DINCS

Intro


Profil: klikk
Évjárat: 1981 (10.16.)
Bolygó: Föld
E-mail: klikk
Indavidejók: klikk
Kategóriák:
- énblog
- filmblog
- megmondomblog

Mostanában

...olvasom:
Rob Thurman - Éjvilág
...olvastam és ajánlom:
Hugh Laurie - A Balek
Stephen King - Lisey története
Ruth Rendell - Démon képében
...láttam vásznon:
Sasszem
pontyozva 5*/5
...láttam DVD-n:
Télbratyó
pontyozva 5/5
...vallom:
MINDKÉT oldalról rühellem a politikát és ami mögötte van!
...rá vagyok kattanva:
kókuszlikörös szaloncukor ♥

Aquarell és grafit

















(a lista nem teljes)

Utolsó kommentek

  • Hülyebárány: Itt vagyok, ragyogok, az új cím tehát lauuughingatlife.blogspot.com szigorúan 3 u-val. Képzeljétek... (2009.01.06. 20:43) Pá!
  • Iscream: Mi az új címed? plíííz (2009.01.05. 23:02) Pá!
  • Hülyebárány: Perszeee, az új címet megosztom Veletek, már miért ne tenném? ^^ Nagy pussz mindhármótoknak! (2008.12.29. 15:40) Pá!
  • Iscream: Na ezért regisztráltam? :P Azért remélem kapunk infót az új címről boldogokat neked is (2008.12.28. 00:27) Pá!
  • Csili: szipszip:( mé mész el???? de ugye csak piszikét leszel távol, ude???siess vissza..... :) (2008.12.27. 21:24) Pá!
  • Utolsó 20

Címkemassza

anćimi (4) aquarell (10) átok (3) balek (5) baleset (6) balkéz (1) bodies (2) dalszöveg (2) dexter (1) dincs (73) dopping (3) eszperente (2) euro2008 (15) f1 (2) film (21) football (21) fordítás (3) főzés (1) gonoszotty (30) grafit (8) grill (2) horror (13) horvátország (11) iwiw (5) káosz (11) karácsony (4) kiállítás (1) killers (4) koan (3) könyv (9) kritika (5) magyarország (3) mese (10) nosztalgia (11) nyomi (21) olimpia2008 (7) rajz (12) skizo (3) spanyolország (10) sütés (4) szakszervezet (2) szép (15) sziget2008 (4) szomorú (3) tourdefrance (3) utazás (5) véletlen (3) video (10) zene (20)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2008.07.12. 00:05 Hülyebárány

"Besorolás alatt"

Ha pontozni kellene a mai napot egy 5-ös skálán hát én egy erős 3-ast adnék rá. Jó... legyen 4... Anyummal úgy döntöttünk, hogy csapunk közösen egy görbe pénteket és mit sem törődve a kánikula előjeleivel elgyalogoltunk Budakalászra. Szerettem volna ceruzákat is venni, ámde nem jártam sikerrel. Anyum függönyszegőt szeretett volna, nos Ő sikerrel járt. A hölgyemény akitől a szegőt vettük vagy bal lábbal kelt, vagy éppen havi bajai közepette hívták be dolgozni, vagy éhes volt (nálam az éhség okoz sokszor rosszkedvet), vagy nem is tudom, de olyan stílusban "sürgött-forgott" (értsd: vonszolgatta magát), hogy azt hittem otthagyom. Mellesleg ott is hagytam, mert amíg anyum élvezte a kisjelenetet addig én elmentem azért a bizonyos nemlétező ceruzáért, jobbanondva annak hült helyére.
Aztán irány a "bevásárló központ" (nagyon nehezemre esik e szavakkal illetni). Vasárnap kiskedvenceimnek lesz az évfordulója így gyümölcstortát tervezünk nekik melyhez igyekeztünk megvenni a hozzávalókat, ennek az igyekezetnek az lett a vége, hogy mindent vettünk csak gyümölcsöt nem. Persze egyszerű oka volt - nem a feledékenység -, borzasztóan drágák voltak a gyümölcsök az állapotukhoz képest. Amitől majdhogynem elájultam miközben a gyümiket mustráltuk az a francia csöves kukorica, 2 darab (k-e-t-t-ő darab), 1400 HUF. Paff!
Tehát jól bevásároltunk, s mivel várható Gica érkezése gondoltam rá (is) és tettem a kosárba Becherovkát. =) Aztán találtunk szív és gyöngy alakú cukorkákat is melyeket direkte sütik és torták díszítésére készítettek,
- Tegyünk rá ilyet is?
- Naná! =)
(...)
- Nézzük meg a könyveket?
- Rábeszéltél! x) Naná!
Végülis majdnem vettem egy könyvet amely egy krimi-komédiát rejtett magában...
(...)
- Nézzünk a torta mellé valami kis jelképes meglepit?
- Naná!
(...) Így ez utóbbi remek ötlet kapcsán elmentünk a gyerekosztályra és vettünk egy Subarunak látszó kisautót amely hip-hop-zenél és motorhangot hallat és fékcsikorgást is és villog és szép metálzöld színben pompázik. Hogy miért ezt? Mert nyílt titok, hogy fiataljaink szeretnének venni egy Subarut. Rajtunk ne múljon... =)

Elkezdtem a rendrakást. Takarítás nem volt még (ejj ráérünk arra még), mert 3 órám ráment arra, hogy testreszabtam a fali parafatáblámat tartalmilag. =) Nyugodtan fölé tehetnék egy táblát "ÉLETEM" felirattal, mert valóban minden megtalálható rajta létem egyes szakaszaiból és ami én vagyok kívül s belül egyaránt. Vicces, mert mégis tetszik... =)

A mai Tour utolsó 25 kilóméterére tudtam csak bekapcsolni a dobozt, de jóóó volt! Favorizált fiaim nyertek egy szakaszt és a pöttyös trikót is bezsebelték *taps*, viszont pár órája vízes honfitárs hőseink elveszítették a szerbekkel folytatott csatát... =( A hosszabbítást már csak fél szemmel mertem nézni. Kellett ám az erős idegzet! :D A Fűrész IV. ehhez képest matiné volt...

Hja, és Anćimi ma:
 

 

Búcsúzásként: ezt a videót mindenkinek ajánlom - még annak is aki nem szimpatizál a futballal -, Fábregas és Senderos jelenléte már plusszpont, Matt Lucas személye pedig kész főnyeremény. =) Kicsit őrült a srác. =)
 

3 komment

Címkék: video káosz football dincs anćimi


A bejegyzés trackback címe:

https://dincs.blog.hu/api/trackback/id/tr52564508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Strawberry 2008.07.13. 22:17:08

Anćiminek lassan tényleg Niko Kovać-os frizuja lesz ^^
A srácok pedig édesek ebben a videóban :)

Hülyebárány · http://hulyebarany.blogspot.com 2008.07.14. 01:05:51

Igen és a legviccesebb, hogy vannak göndör fürtjei is, éppen ma vigyorogtam jókat rajta/rajtuk. :D
Örülök, hogy neked is tetszik a vidi^^, én azt a részt ahol nem tudja Matt kimondani a srácok nevét köbö 25-ször visszanéztem és még most is jókedvre derít. =)))
"Cesc Fab-reb-g-gep and Philippe Sib-s-db" Kész! xD

Strawberry 2008.07.14. 14:04:24

:D Göndör fürtök? Hát ez aranyos, még a végén hullámos haja lesz :)
Azon a részen én is sokat szórakoztam :) Matt-en mindigis lehetett nevetni :)
süti beállítások módosítása