DINCS

Intro


Profil: klikk
Évjárat: 1981 (10.16.)
Bolygó: Föld
E-mail: klikk
Indavidejók: klikk
Kategóriák:
- énblog
- filmblog
- megmondomblog

Mostanában

...olvasom:
Rob Thurman - Éjvilág
...olvastam és ajánlom:
Hugh Laurie - A Balek
Stephen King - Lisey története
Ruth Rendell - Démon képében
...láttam vásznon:
Sasszem
pontyozva 5*/5
...láttam DVD-n:
Télbratyó
pontyozva 5/5
...vallom:
MINDKÉT oldalról rühellem a politikát és ami mögötte van!
...rá vagyok kattanva:
kókuszlikörös szaloncukor ♥

Aquarell és grafit

















(a lista nem teljes)

Utolsó kommentek

  • Hülyebárány: Itt vagyok, ragyogok, az új cím tehát lauuughingatlife.blogspot.com szigorúan 3 u-val. Képzeljétek... (2009.01.06. 20:43) Pá!
  • Iscream: Mi az új címed? plíííz (2009.01.05. 23:02) Pá!
  • Hülyebárány: Perszeee, az új címet megosztom Veletek, már miért ne tenném? ^^ Nagy pussz mindhármótoknak! (2008.12.29. 15:40) Pá!
  • Iscream: Na ezért regisztráltam? :P Azért remélem kapunk infót az új címről boldogokat neked is (2008.12.28. 00:27) Pá!
  • Csili: szipszip:( mé mész el???? de ugye csak piszikét leszel távol, ude???siess vissza..... :) (2008.12.27. 21:24) Pá!
  • Utolsó 20

Címkemassza

anćimi (4) aquarell (10) átok (3) balek (5) baleset (6) balkéz (1) bodies (2) dalszöveg (2) dexter (1) dincs (73) dopping (3) eszperente (2) euro2008 (15) f1 (2) film (21) football (21) fordítás (3) főzés (1) gonoszotty (30) grafit (8) grill (2) horror (13) horvátország (11) iwiw (5) káosz (11) karácsony (4) kiállítás (1) killers (4) koan (3) könyv (9) kritika (5) magyarország (3) mese (10) nosztalgia (11) nyomi (21) olimpia2008 (7) rajz (12) skizo (3) spanyolország (10) sütés (4) szakszervezet (2) szép (15) sziget2008 (4) szomorú (3) tourdefrance (3) utazás (5) véletlen (3) video (10) zene (20)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2008.08.26. 20:10 Hülyebárány

Axiomatikus poszt

Már megint olyan kupi van a gépem lelkében - mert van ám neki -, hogy úgy gondoltam itt a remek alkalom, adok neki egy nevet. Nem tudom mi a kettő között az összefüggés, de nem is az összefüggések embere vagyok. Jól mondom? Csavibarátom talán emlékszik még Bandikára - előző pécémre -, neki nem azért adtam nevet, mert olyan nagyon szerettem, hanem mert mint azt már anno egy másik helyen kifejtettem: könnyebb úgy szidni valamit és káromkodó szavak kereszttüzébe helyezni, ha egy bizonyos névvel illetem. Bandika kiszolgálta az időt, anno még exem rakta össze nekem - pfíí de régen...-, az egyetlen olyan dolog volt Bandika melyért ici-pici hálát éreztem akkor "felé".
Egyszómintszáz a héten keresztelő...

Anyum nagyon édes volt a minap! Azt mondja egyszercsak, miközben magunk mögött hagytunk egy lovi-irodát:
- Futóhomok...
- Tessék?
- Futóhomok!
- Mi van vele?
- Milyen jó név lenne egy lónak. Futóhomok...
És tényleg! =)

Megemlíteném, hogy az egyik YT videómnál - lassan nyelvtani sötét veremmé avanzsálom - jegyezte meg valaki, hogy "What a crazy language! LOL", mondanom sem kell hogy elöntött a gyilkos méreg, bár véleményemnek nem adtam hangot, nem szerettem volna szembesíteni azzal, hogy márpedig az angol sem kevésbé őrült nyelv, főleg azon része, hogy egyes szavaknak 80 jelentése van, és azok még csak véletlenül sem rokonértelműek... Őrült nyelv a magyar? Szerintem meg nem! Csodás anyanyelvünk van, és színes, nagypapám - nyugodjon békében - kiskoromban pölö azért IS volt nagyrabecsült én és öcsém szemében, mert kapásból, mintha szavalna 100 káromkodáshoz előszeretettel használt ismert és kevésbé ismert de nagyon vicces szót hadart el anyunknak míg Ő kicsi volt. Ezt sajnos csak anyunktól tudtuk meg utóbb, amikor már fel is fogtuk azt, mivel még pöttynyi gyermek voltam amikor nagypapánk elment.

Két napja nem, vag csak perceket alszok, és olyan nehezen jutnak eszembe a fáradság mellékhatásaként egyes szavak! x) Tudom mit akarok írni, el is tudnám mutogatni, de van olyan szó amelyen nagyon el kell gondolkodnom, hogy "Te jó ég, mi is az? Izé..." =) Úgyhogy elnézést kívánok...

Voltunk mozizni, feltámasztott csontik és agyagkatonák repkedtek minden felé a vásznon. Körülbelül ennyi maradt meg a filmből. Múmia III. - A Sárkánycsászár Sírja. Mint valami nyelvtörő... Na ne hidd, hogy így kértem a jegyet! =) "Múmiára kettőt". Kész. VISZONT...!!! Sasszem... Nem, nem én vagyok, a Múmia előtti filmajánlóból ragadt rám. Csupán talán 1 percnyi előzetest láttam belőle, de már elkönyvelem és büntetőjogi felelősségem teljes tudatában kijelentem, hogy nagy kedvenc lesz. Valamiféle pszichothriller, nem néztem még nagyon utána mi is tulajdonképpen. Ha valaki látta már, kérem, világosítson fel!
Emlékeztek a Ravasz, az Agy, és két füstölgő puskacsőből ismert hasonló szövegre? Rory Breaker: "És most, Mr. Husimusi, kérlek, világosíts fel." =) Deszeretem ezt a filmet is! Rengetegszer láttam már, és még fogom is. Személyes kedvenceim Szappan és Tuskó, eszméletlen szövegük van, és a szinkronjaik sem utolsóak! Na és Kutya és a bagázs? x) Amikor elmennek a füves srácokhoz és Kutya egyik alattvalóját meglövik egy kis semmi sörétes puskával? "ÁÁÁÁ!!! Lelőttek..." x) HATALMAS film! Kötelező!

Strawberry-nek és Enikőnek üzenem innen is, hogy majd pötyögjék le nekem a címűket emilben légyszi légyszi! Röppen majd nektek valami!

Nem hazudtoltam meg önmagamat a közelmúltban sem, kitartottam elveim mellett s így szereztem egy ha nem is ellenséget, de rosszpontot azt tuti! Pedig volt egy pillanat, amikoris meginogtam hitemben, de ismét az abnormális életfelfogásom győzedelmeskedett, és hát nem voltam túl jómodorú egy illetővel... Most megint szegény csavifiút hozom fel, Ő már megtapasztalta mindezt amiről most érthetetlenül hablatyolok. Kizárom a külvilágot, nem érdekel mi zajlik körülöttem, csak megyek  a saját fejem után egyedül, ha tudattalanul is de átgázolva másokon, és élvezem az élet adta perceket, órákat, napokat,... Ezzé lettem. Ki tudja mit hoz a holnap. Egy dal, egy pillanat, egy érzés is feltud dobni egy-több napot. Kell ennél több? Lehet, hogy önző vagyok néha, lehet, hogy makacs és önfejű. Azok tartottak ki mellettem mindígis, akik bíztak bennem de mindemellett megpróbáltak nem elég komolyan venni. Lelkifröccs má' megin'! =) De utálom...

Na mi a reggelente telemből harsogó ébresztőm (személyes koanom) stílszerűen?

Higher and higher,
We're gonna take it,
Down to the wire,
We're gonna make it,
Out of the fire,
Higher and higher.

7 komment

Címkék: film nosztalgia káosz nyomi koan dincs gonoszotty


A bejegyzés trackback címe:

https://dincs.blog.hu/api/trackback/id/tr42634440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csavarhuzo77 · http://csavarhuzo.blog.hu 2008.08.26. 20:42:34

nos, ha már kétszer is megszólíttattam, akkor ímé itt is vagyok. bizony a kis bandi lelkének ápolásában passzív részes voltam. vicces volt úgy e-mail/msn/blog-váltásban lenni valakivel, hogy ő éppen formatálja a gépet, illetve telepítget. mondatok közepén teltek el hosszas másfél órák...de szép is volt.
másodsorban viszont megvédem a kisasszonyt, elsősorban magától. bár "kapcsolatunk" (lehet kombinálni - hihi) nem úgy alakult, ahogy azt el tudtam volna képzelni, de ez is két emberen állt. de kedves akkor éppen nem dincs sosem szerzett rossz pontot nálam. ő olyan amilyen, de ettől (is) érdekes őnagysága. szóval egyetlen pici mérgem a sose meg nem érkezett dexteres kulcstartóm miatt van!

Hülyebárány · http://hulyebarany.blogspot.com 2008.08.26. 22:02:30

ÁÁÁÁ a Dexteres kulcstartóóó!!!! =DDD Még meg van, csak fel kell kutatni! xD Küldsz nekem egy levelezési címet esetleg talán mondjuk? =)
De végülis ha úgy is alakul akkor ahogy végülis nem alakult, akkor lehet, hogy nem ismerhetted meg volna közelebbről életed párját Csilit, tehát ha innen nézzük ennek így kellett történnie... =) Jól mondom, vagy jól mondom? =)

csavi · http://csavarhuzo.blog.hu 2008.08.27. 08:15:11

ha a nagymamámnak ...e lett volna, akkor a nagypapám is lehetett volna. :D de, mint tudjuk, a sors útjai kifürkészhetetlenek. cím pedig megy.

Hülyebárány · http://hulyebarany.blogspot.com 2008.08.28. 02:45:44

Igen, ezt az "a sors útjai kifűrkészhetetlenek" öröklétű okosságot Bada bácsink is mondta anno, mikor "Szabó Rozáliát agyonb*szta a villám" :D Címet pedig várom!

csavi · http://csavarhuzo.blog.hu 2008.08.28. 06:10:47

tilla, mint szürke csacsi...

csavi · http://csavarhuzo.blog.hu 2008.08.28. 11:03:55

hová lett a kommentem vajh? mert én reggel idefirkáltam, hogy őzillasága eltűnt, mint az a bizonyos szürke csacsi.
süti beállítások módosítása