DINCS

Intro


Profil: klikk
Évjárat: 1981 (10.16.)
Bolygó: Föld
E-mail: klikk
Indavidejók: klikk
Kategóriák:
- énblog
- filmblog
- megmondomblog

Mostanában

...olvasom:
Rob Thurman - Éjvilág
...olvastam és ajánlom:
Hugh Laurie - A Balek
Stephen King - Lisey története
Ruth Rendell - Démon képében
...láttam vásznon:
Sasszem
pontyozva 5*/5
...láttam DVD-n:
Télbratyó
pontyozva 5/5
...vallom:
MINDKÉT oldalról rühellem a politikát és ami mögötte van!
...rá vagyok kattanva:
kókuszlikörös szaloncukor ♥

Aquarell és grafit

















(a lista nem teljes)

Utolsó kommentek

  • Hülyebárány: Itt vagyok, ragyogok, az új cím tehát lauuughingatlife.blogspot.com szigorúan 3 u-val. Képzeljétek... (2009.01.06. 20:43) Pá!
  • Iscream: Mi az új címed? plíííz (2009.01.05. 23:02) Pá!
  • Hülyebárány: Perszeee, az új címet megosztom Veletek, már miért ne tenném? ^^ Nagy pussz mindhármótoknak! (2008.12.29. 15:40) Pá!
  • Iscream: Na ezért regisztráltam? :P Azért remélem kapunk infót az új címről boldogokat neked is (2008.12.28. 00:27) Pá!
  • Csili: szipszip:( mé mész el???? de ugye csak piszikét leszel távol, ude???siess vissza..... :) (2008.12.27. 21:24) Pá!
  • Utolsó 20

Címkemassza

anćimi (4) aquarell (10) átok (3) balek (5) baleset (6) balkéz (1) bodies (2) dalszöveg (2) dexter (1) dincs (73) dopping (3) eszperente (2) euro2008 (15) f1 (2) film (21) football (21) fordítás (3) főzés (1) gonoszotty (30) grafit (8) grill (2) horror (13) horvátország (11) iwiw (5) káosz (11) karácsony (4) kiállítás (1) killers (4) koan (3) könyv (9) kritika (5) magyarország (3) mese (10) nosztalgia (11) nyomi (21) olimpia2008 (7) rajz (12) skizo (3) spanyolország (10) sütés (4) szakszervezet (2) szép (15) sziget2008 (4) szomorú (3) tourdefrance (3) utazás (5) véletlen (3) video (10) zene (20)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2008.06.15. 00:24 Hülyebárány

Sereg E-vel szerkesztett jegyzet.

Egy kicsit ma is visszaröppentem a múltba miközben nagytakarítottam, nagypakoltam, nagyszanáltam. Megtaláltam réges-régi levelezésemet (levelezésünket) melyet Vikivel - a már régebben említett csapattársbarátnőmmel - folytattam, viszont nem olvastam el őket, mivel akkor tuti hogy órákig leállok a rendrakással már csak a földönfetrengéses-nevetéstől is. Állítom, hogy nem voltunk - már akkor sem - kerekek. Egy osztályba jártunk, közös padunk volt, egész nap együtt lógtunk, és mégis napiszinten levelezgettünk. Megírtuk délután, vagy este az A4-es oldalnyi levelet sok-sok őrültséggel (azokban az években voltam halálosan első-szerelmes K. Lászlóba, Viki szívét pedig Cs. Norbi rabolta el, volt mit és kit kivesézni), másnap reggel pedig beültünk a zsibongóban lévő sárga székek egyikére és levélváltás után egymás mellett olvasgattuk azt. Tinikorom legszebb évei voltak. Bízom benne, hogy ezzel Ő is így van. Bár kívánom, hogy még azoknál az éveknél is szebb legyen az élete mely még előtte áll. Mert akkor aztán igazán boldog lehet. Ámen.
Tehát már a borítékok mibenléte is örömmel töltötte el a szívemet, csak úgy özönlöttek az emlékek.

Ó és olyan dolgokat találtam - mint nagyszanáláskor mindíg -, melyekről azt sem tudtam, hogy léteznek! Például volt nekem olyan, hogy eszpetente szótár? Őrület, de így van. Nos ez a felfedezés már nem hagyott nyugodni, így egy kis szünet beiktatása mellett bele-belemélyedtem. Néhány szemelvény betűrendben:

Abrosz: felette eledelt lelhetsz de ne kezeddel edd!
Ádám: emberek elseje.
Boci-boci tarka, se füle se farka: tehenek gyermeke, tehenek gyermeke, tehenek gyermeke fekete pettyes, se szerve, mellyel zengzeteket fejbe bevehet, se szerve, mellyel legyeket elhesegethet.
Cigaretta: henger szeletelt levelekkel, ezen tekerccsel emberek fellegeket eregetnek.
Csokoládé: gyerekek kedvenc fekete eledele.
Dáridó: zene, s kellemes terefere mellett rengeteg szeszt nyelnek emberek.
Esernyő: mennycseppek ellen felemelt nyeles, feszes, fekete lepel.
Étlap: eledelek feljegyezve rendben.
Finnyás: legremekebb eledelt elejbe teheted, felelete "nem kell, nem eszem" lesz.
Gólyák: emeletes verebek.
Gyorsírás: jelek szellemes rendszere, mellyel sebesen jegyzetelsz.
Házmester: rettegett ember, este beereszt s esetleg erre rendelt szerkezeten emeletre enged.
Ikrek: ketten lettek egyszerre.
Író: fekete levet hegyes szerkezettel felszedeget s fekete rendekbe ereget szent rejtelmekkel telt ember.
Japán: ferdeszemesek nemzete.
Kéményseprő: fekete ember, de nem szerecsen, szerencse jele.
Láz: test beteges melege.
Macska: egerek veszedelme.
Néger: meleg helyek fekete embere.
Nyugati: nem kelet embere.
Orosz: lengyelek ellene.
Órás: mestere kerekes szerkezetnek, mely reggelt, delet, estet jelez.
Pletykáló: nyelve megered, rengeteg helytelent fecseg.
Rádió: szerkezet, melyen lesed lesz-e zene, ehelyett nyekereg.
Sintér: veszett ebek ellenfele.
Szorzójel: egyszeregy ferde keresztje.
Túristaklub: meredek hegyeken, veszedelmes helyeken vezetett emberek szervezett egylete.
Unokám: gyermekem gyermeke.
Ügyvéd: pert vezet, nyer, estleg veszt.
Vége: befejezve.
Zongora: kezeddel ezen keskeny lemezeket veregetve kellemes - estleg kellemetlen - zengzeteket petyegtethetsz.
Zsebmetsző: zsebekben tesz szert keresetre.

Szerintem aranyosak. El is álmosodtam míg lepötyögtem =) *integet*

Szólj hozzá!

Címkék: nosztalgia eszperente dincs


A bejegyzés trackback címe:

https://dincs.blog.hu/api/trackback/id/tr39520783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása