DINCS

Intro


Profil: klikk
Évjárat: 1981 (10.16.)
Bolygó: Föld
E-mail: klikk
Indavidejók: klikk
Kategóriák:
- énblog
- filmblog
- megmondomblog

Mostanában

...olvasom:
Rob Thurman - Éjvilág
...olvastam és ajánlom:
Hugh Laurie - A Balek
Stephen King - Lisey története
Ruth Rendell - Démon képében
...láttam vásznon:
Sasszem
pontyozva 5*/5
...láttam DVD-n:
Télbratyó
pontyozva 5/5
...vallom:
MINDKÉT oldalról rühellem a politikát és ami mögötte van!
...rá vagyok kattanva:
kókuszlikörös szaloncukor ♥

Aquarell és grafit

















(a lista nem teljes)

Utolsó kommentek

  • Hülyebárány: Itt vagyok, ragyogok, az új cím tehát lauuughingatlife.blogspot.com szigorúan 3 u-val. Képzeljétek... (2009.01.06. 20:43) Pá!
  • Iscream: Mi az új címed? plíííz (2009.01.05. 23:02) Pá!
  • Hülyebárány: Perszeee, az új címet megosztom Veletek, már miért ne tenném? ^^ Nagy pussz mindhármótoknak! (2008.12.29. 15:40) Pá!
  • Iscream: Na ezért regisztráltam? :P Azért remélem kapunk infót az új címről boldogokat neked is (2008.12.28. 00:27) Pá!
  • Csili: szipszip:( mé mész el???? de ugye csak piszikét leszel távol, ude???siess vissza..... :) (2008.12.27. 21:24) Pá!
  • Utolsó 20

Címkemassza

anćimi (4) aquarell (10) átok (3) balek (5) baleset (6) balkéz (1) bodies (2) dalszöveg (2) dexter (1) dincs (73) dopping (3) eszperente (2) euro2008 (15) f1 (2) film (21) football (21) fordítás (3) főzés (1) gonoszotty (30) grafit (8) grill (2) horror (13) horvátország (11) iwiw (5) káosz (11) karácsony (4) kiállítás (1) killers (4) koan (3) könyv (9) kritika (5) magyarország (3) mese (10) nosztalgia (11) nyomi (21) olimpia2008 (7) rajz (12) skizo (3) spanyolország (10) sütés (4) szakszervezet (2) szép (15) sziget2008 (4) szomorú (3) tourdefrance (3) utazás (5) véletlen (3) video (10) zene (20)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2008.05.17. 23:53 Hülyebárány

Uri-muri trutyival.

Hogy miért ez a helyváltoztatás? Megelőzve Miss X ezirányú kérdését (mert gondolom kapok majd a fejemre amiért előzetes körvéleménykérdés nélkül elköltöztem) közlom, hogy kiolvastam Stephen King Lisey-jének történetét, ahh fantörpikus könyv, imádom! Ha valaki olvasta akkor tudja mi az a "dincs" és megérti a címváltoztatásomat és azt, hogy mit is jelent, ha valaki nem, az olvassa el a könyvet és megtudja mi is ez a "játék"... :P Ingyen reklámozom King-et. Ezért simán megérdemelné(n)k egy budapesti dedikálóestet, nemdenincsigazam? Morcos is voltam, amiért csak Robin Cook látogatott el kishazánkba. Bevallom szégyenkezve, bár ismerem Cook bácsi munkásságának csúcsműveit, viszont olvasni nem olvastam őket... Film formájában láttam réges-régen. Anyumnak van tőle jópár könyve, de valahogy az én életemből kimaradtak a kórházi krimik. Vavyan Fable, Stephen King és Dean R. Koontz. Ők az én dobogósaim.
Tudtátok hogy Hugh Laurie írt könyvet? Én a mai napig nem tudtam... Újabb szégyenpont. Most viszont itt fekszik mellettem az A Balek című Laurie alkotás, ma éjjel nekiesek. Majd megírom róla a kritikát.

Ma olyan nagyon jó volt az idő, és olyan nagyon jót bográcsoztunk, mmmmm! Viszont a délelőttöm... atyaég az valami katasztrofális volt. Gondoltam, hogy mire szüleim megérkeznek készítek nekik valami finomat. Ki is lestem egy újságból egy Pávaszem nevezetű csodaságot, összeírtam mely hozzávalók nincsenek itthon, majd elmentem beszerző körútra. Eddig minden rendben ment, vettem tojást, vaníliás cukrot, porcukrot, szódabikarbónát, kakaót. Most nem írom le a teljes receptet mert csak elszomorítana =) de a lényeg, hogy első alkalommal a krémet kellett elkészíteni. Nos ez elég jól sikerült, leszámítva azt a kis bibit, hogy pöppet csomós lett. De egyébként tényleg írtó finom lett na.
Következő lépés a tészta elkészítése. Habosra kavartam-kevertem habverővel a tojások sárgáját a kristálycukorral, ehhez kellett hozzáadni a kakaót, lisztet, szódabikarbónát, és... a keményre vert tojássárgáját. Aham... Szombat lévén minden mentalizmusomat bevetve sem találtam sehol a robotgépet. Először megpróbáltam kézzel, habverővel, de nem az én súlycsoportom ez a feladat. Aztán már kínomban elővettem egy turmixgépet. Persze esélyem sem volt. Valamennyit elértem vele, de hogy nem kemény lett az állaga, az biztos, mindenesetre nem akartam kidobni amivel eddig készen lettem, így gondoltam lesz ami lesz, uccu be a sütőbe. Egyszómintszáz a vége mindezen sütkérezésnek az lett, hogy kitöltöttem 3 öblös pohárba először a töltelék krémnek szánt trutyit (ami mellesleg megjegyzem mégegyszer: fincsa volt) aztán mivel pehelykönnyü maradt a tésztának szánt másik trutyi ez utóbbit rá a krémre. A végeredményt pedig megszórtam "csokicsontikkal", jól nézett ki, de a gyomormosás garantált mellé. Az egyiket apum megette, előtte mondtam neki, hogy úgy nézd Édes, hogy a tetején a barna az a tésztája, amit az alján látsz az a krémtöltelék. Azt mondta, hogy oké, akkor úgy eszi. A másik kettőt lehúztam a vécén. Tudom, tudom, ételt nem dobunk ki és nem húzunk le a vécén és nem dobálózunk krémes süteményekkel és egyébkéntis. Egyszerűen nincsen érzékem a sütést igénylő dolgokhoz... Maradok a gáz fölött.

Danny Blue az Uri-utód! Hihi! Danny Bluri. Rá szavaztunk, összesen 3 sms-sel,

tehát szívesen Danny. Pantherától a rosszullét kerülgetett ha megláttam, szerintem nem igazán kerek a srác (bocsi Panthi), Lui-tól pedig akkor amikor megszólalt (bocsi Lui). Lui egyébként is a bögyömben volt az átlátszó bűvésztükkjeivel és hogy annyira hülyére vette a közönségét. Pfuj. Győztünk ez a lényeg.

 

Megyek olvasni.

3 komment

Címkék: könyv balek sütés dincs


A bejegyzés trackback címe:

https://dincs.blog.hu/api/trackback/id/tr77474755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

xandra 2008.05.18. 14:22:54

respect! szerelmes vagyok a fejlécedbe! :)
és Danny szerinted nem trükközött? vicc!
nálatok van 30 fok? amit megjósoltak. mert itt nincs! :)
egyelőre ennyi!
maradj velünk! :D

Hülyebárány · http://hulyebarany.blogspot.com 2008.05.19. 21:35:30

Husi... Nem azt mondom, hogy Ő nem trükközött, de Ő legalább nem átlátszó és megfejthető trükkökkel bert át. Érzed a különbséget? =)
Mesmeg olyan Wilsonos hátterem van, hogy lehidalsz tőle. Csak hogy fájjon amid fájhat. =)
Nem volt 30 fok, jég esett.
süti beállítások módosítása