DINCS

Intro


Profil: klikk
Évjárat: 1981 (10.16.)
Bolygó: Föld
E-mail: klikk
Indavidejók: klikk
Kategóriák:
- énblog
- filmblog
- megmondomblog

Mostanában

...olvasom:
Rob Thurman - Éjvilág
...olvastam és ajánlom:
Hugh Laurie - A Balek
Stephen King - Lisey története
Ruth Rendell - Démon képében
...láttam vásznon:
Sasszem
pontyozva 5*/5
...láttam DVD-n:
Télbratyó
pontyozva 5/5
...vallom:
MINDKÉT oldalról rühellem a politikát és ami mögötte van!
...rá vagyok kattanva:
kókuszlikörös szaloncukor ♥

Aquarell és grafit

















(a lista nem teljes)

Utolsó kommentek

  • Hülyebárány: Itt vagyok, ragyogok, az új cím tehát lauuughingatlife.blogspot.com szigorúan 3 u-val. Képzeljétek... (2009.01.06. 20:43) Pá!
  • Iscream: Mi az új címed? plíííz (2009.01.05. 23:02) Pá!
  • Hülyebárány: Perszeee, az új címet megosztom Veletek, már miért ne tenném? ^^ Nagy pussz mindhármótoknak! (2008.12.29. 15:40) Pá!
  • Iscream: Na ezért regisztráltam? :P Azért remélem kapunk infót az új címről boldogokat neked is (2008.12.28. 00:27) Pá!
  • Csili: szipszip:( mé mész el???? de ugye csak piszikét leszel távol, ude???siess vissza..... :) (2008.12.27. 21:24) Pá!
  • Utolsó 20

Címkemassza

anćimi (4) aquarell (10) átok (3) balek (5) baleset (6) balkéz (1) bodies (2) dalszöveg (2) dexter (1) dincs (73) dopping (3) eszperente (2) euro2008 (15) f1 (2) film (21) football (21) fordítás (3) főzés (1) gonoszotty (30) grafit (8) grill (2) horror (13) horvátország (11) iwiw (5) káosz (11) karácsony (4) kiállítás (1) killers (4) koan (3) könyv (9) kritika (5) magyarország (3) mese (10) nosztalgia (11) nyomi (21) olimpia2008 (7) rajz (12) skizo (3) spanyolország (10) sütés (4) szakszervezet (2) szép (15) sziget2008 (4) szomorú (3) tourdefrance (3) utazás (5) véletlen (3) video (10) zene (20)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2008.08.14. 01:07 Hülyebárány

Una buena dosis de tontería... =)

Meg volt ma is a kellő kilóméterem ám. A napi minimum folyadékadagom is. Tulajdonképpen szilárd étel csak itt-ott kolbászol gyomortájékon... Mindezen kevéske szilárdnak-nevezhető étek közül kiemelném az Ancsi által kreált meggybefőttes gesztenyepürét. Úúúúrég! Mennyei manna! =)

Reggelem ilyenképpen indult, hogy: ágyból ki, tévét be, ágyba be. Ennek a vége az lett, hogy átaludtam Lászlónk ezüstúszását... Sajnos. Viszont láttam súlyemelőnk balesetét... Sajnos. Ígyhát ma a sokadik adag jegesteámat - már Szigeten - ez utóbbi szomorú és szörnyű baleset magyar áldozatának egészségéért ittam. :*

Tehát reggelem egy jókora elalvással indult, aztán kis szünet után folytatódott azzal, hogy na akkor nyomás be Pestre Susihoz (is). Természetesen majdnem lekéstem a hévet, a 36 fokos meleg és a sors ma sem kímélt. Köszi.
Susira rácsörrentettem, hogy ha lehet akkor iparkodjon a megbeszélt helyre mielőtt összeaszalódok. Mondtam ezt én, aki éppen a beígért meglepiért találkozott akkor és ott a fent említett angyali lénnyel. Mivel Ancsi várt rám idehaza igyekeztem gyorsan hálát adni Susinak és kifejezni köszönetemet...

Tehát spanyol zászlóval a hónom alatt héveztem vissza haza, jóóól beebédeltem vesztemre, majdpedig irány a Fest. Nagyon pöpec az új hazamenős karszalag!!!


Mivel nem vagyunk nagy Alanis rajongók - amely nem azt jelenti, hogy nem szeretnénk őt és munkásságát, egyszerűen csak nem a mi világunk és nem is nagyon ismerjük azt...- így a 18 óra előtti időt és a 19 óra utáni időt a sziget feltérképezésével kezdtük. Betértünk persze a "játszósátorba" is, ahol sacc/köbö 12 gépen a Fifa 2008 futott éppen, de nem is ez nyűgözött le minket, hanem a fő-fő kivetítőn keresztül követhető páros játék, egy bizonyos hangszeres karaoké dobbal és gitárral. Eszméletlen jó!!! Megbeszéltük Ancsival, hogy kihírdetjük: karácsonyra senki ne vegyen nekünk semmit - ha akart - hanem gyűjtsenek egy ilyenre.
18 óra környékén kezdődött a L'art pour L'art srácok előadása melyet tavaly sem hagytunk ki, most már mondjuk bánom is amiért nem, ugyanis nagyon sok poén már tavaly (is) lement. De jóóó volt!

Én konkrétan szeretem őket (további képek itt). A héten még Badár Sándor is boldogít majd minket, én csak Mucsi Zolit hiányolom, de őt nagyon! =) Úgy spontánkáromkodni mint Ő kevesen tudnak filmvásznon innen s túl. Tavaly Szandrámmal nagyon azon voltunk, hogy felkeressük akárholis van - talán az egyik Jancsó film hatása alatt voltunk éppen, tehát képzelhetitek - és meghívjuk egy házias bográcspartira, tudjátok van az a komikus színészeket őrületbe kergető szöveg, hogy: "mondj egy viccet!", nos a mi ezirányú kérésünk a "káromkodj Zoli!" lehetett volna, bár az Ő esetében a kettő egy és ugyanaz hatását tekintve. A YouTube-on írjátok be a keresőbe az UAAÁ tag-et és lessétek - és hallgassátok - meg az e cím alatt futó filmrészletet. Kizárólag 18 éven felűlieknek ajánlom, vagy ha mégis bátorkodik valaki e kor alatt megtekinteni, akkor ha lehet anyunak apunak ne áruld el, hogy tőlem hallottál róla... =)
Jártunk még a Gazdasági Versenyhivatal sátránál is tesztkitöltésen, mely kapcsán nyertünk 1-1 szappanbuborékfújót, 1 esőkabátot és 1 frizbit (mivel kabátból csak 1 volt már csak), továbbá elkoboztuk a 2 tollat mellyel írtunk. Azt mondták, hogy idén vannak kint először a Szigeten, én csak bátorítani tudom őket, jópofák és nagyon kis közvetlenek. Tehát hajrá! Holnap pedig (már ma) az APEH-eseket látogatjuk meg. Róluk azért már merőben többet tudok, mint a GVH-ról...
Nos ez a nap mérlege. Tanultunk és kulturálódtunk csak úgy magyarosan, és mindezt a köbön. =))

Tragédia: vasárnap egyidőben lesz a The Killers koncert és a Valencia - Real Madrid meccs... :D xD

4 komment

Címkék: film spanyolország szép káosz sziget2008 dincs olimpia2008


A bejegyzés trackback címe:

https://dincs.blog.hu/api/trackback/id/tr35615077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csavi · http://csavarhuzo.blog.hu 2008.08.14. 09:01:32

nyahh, bizony az úszásról lemaradást sajnálhatod, de nyugtasson a tudat, hogy, amiben állítólag igazán kell reménykednünk az péntek hajnalban lesz. 200 vegyi. mellesleg a múltkori kérdésedre ott kifejtettem a választ. ha még érdekel! :D jó szigetelést, míg én itt halok meg a munkától!!!

Hülyebárány · http://hulyebarany.blogspot.com 2008.08.15. 01:05:19

Jaajaja, meglesem mindenképpen "élőben" is! =)
Jelentem a válaszodra kiváncsi voltam és ezért meg is lestem - azt is - csak már vissza nem reagáltam mert méginkább felhúzlak szokásomhoz híven... :D
Köszönöm, Szigetelés remek, vasárnap lesz kint mindenki aki számít mind a színpadon, mind szeretteim közül =) Addigis "elvegetálok" :D
Na azért ne halj meg a munkától! Holnap - ma - már péntek!

csavi · http://csavarhuzo.blog.hu 2008.08.15. 06:52:34

sose húzom fel magam! :D

Hülyebárány · http://hulyebarany.blogspot.com 2008.08.16. 22:06:35

Hja... oké. :D Rajtam egyébként sem érdemes, tudod, hogy szeretlek! :DDD
süti beállítások módosítása