DINCS

Intro


Profil: klikk
Évjárat: 1981 (10.16.)
Bolygó: Föld
E-mail: klikk
Indavidejók: klikk
Kategóriák:
- énblog
- filmblog
- megmondomblog

Mostanában

...olvasom:
Rob Thurman - Éjvilág
...olvastam és ajánlom:
Hugh Laurie - A Balek
Stephen King - Lisey története
Ruth Rendell - Démon képében
...láttam vásznon:
Sasszem
pontyozva 5*/5
...láttam DVD-n:
Télbratyó
pontyozva 5/5
...vallom:
MINDKÉT oldalról rühellem a politikát és ami mögötte van!
...rá vagyok kattanva:
kókuszlikörös szaloncukor ♥

Aquarell és grafit

















(a lista nem teljes)

Utolsó kommentek

  • Hülyebárány: Itt vagyok, ragyogok, az új cím tehát lauuughingatlife.blogspot.com szigorúan 3 u-val. Képzeljétek... (2009.01.06. 20:43) Pá!
  • Iscream: Mi az új címed? plíííz (2009.01.05. 23:02) Pá!
  • Hülyebárány: Perszeee, az új címet megosztom Veletek, már miért ne tenném? ^^ Nagy pussz mindhármótoknak! (2008.12.29. 15:40) Pá!
  • Iscream: Na ezért regisztráltam? :P Azért remélem kapunk infót az új címről boldogokat neked is (2008.12.28. 00:27) Pá!
  • Csili: szipszip:( mé mész el???? de ugye csak piszikét leszel távol, ude???siess vissza..... :) (2008.12.27. 21:24) Pá!
  • Utolsó 20

Címkemassza

anćimi (4) aquarell (10) átok (3) balek (5) baleset (6) balkéz (1) bodies (2) dalszöveg (2) dexter (1) dincs (73) dopping (3) eszperente (2) euro2008 (15) f1 (2) film (21) football (21) fordítás (3) főzés (1) gonoszotty (30) grafit (8) grill (2) horror (13) horvátország (11) iwiw (5) káosz (11) karácsony (4) kiállítás (1) killers (4) koan (3) könyv (9) kritika (5) magyarország (3) mese (10) nosztalgia (11) nyomi (21) olimpia2008 (7) rajz (12) skizo (3) spanyolország (10) sütés (4) szakszervezet (2) szép (15) sziget2008 (4) szomorú (3) tourdefrance (3) utazás (5) véletlen (3) video (10) zene (20)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2008.06.17. 01:27 Hülyebárány

Nyakkendőfóbia.

Gyerekek... ez a tegnapi nap...
Betért az irodába két nyakkendős, elegáns, élérevasaltnadrágos 27-30 év körüli srác, hogy ők a T*** nagy és méltán híres piacvezető telefonos társaságtól jöttek, mert van egy bizonyos ajánlatuk bizonyos kedvezmény eléréséhez, de ehhez nekik szükségük lenne az intézményeink egy telefonszámlájának másolatára... Nos mi mint gyanakvásból jeles dolgozó emberek megtagadtuk ezt, felajánlottuk, hogy lepötyögjük nekik táblázatos formában, kinek mikor mennyi és mi, bármit amit kérnek, de számlát azt bizony még hivatalosan leigazolt másolat formájában sem adunk oda nekik. Azt mondták 10 perc gondolkodási időt kapunk, majd leléptek, kedves kedvenc főnököm pedig felhívta azt a bizonyos T-vel kezdődő telefonos céget, hogy ugyanmár küldözgetnek-e ők ügynököket ilyen-és-ilyen ajánlatokkal városszerte. A válasz mily meglepő "nem" volt.
Két emberke visszatért, megjegyzem nem voltak túl bizalomgerjesztőek, hiába állt a cövek bennük és hiába aznap reggel húzták őket ki a vasaló alól, csaknem tetszettek. Kedves kedvenc főnököm nem volt ám rest, azt mondta az emberkéknek, hogy okés, de előbb felhívjuk szépen a céget, hogy adjanak valamiféle tájékoztatást ők is, emberkék válasza erre: rendben, de nem fognak tudni semmit, mert kis zöldfülű egyetemistákat ültetnek a telefon mellé, akik mitsemtudnak semmiről. Ahhaha! Jó szöveg, igaz? Nekünk is tetszett. Aztán végülis nagydurcásan távoztak - számlamásolatok nélkül.
Továbbá le is buktatták magukat, mert kibökték a cégük nevét, mi pedig búcsúzásunk után rögvest rákerestünk az interneten... Valamiféle 2007 decemberében alakult új szintén telefonos cég. Gusztustalan. Nem szeretném leírni a nevét, ha valakit érdekel annak szívesen, komolyan mondom a hideg kirázott tőlük, még kedvenc kedves főnökömnek is mondtuk miután kideírette, hogy átverés az egész, hogy nehogy megmondja a visszaérkező srácoknak, hogy felhívta a céget, mert még leütik. =))) Így utólag vicces, de 3-an voltunk egy irodában, 3 nő (najó 2 nő és egy lány) naná, hogy be voltunk tojva! És akkor persze jó 1 órával az eset után olvastunk erről az önkormányzati-alkalmazotti-túszejtősdi esetről... Napuff! Szép világ.

Hazafelé betértem a boltba, és kapásból vettem 3 szál csípős füstölt kolbászt. xD Nem magamnak... És ezt most úgy hidd el, ahogyan most olvasod! =)

Tettem-vettem, majdpedig elérkezett a meccs ideje, természetesen tudtam én előre, hogy a német-osztrák meccs lesz az izgalmasabb - és talán szebb -, de mégis a horvátok vegetálását választottam, már csak elvből is. Előre megjósolom nektek, a következő mérkőzésen Bilić szürke öltönyben, ugyanilyen színű 2 mérettel nagyobb vasalt nadrágban, fehér ingben és piros nyakkendőben lesz. =) Másban még nem is láttam az EB mérkőzések alatt. Vagy ez hagyomány, hogy a szövetségi kapitányok fesztelenül ugyanabban vannak? Csak eddig nem tünt fel? E téren még nem vagyok otthon. Mondjuk németkapitánybácsi is a fehér ingjében és fekete nadrágjában feszített ma is a belőtt sérójával. Nna ennek a "szokásnak" is utánanézek.
De az iwiw-en végre mindkét napi tipp bejött a végeredményeket illetően.

Eredetileg tervben volt, hogy a mérkőzés után megnézem az Átok II. DVD-t, melyet még volt szerencsém (???) nem látni. Helyette inkább szenvedélyemnek hódoltam: rajzoltam. Újítottam is ám, aquarell volt a köbön, próbálunk mégjobban összeismerkedni, de az a fránya félfamentes papír olyan gyenge, hogy a harmadik piszkításos-radírozás után már cafatokban szakad. És pont a portré azon részén, amely igencsak kényes és szembetűnő: ez pedig az ajkak. De aki ismer, tudja, hogy nem fog ki rajtam. Ahogyan az új irodai mondásunk is tartja melyeken jókat szoktunk derülni amikor éppen eszünkbe jut és a legváratlanabb pillanatban elejtjül: "Ki nem sz*rja le?"

A minap említett és befejezett két kicsilány portréjának megosztására jelentem megkaptam az engedélyt, továbbá repdes a lelkem az boldogságtól (ez olyan Kozsós szöveg, nem?), hogy örömet szerezhettem azzal, amit egyébként is szeretek csinálni. Két kicsilány megtalálható a Félfamentes albumban eOldalon.

Boldog Új Keddet!

 

 

5 komment

Címkék: iwiw horvátország rajz football euro2008 dincs gonoszotty aquarell


A bejegyzés trackback címe:

https://dincs.blog.hu/api/trackback/id/tr56524758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szigorúantitkos 2008.06.17. 09:04:06

a kapitányok ruházatát általában a mezt szponzorként szállító cég adja, ezért van pölö adidas ing meg hasonlók. esetleg egy másik, a szövetséget szponzoráló ruhás cég, amelyik a formaruhákat szállítja.

dincs · http://dincs.blog.hu 2008.06.17. 09:53:14

De aranyos vagy, köszönöm! ^^ Minden nap tanul az ember valamit.

dincs · http://dincs.blog.hu 2008.06.18. 14:21:21

Áhááá! Kinek vagy "szigorúantitkos" csavi? =) xP

csavi · http://csavarhuzo.blog.hu 2008.06.23. 06:54:23

már azt hittem örök inkognitóban maradok. de egy ilyen agyafúrt és rafinált nőszemély mindent tud, lát és mindenhol ott van!
szia! :D
süti beállítások módosítása