DINCS

Intro


Profil: klikk
Évjárat: 1981 (10.16.)
Bolygó: Föld
E-mail: klikk
Indavidejók: klikk
Kategóriák:
- énblog
- filmblog
- megmondomblog

Mostanában

...olvasom:
Rob Thurman - Éjvilág
...olvastam és ajánlom:
Hugh Laurie - A Balek
Stephen King - Lisey története
Ruth Rendell - Démon képében
...láttam vásznon:
Sasszem
pontyozva 5*/5
...láttam DVD-n:
Télbratyó
pontyozva 5/5
...vallom:
MINDKÉT oldalról rühellem a politikát és ami mögötte van!
...rá vagyok kattanva:
kókuszlikörös szaloncukor ♥

Aquarell és grafit

















(a lista nem teljes)

Utolsó kommentek

  • Hülyebárány: Itt vagyok, ragyogok, az új cím tehát lauuughingatlife.blogspot.com szigorúan 3 u-val. Képzeljétek... (2009.01.06. 20:43) Pá!
  • Iscream: Mi az új címed? plíííz (2009.01.05. 23:02) Pá!
  • Hülyebárány: Perszeee, az új címet megosztom Veletek, már miért ne tenném? ^^ Nagy pussz mindhármótoknak! (2008.12.29. 15:40) Pá!
  • Iscream: Na ezért regisztráltam? :P Azért remélem kapunk infót az új címről boldogokat neked is (2008.12.28. 00:27) Pá!
  • Csili: szipszip:( mé mész el???? de ugye csak piszikét leszel távol, ude???siess vissza..... :) (2008.12.27. 21:24) Pá!
  • Utolsó 20

Címkemassza

anćimi (4) aquarell (10) átok (3) balek (5) baleset (6) balkéz (1) bodies (2) dalszöveg (2) dexter (1) dincs (73) dopping (3) eszperente (2) euro2008 (15) f1 (2) film (21) football (21) fordítás (3) főzés (1) gonoszotty (30) grafit (8) grill (2) horror (13) horvátország (11) iwiw (5) káosz (11) karácsony (4) kiállítás (1) killers (4) koan (3) könyv (9) kritika (5) magyarország (3) mese (10) nosztalgia (11) nyomi (21) olimpia2008 (7) rajz (12) skizo (3) spanyolország (10) sütés (4) szakszervezet (2) szép (15) sziget2008 (4) szomorú (3) tourdefrance (3) utazás (5) véletlen (3) video (10) zene (20)

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2008.12.04. 23:31 Hülyebárány

A mai nap az a holnap, amely miatt idegeskedtünk tegnap.

Előző posztom ősrégi videójából felbuzdulva ma nosztalgiázás van a köbön a Prófétákkal, az utolérhetetlen - már csak a Sway és a Hello Again személyes kedvencek miatt is - és megismételhetetlen (nálam azóta sem tudták felülmúlni, hiába a nagy stílusváltás) Start Something album a terítéken, közben pedig Mójára emlékezem és arra, amikor bementünk Pestre meghallgatni Tomiék első koncertjét, és mivel Pomázra nem egyszerű eljutni éjszaka, így elég érdekes módon jutottam haza, amolyan "ismerd meg hazádat" éjszaka kerekedett belőle. Az még oké lett volna, hogy elérem az utolsó hazaguruló hévet, de a metrók már mind le voltak zárva melyekkel eljuthattam volna a zöld-fehér kukachoz. Vicces hely ez a Budapest...

Kedd este részt vettem életem első bizottsági ülésén, és elkészítettem életem első diktafonos felvételét, hogy majd aztán elkészíthessen a (nem első) jegyzőkönyvet. Úgy indultunk neki 17:00-kor, hogy csak emlékeztető lesz, idézve a lényeges dolgokat, de aztán mivel van nekünk egy szuper jó diktafonunk és használjuk, akkor adjuk meg a módját és legyen jegyzőkönyv.
Mint már említettem először használtam a diktafonunkat, így mivel nem hallgattam vissza a teljes több mint 2 órás hanganyagot, ezért egy kissé, egy ici-picit idegesen forgolódtam az ágyban, hogy vajon sikerült-e felvennem a történéseket, és el tudom-e készíteni azt a feladatot, amelyre megbíztak.
Másnap aztán már korán reggel belehallgathattam az anyagba, el is kezdtem a jegyzőkönyvet a hallottak alapján, szószerint, abban a hitben, hogy 16-17 körül be is tudom fejezni azt. Persze... Eljött a 18 óra... Aztán eljött a 19... Mindeközben megtudtam azt, hogy ezzel az egész feladattal nekem másnap 9-re készen kellene lennem. Namármost én tegnap este 20:00-kor már azt hittem meggebedek =) Ha valaki gépelt már egy darab ebédszünetes megszakítással 12 órát egyfolytában akkor tudja miről beszélek. Tehát 20 óra után elindultam hazafelé, hogy majd akkor másnap 1 órával korábban beülök a gép elé, hogy készen legyen az anyag határidőre. Igenám, de amint kiléptem az iroda ajtaján és kicsinyke lábammal aprót löktem a kéttéglányi betondarabon amely a rácsunk kitámasztására szolgál az ugyanazon lendülettel irreálisan és váratlanul gyorsan elkezdett csúszni kolléganőm üveg hamutartója felé, azzal ütközvén betondarab megállt, hamutartó pedig a fizika órákon már oly jól ismert technikát alkazva átvette betondarab sebességét és aztán már csak egy csörömpölést hallottam. Üveg hamutartó öngyilkos lett. Apróbb, nem szándékos rásegítésemmel... Mivel testvérem annó is cigarettázott így elég gyorsan találtam itthon hamutartót, melyet ma reggel bevittem az irodába sűrű bocsánatkérések közepette.
Feladatomat időre sikerült teljesítenem és borzasztóan jól esett, hogy értékelték a munkámat, és hogy mennyit dolgoztam vele. Csak pár kedves szó és máris úgy érzi az ember, hogy már megérte csinálni. Nagyon jó érzés ilyen környezetben dolgozni. Mindenkinek ilyet kívánok.
S mivel holnap szerintem nem lesz alkalmam így virgácsmentes holnap estét is!

6 komment

Címkék: zene baleset szép nosztalgia nyomi dincs


A bejegyzés trackback címe:

https://dincs.blog.hu/api/trackback/id/tr9805017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tilla 2008.12.05. 12:25:19

Benned egy egész HULK veszhetett el :) Nem tudod kontrollálni a benned lakozó erőt és csak úgy repkednek körülötted a betondarabok :)

csili · http://csili.blog.hu/ 2008.12.06. 17:25:24

Óóóó I'm proud! Ügyi vagy hogy ennyit gépeltél, én biztos nem bírtam volna. A hátad nem fáj?vagy derék?
Ilyen környezetben biztos sokkal élvezetesebb a munka! És sajnos a hamutartók már csak ilyen öngyilok típusúak:)

Hülyebárány · http://hulyebarany.blogspot.com 2008.12.08. 17:56:36

Itt vagyok ragyogok! ;) (A ragyogás pöppnyi túlzás)
Ah dehogynem Csilim, de működött az adrenalin és így csak este, miután megpihntem érzékeltem. De akkor aztán tényleg...
Én mint Hulk? :D

csili · http://csili.blog.hu/ 2008.12.08. 22:13:44

Júúúúúj, hát itt vagy!:))

dincs · http://dincs.blog.hu 2008.12.09. 16:16:21

Tudod, mint a rossz pénz. =)
süti beállítások módosítása