DINCS

Intro


Profil: klikk
Évjárat: 1981 (10.16.)
Bolygó: Föld
E-mail: klikk
Indavidejók: klikk
Kategóriák:
- énblog
- filmblog
- megmondomblog

Mostanában

...olvasom:
Rob Thurman - Éjvilág
...olvastam és ajánlom:
Hugh Laurie - A Balek
Stephen King - Lisey története
Ruth Rendell - Démon képében
...láttam vásznon:
Sasszem
pontyozva 5*/5
...láttam DVD-n:
Télbratyó
pontyozva 5/5
...vallom:
MINDKÉT oldalról rühellem a politikát és ami mögötte van!
...rá vagyok kattanva:
kókuszlikörös szaloncukor ♥

Aquarell és grafit

















(a lista nem teljes)

Utolsó kommentek

  • Hülyebárány: Itt vagyok, ragyogok, az új cím tehát lauuughingatlife.blogspot.com szigorúan 3 u-val. Képzeljétek... (2009.01.06. 20:43) Pá!
  • Iscream: Mi az új címed? plíííz (2009.01.05. 23:02) Pá!
  • Hülyebárány: Perszeee, az új címet megosztom Veletek, már miért ne tenném? ^^ Nagy pussz mindhármótoknak! (2008.12.29. 15:40) Pá!
  • Iscream: Na ezért regisztráltam? :P Azért remélem kapunk infót az új címről boldogokat neked is (2008.12.28. 00:27) Pá!
  • Csili: szipszip:( mé mész el???? de ugye csak piszikét leszel távol, ude???siess vissza..... :) (2008.12.27. 21:24) Pá!
  • Utolsó 20

Címkemassza

anćimi (4) aquarell (10) átok (3) balek (5) baleset (6) balkéz (1) bodies (2) dalszöveg (2) dexter (1) dincs (73) dopping (3) eszperente (2) euro2008 (15) f1 (2) film (21) football (21) fordítás (3) főzés (1) gonoszotty (30) grafit (8) grill (2) horror (13) horvátország (11) iwiw (5) káosz (11) karácsony (4) kiállítás (1) killers (4) koan (3) könyv (9) kritika (5) magyarország (3) mese (10) nosztalgia (11) nyomi (21) olimpia2008 (7) rajz (12) skizo (3) spanyolország (10) sütés (4) szakszervezet (2) szép (15) sziget2008 (4) szomorú (3) tourdefrance (3) utazás (5) véletlen (3) video (10) zene (20)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2008.08.20. 22:57 Hülyebárány

Bilikiborulósdi.

Én, mint Kétlábonjáró Szakszervezet s mint Önjelölt Védelem ismételten szárnyaim alá kell hogy vegyek valaki(ke)t/valami(ke)t, csakúgy, mint nem is oly régen Bilić bácsit is.
Ugyanis. Pár perce barangoltam Szigetes beszámolók után kutatva s kikötöttem egy nemszívesenmondomnevét portálon, mely mivel egy bizonyos hírportál hírcsokra között is szerepel, gondolom nem kevés olvasót csalogat magába. A vasárnapi zárónapról és annak fináléjáról a Gyilkosok fellépéséről volt szó leginkább, újságíró bácsi igencsak lehúzta őket az "arrogancia" és "magamutogatás" jelzőket alkalmazva több ízben is. Nehezményezte továbbá, hogy a banda nem engedett fotósokat a közelbe s azért is sikerültek úgy a képsorozataik róluk, ahogy. Namármost... Ha én egy olyan zenei portálnak készülök fotósorozatot ellőni, mely nem kis olvasótáborral "büszkélkedhet", akkor ha már a banda nem egyezett bele az arcbavakuzós fotózkodásba
1. megpróbálok a színpad közelébe férkőzni az első és mondjuk a tizedik sor (már ha mérhetjük sorokban) környékére,
2. megpróbálom azt megörökíteni ami a színpadon zajlik s nem a színpad feletti megvilágítást (bár szépnek valóban szép és látványos),
3. esetleg talán nem ugrálok fotózás közben a tömeggel, hanem megpróbálom hanyagolni a hirtelen mozdulatokat s talán akkor esetleg nem születnek olyan képek, melyek láttán bármely fellépőt odahazudhatnám a képre, sőt, bármely színpadra. És még én mostam magamat a barátok előtt kikkel megosztottam képeimet, hogy bocs amiért ilyen gagyik lettek... =) Pedig én csak egy kis vidéki senki vagyok.
Baromság hogy ilyen mértékben, de komolyan mondom annyira felhergel az ilyen, hogy nagyon. És ha arrogánsak és sztárolják magukat, akkor meg mi van? Nincs miért? Szintén Szigetelő Kaiser Chiefs sem a szeretetteljes alázata miatt hagyott mély nyomokat bennem (bennünk, szerintem Susi nevében is szólhatok), főleg, hogy egy alkalommal lethankyoubukaresteztek minket. Brandon legalább nem mondott semmit két dal között, erre mondják azt, ha nem szóltál volna..., de persze újságíró bácsi nem említette meg a koncert végi "szép este volt" megjegyzést. Amely azért mondjuk nem kis szó egy arrogáns és nagyképű csapattól, nemde?

Hát az agyamat eldobom a vívócsapatunk és a körülöttük kialakult helyzet miatt is... Azért nekem nem lenne bőr a képemen ilyen nyíltan beismerni, hogy a pénz motivál s anélkül nem tudok és elfelejtek az önmagam és hazám becsületéért küzdeni, vívni. Hoppácska, hirtelen elszállt a tudomány amint nem lebegett animált euro jelecske a szemek előtt... Kajakosaink milliomosok lehetnek tehát, ha Ők ilyen jól teljesítenek mindenek felett. A Kemény fiúk legalább beismerték, hogy "bocs magyar testvétek, de bénák voltunk, ez van, majd megpróbálunk javítani az ilyen s ilyen hibáinkon." Ágyő. Ennyi lenne. "Elbénáztuk, ciki, majd legközelebb." Mert ám az etiópiai, kenyai és pölö jamaicai sportolók Bolttal az élen olyan nagy gazdagságban edzenek s lesznek olimpiai bajnokok, valószínűleg pöpec stadionokban próbáltak mindvégig odahaza a nagy semmi közepén.

Őrület a köbön...

4 komment

Címkék: zene szakszervezet dincs gonoszotty olimpia2008


A bejegyzés trackback címe:

https://dincs.blog.hu/api/trackback/id/tr21625234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csavi · http://csavarhuzo.blog.hu 2008.08.21. 17:41:04

én még tovább mennék. ha én az elektronikus vagy nyomtatott média bármely szegleének tudósítnék, mint fotós, akkor nem a kifogásokat keresném. bár nem voltam ott, de bizton állíthatom, hogy újdonsült fotóapparátomat nyakamba véve tudtam volna megfelelő fényképet csinálni. pedig én csak a saját kis összekuporgatott pénzemből vásároltam eszközt.
vívóink és úgy általában olimpikonjaink körüli felhajtás, miszerint a pénz megléte és/vagy hiánya határozza meg az olimpiai szereplést, elég összetett kérdés, de az kétségtelen tény, hogy nem szabad, hogy valaki ezért és csak ezért küzdjön egy olimpián.

Hülyebárány · http://hulyebarany.blogspot.com 2008.08.21. 19:08:50

Köszönöm csavi, hogy egyetértesz velem, tudtam ám hogy Rád számíthatok. :) A fotóapparátodba pedig beleszerelmesedtem, csak nem akartam írni, hogy ne tünjek irígynek, pedig hát de, az vagyok! :P Kár, hogy nem voltál ott vasárnap, nagyon nagy bulit csaptunk kettecskén The Killers-en... Ha jövőre is lesz rá alkalom gertek el Csiliddel. Nem elfelejteni!

Hülyebárány · http://hulyebarany.blogspot.com 2008.08.21. 19:09:41

*gyertek* (nyavajás Y billentyűm haldoklik)

csavi · http://csavarhuzo.blog.hu 2008.08.22. 13:12:34

nekem a del billentyűm rúgja az utolsókat a laptopon, úgyhogy nm nagyon hibázhatok! :)
a géppel készült képekből pedig lesz még ízelítő, ha hazaérek. én is egyre nehezebben teszem le. egy hónap alatt csináltam vagy 10000 képet. persze ennek jó része a strandröpiszezon vége, ahol napi 1000-1200 képet "kellett" ellőni. ezek fent is vannak a neten.
jövőre ott a helyünk!
süti beállítások módosítása