DINCS

Intro


Profil: klikk
Évjárat: 1981 (10.16.)
Bolygó: Föld
E-mail: klikk
Indavidejók: klikk
Kategóriák:
- énblog
- filmblog
- megmondomblog

Mostanában

...olvasom:
Rob Thurman - Éjvilág
...olvastam és ajánlom:
Hugh Laurie - A Balek
Stephen King - Lisey története
Ruth Rendell - Démon képében
...láttam vásznon:
Sasszem
pontyozva 5*/5
...láttam DVD-n:
Télbratyó
pontyozva 5/5
...vallom:
MINDKÉT oldalról rühellem a politikát és ami mögötte van!
...rá vagyok kattanva:
kókuszlikörös szaloncukor ♥

Aquarell és grafit

















(a lista nem teljes)

Utolsó kommentek

  • Hülyebárány: Itt vagyok, ragyogok, az új cím tehát lauuughingatlife.blogspot.com szigorúan 3 u-val. Képzeljétek... (2009.01.06. 20:43) Pá!
  • Iscream: Mi az új címed? plíííz (2009.01.05. 23:02) Pá!
  • Hülyebárány: Perszeee, az új címet megosztom Veletek, már miért ne tenném? ^^ Nagy pussz mindhármótoknak! (2008.12.29. 15:40) Pá!
  • Iscream: Na ezért regisztráltam? :P Azért remélem kapunk infót az új címről boldogokat neked is (2008.12.28. 00:27) Pá!
  • Csili: szipszip:( mé mész el???? de ugye csak piszikét leszel távol, ude???siess vissza..... :) (2008.12.27. 21:24) Pá!
  • Utolsó 20

Címkemassza

anćimi (4) aquarell (10) átok (3) balek (5) baleset (6) balkéz (1) bodies (2) dalszöveg (2) dexter (1) dincs (73) dopping (3) eszperente (2) euro2008 (15) f1 (2) film (21) football (21) fordítás (3) főzés (1) gonoszotty (30) grafit (8) grill (2) horror (13) horvátország (11) iwiw (5) káosz (11) karácsony (4) kiállítás (1) killers (4) koan (3) könyv (9) kritika (5) magyarország (3) mese (10) nosztalgia (11) nyomi (21) olimpia2008 (7) rajz (12) skizo (3) spanyolország (10) sütés (4) szakszervezet (2) szép (15) sziget2008 (4) szomorú (3) tourdefrance (3) utazás (5) véletlen (3) video (10) zene (20)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2008.06.27. 12:45 Hülyebárány

Várjunk csak...

Ha minden rendben zajlik, akkor ma - de legkésőbb hétfőn - odaér kis csomagom az aktuális portrémmal (+fotók, +2 oldalas levél, +felcímzett válaszboríték, +válaszdíjszelvény kíséretében) egy igencsak elegáns mappában Hrvatski Maestrohoz. Ha esetleg Mester leereszkedik hozzám és válaszra méltat vagy így/úgy reagál, akkor mindenképpen feljegyzem ide is. J. Larose, James Wan, Solomon Olds és Derek DeSantis kapcsán létrejött anno az e téren tett kapcsolatfelvételi próbálkozásom, de lehet hogy csak azért, mert mindannyiukban van egy kicsi önteltség (nem találok rá szavakat, be kell érni ezzel ami van), hogy "nahát papírra vetettek", de mondjuk persze pozitívum tőlük, hogy Ők bizony szóbaálltak egy olyan kis senkivel, mint amilyen én is vagyok, és nem rosszul esett nekik esetleg kikérték maguknak.
Egy kis humorral egyébként is plusz löketet lehet adni a hasonló próbálkozásoknak.

Az imént értesültem arról, hogy a kis Villa nem fog játszani a németek elleni döntőben... =( Ay, Dios mió!!!

 

 

 

Amikor megláttam amint 30. perc után "Villa űl a fűben", nem tudtam mire vélni az esetet, így teljesen olyan látszatot keltett, mint amikor a kisgyermek megsértődik amiért nem hagyják a nagyok játszani ezért nagy durcásan a földöz veri magát, lecsücsül és morcizik. Aztán amikor újra Őt mutatták - immáron befáslizott lábbal - hát elhittem a bajt.
Jó kis meccs volt, szó se róla, csak kár hogy az oroszokat nem igazán láttam focizni... Azért 1 becsületgól - miután képesek voltak kiverni a hollandokat - illett volna. De megint csak a rosszmájúságom beszél belőlem. (Vagy nem?)
Torres vette át Pavlyuchenko szerepét, sokszor kerestem az orosz szőkeséget, meglepett a visszafogottsága így ez volt az egyik ok amiért sokszor nem találtam a pályán. És én még elejtettem egy olyan kijelentést a mérkőzés elején, hogy a zuhi biztosan jobban kedvez az orosz aranylábúaknak.
Jó kis döntő lesz az így is...

Ezt a videót pedig kedvenc látogatómnak (barátomnak, ha megengeded) küldöm, Strawberrynek, sok szeretettel... ^^ (azért fele-méretű, mert az eredeti is kicsi, így normál méretben igencsak pixeles... Ha kell elküldöm szívesen)

 

5 komment

Címkék: video spanyolország rajz football euro2008 dincs gonoszotty aquarell


A bejegyzés trackback címe:

https://dincs.blog.hu/api/trackback/id/tr48541919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Strawberry 2008.06.27. 15:33:24

Nagyon köszi a videót ^^ Megkerestem youtube-on. Te dobtad össze? Nagyon jó lett ;) Jó visszanézni, hogy horvát barátaink milyen ügyesek voltak, és persze Bilic megnyilvánulásait :D
És természetesen barátok vagyunk ;) ^^

dincs · http://dincs.blog.hu 2008.06.27. 21:59:12

Aranyos vagy! ^^
Nagyon szívesen, a mail címedre küldök sendspace linkeket, ahová feltöltöm, s majd ahonnan letudod tölteni, ha kellenek persze. Van ez a video, van egy Horvátország - Törököország hasonló összeállítás (ezt törölte a YouTube admin mert állítólag jogsértettem...), és pár Bilic interjú.

Strawberry 2008.06.28. 09:10:41

Persze, hogy érdekel, küld csak el őket ;) Kiváncsi vagyok azokra is :)

Strawberry 2008.06.28. 11:21:01

Közben észrevettem, hogy már elküldted, köszönöm :) Felét már meg is néztem és nagyon-nagyon jók :) A zenék is tetszenek ami megy a 2 video alatt :) Köszi mégegyszer ♡
süti beállítások módosítása