címe:

https://dincs.blog.hu/api/trackback/id/tr65576918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Strawberry 2008.07.21. 19:27:24

Nahát, 1-2 napig nem vagyok itthon, és mire visszajövök mit látok? Csodálatos David Villás fejléc ^^
Nagyon csini ^^

Hülyebárány · http://hulyebarany.blogspot.com 2008.07.21. 21:44:52

Nagyon köszönöm, örülök ha tetszik! ^^ Az eredetin Puyol is mögötte csücsült
i297.photobucket.com/albums/mm206/JellicleParticle/spain/villa/610x04.jpg
...de galád mód eltüntettem... x)) Dehát már tudhatod mily gonosz tudok lenni nagynéééha. =)
Szomszédok? Rendesen viselkednek? =)
Kérdezhetek? Csak mert éppen most köresemesezek, hogy kinek kell digitális képből fotó (már bevett szokás nálunk), mert pár fotómat elő szeretném hivatni és ha esetleg neked is lenne valami saját képed, fotód, vagy valaki másról valami, bármi (esetleg valamely kedvencedet szeretnéd nagyfelbontásban - is), akkor szivesen elkésszíttetem neked majdpedig elpostázom. Kukkants be ide:
www.fotexfoto.hu/?page=services.foto
itt vannak a méretek.

Strawberry 2008.07.22. 12:09:44

Hehe, szegény Puyol :D Ez a kép valahogy jobban mutat nélküle (bírom Puyolt, tehát nem bántani akarom ^^).
Köszönöm, aranyos vagy, de most nem tervezek kép előhivatást :)
De cserébe küldök Neked egy videót ismét ^^
Remélem, nem baj, hogy néha megleplek pár vidivel és, hogy még nem láttad ezt:
youtube.com/watch?v=8CDJYHZ23Ts&feature=related
Kérlek áruld el, mely focistákat kedveled legjobban.. ezt egyébként már rég meg akartam kérdezni :)

A szomszédok terén pedig a helyzet változatlan, bát mostmár csak napi 23 és fél órát hangoskodnak, ami nagy szó xD

dincs · http://dincs.blog.hu 2008.07.22. 18:24:55

Jajneeem, dehogy baj, sőt, hálásan köszönöm őket! ^^ Hát ez a slideshow valami ennivaló! ^^ A büszke apuka az Ő kis copfos gyönyörűségével. Csatlakozom az egyik kommentelőhöz, valóban hasonlít Zaida a két copfjával Boo-ra a Szörny Rt-ből. =) Édes!^^

Huh hát 3 egyéniség emelkedik ki a kedveltek-sorból: a jó öreg brazil-portugál de Souza/Deco és két kis spanyol David Villa és Francesc Fábregas. Cesc-et szégyen, csak most "ismertem" meg az idei EB-n, viszont mint embert (kölyköt, öcsém öccse lehetne) és mint fiatal tehetséget szívembe zártam. És persze itt van a horvát csapat, melynek tagjai leginkább együttesen lopták magukat szintén a mellkasomba, ha nincsenek is egyéni favoritok mindenképpen kiemelném őket mint nagybetűs Csapat. Az összetartás, az alázat, a szeretet és minden minden nagyon szimpatikus volt tőlük. Sajnáltam őket nagyon... De majd 2 év múlva!^^
Régebben egyébként nagy Robert Pirés rajongó voltam, ugyanis unokatesóm a mai napig Piresznek szólít (bár Pirés Z-vel ejti nevét), így ebből fakadóav kezdtem anno követni munkásságát és majd' megőrültem amikor megnyerték '98-ban a VB-t. =) Mindenki utálta akkor a franciákat a környezetemben, én meg szurkoltam értük nagy erővel. x)
Persze sokan szimpatikusak még e sportágból, de a "legjobban" kategóriába ők esnek.
És hozzád kik állnak közelebb?

Strawberry 2008.07.22. 19:10:19

Szivesen, örülök, hogy tetszett :) Most, hogy így elnézem, valóban hasonlít :D

Nos, akárcsak Te, a horvát válogatott teljes legénységét én is imádom, de ha választanom kéne, akkor talán Srnár, Ćorlukát és Modrićot emelném ki.
Aztán szeretem az olaszokat is (ezért sokan megköveznének ^^), de nem tehetek róla, Olaszország is nagyon közel áll szívemhez. Közülük Luca Toni és Buffon a favorit. A spanyolokat szintén szeretem, Villát nagyon kedvelem én is :)
Valamint pár holland is szimpatikus. Meg még sorolhatnék innen-onnan 1-2 embert, de akiket nagyon kedvelek azok ők :)

dincs · http://dincs.blog.hu 2008.07.23. 11:24:17

Miért köveznének meg Olaszország szeretete miatt? Hát harapom meg aki megkövezne Téged ezért! =) Testvérem és kedves-kedvenc leendő-sógornőm is naaagy olaszdrukker. :) A sors fintora, hogy ma este pedig fiaink éppen velük mérkőznek. Kiváncsi leszek rá nagyon!
Az uefa.com oldalon van egy Slaven interjú ha érdekel (többek között kis Modrić-ról is kérdezik) amit teljesen legálisan le lehet tölteni! ^^

Strawberry · http://2s5ybz 2008.07.23. 13:20:35

Persze, hogy érdekel, köszi, hogy szóltál ^^
Azért írtam, hogy megköveznének, mert a legtöbb ismerősöm szerint gyenge teljesítményűek, és nem igazán kedvelik az olaszokat :) De nem érdekel :) Szerintem nincs igazuk, nem tudom ők milyen olasz csapatot láttak :DD Talán egyedül apám az aki szintén kedveli őket :D

Strawberry 2008.07.23. 13:23:42

Jaj, bocsánat véletlenül a Web helyére írtam a betűket ^^ x)

Hülyebárány · http://hulyebarany.blogspot.com 2008.07.23. 13:24:37

Így van, ne foglalkozz azzal, hogy mások mit mondanak, Te szereted őket és punktum, törődjenek bele! x))
süti beállítások módosítása