DINCS

Intro


Profil: klikk
Évjárat: 1981 (10.16.)
Bolygó: Föld
E-mail: klikk
Indavidejók: klikk
Kategóriák:
- énblog
- filmblog
- megmondomblog

Mostanában

...olvasom:
Rob Thurman - Éjvilág
...olvastam és ajánlom:
Hugh Laurie - A Balek
Stephen King - Lisey története
Ruth Rendell - Démon képében
...láttam vásznon:
Sasszem
pontyozva 5*/5
...láttam DVD-n:
Télbratyó
pontyozva 5/5
...vallom:
MINDKÉT oldalról rühellem a politikát és ami mögötte van!
...rá vagyok kattanva:
kókuszlikörös szaloncukor ♥

Aquarell és grafit

















(a lista nem teljes)

Utolsó kommentek

  • Hülyebárány: Itt vagyok, ragyogok, az új cím tehát lauuughingatlife.blogspot.com szigorúan 3 u-val. Képzeljétek... (2009.01.06. 20:43) Pá!
  • Iscream: Mi az új címed? plíííz (2009.01.05. 23:02) Pá!
  • Hülyebárány: Perszeee, az új címet megosztom Veletek, már miért ne tenném? ^^ Nagy pussz mindhármótoknak! (2008.12.29. 15:40) Pá!
  • Iscream: Na ezért regisztráltam? :P Azért remélem kapunk infót az új címről boldogokat neked is (2008.12.28. 00:27) Pá!
  • Csili: szipszip:( mé mész el???? de ugye csak piszikét leszel távol, ude???siess vissza..... :) (2008.12.27. 21:24) Pá!
  • Utolsó 20

Címkemassza

anćimi (4) aquarell (10) átok (3) balek (5) baleset (6) balkéz (1) bodies (2) dalszöveg (2) dexter (1) dincs (73) dopping (3) eszperente (2) euro2008 (15) f1 (2) film (21) football (21) fordítás (3) főzés (1) gonoszotty (30) grafit (8) grill (2) horror (13) horvátország (11) iwiw (5) káosz (11) karácsony (4) kiállítás (1) killers (4) koan (3) könyv (9) kritika (5) magyarország (3) mese (10) nosztalgia (11) nyomi (21) olimpia2008 (7) rajz (12) skizo (3) spanyolország (10) sütés (4) szakszervezet (2) szép (15) sziget2008 (4) szomorú (3) tourdefrance (3) utazás (5) véletlen (3) video (10) zene (20)

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2008.12.15. 23:51 Hülyebárány

Boldog Új Hetet

Ismét hétfő, ismét újdonságok itt-ott egyaránt, konkrétumot most nem említenék, mert

  • 1 - hétfő este van,
  • 2 - lásd 1. pont, csak hogy nyomatékosítsam.

Az ajándékozási láz már szeptemberben elkezdődött, viszont most értem el arra a szintre, hogy látom a fényt az alagút végén. Ez nem az a fény ahová az ember nem szívesen lépked be, hanem az a fajta, amely azt süvíti "Óóó, igeeen!". Elképzelés volt, van, lesz, a megvalósítás jelen pillanatban 50%-os, dehát ahogyan Regős Bendegúz is mondotta vala "Hol van még karácsony!?".

Természetesen ismét könyv-lázban égek, ahogyan a nők nagy többsége a nincs-egy-göncöm-amit-felvegyek szindrómával küszködik én ugyanezen betegség nincs-egy-könyvem-amit-molyoljak alfajával küzdök. Ez így ebben a formában nem igaz, nem küzdök, mert élvezem, nem mutatok semmiféle ellenállást.
Kezdődött köbö másfél hete Dean R. Koontz Tékozló fiújának folytatásával, mely a Frankenstein-trilógia második kötete, cím szerint: Az éj városa. Egy kissé morc voltam amikor azzal kellett szembesülnöm, hogy hiába a 2007-es megjelenés, a harmadik kötet még csak a messzi homályban sincs. Így kénytelen voltam meglepni magamat.

Legújabb szerzeményem Éjvilág, Rob Thurman tollából, és meg kell említenem Takács Gergely fordítót is, ugyanis valami fantasztikusan magával ragadó dolgot vitt véghez. Köszönöm! És végül - de nem utolsó sorban, sőt! - itt van Chris McGrath... aki szerintem nem is ember. =) Klikkeljetek ide. Nem nehéz kitalálni, hogy a könyv mely részéhez járult hozzá. És milyen remekül tette Ő is a dolgát.
Nos tehát most ebbe a műbe vagyok szó szeint is beleesve, úgy hiszem, hogy nem ez lesz az utolsó Rob Thurman olvasmány kezeim között. Bár még csak az első ~száz oldalnál tartok: ajánlom. Ajánlom annak, aki szereti a kevésbé romantikus könyveket, annak, aki egy kicsit hisz a mesékben és/vagy nyitott a természetfeletti lények létezésének nem-megkérdőjelezése felé, annak, aki nem pirul bele ha a főhős E/1 személyben lehülyézi az olvasót a betűhalmazból.
Koontz előzőleg olvasott könyveiben sokszor elkövettem azt, amit én személy szerint saját magam hibájának könyvelek el (és bűnnek tartom a maga formájában), bár ha jobban meggondolom, inkább az író szemére kellene vetnem, nem pedig a tükörképembe vágni a grimaszt: jópárszor át-át léptem a sorokon - és láss csodát, mégsem maradtam le semmi kulcsfontosságú tartalomról -, mivel vontatottnak éreztem és információ-mentesnek a mondandókat, ez persze nem jellemző a párbeszédekre, melyek tőlem, mint a fantáziát előszeretettel alkalmazó és pozitív "velemjáró" dologként kezelő emberkétől nem meglepő...
Viszont kapásból 2 Koontz könyv - és rengetek a fent említett "bűn" - után Rob Thurman írása teljesen más. Talán az E/1-ként fogalmazott elbeszélés, talán a más szögből érkező információ áradat teszi, nem tudom, de minden sor olvastatja magát, minden sor egy érték, a tartalom és a stílus pedig már az első pár oldal után is rögzíti benned, hogy itt ugyan bármi megtörténhet, és már csak azért is olvass, mert bárhol előfordulhat egy-egy olyan szófordulat, szóvicc, amiért érdemes volt reggel felkelned.
Ha valakit ezek után mégsem érdekel, az magára vessen. Én szóltam... =)

Még ponttt időben vagyok, úgyhogy nagy hipp-hipp hurrá és hepibörszdéj Ronnie-nak.

12 komment

Címkék: kritika könyv mese szép dopping dincs


A bejegyzés trackback címe:

https://dincs.blog.hu/api/trackback/id/tr62825330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Iscream 2008.12.17. 01:55:42

Ha már könyvek és sor átugrálások: Először is szeretném leszögezni, hogy Mr Koontz nagy kedvencem, de sose olvastam két könyvét egymás után az említett okok miatt két kötet közé mindig beszúrtam valami mást.
A legérdekesebb könyvélményem a bret easton ellis féle amerikai psycho. Azok a részek, amikor elkezd elemezni különböző dolgokat pl egy vitni hlyúszton lemezt szinte felüdülés a szó szerint hányinger keltő mészárlások leírása után... És én képes voltam egy ilyen mészárlásos részt egy subwayben egy 30cmes húsgombócos szendvics evése közben olvasganti...

Hülyebárány · http://hulyebarany.blogspot.com 2008.12.17. 21:40:40

Csak a legérdekesebb könyved volt, vagy kedveled is az efféle típusú irományokat? Én (sajnos vagy sem) csak filmen láttam... Kár, hogy nem könyvből ismerhettem meg a történetet, akkor legalább nem írtóznék ennyire Bale fizimiskája láttán. :D
Az én legiszonyúbb könyvem Shaun Hutson-tól az Árnyak a belső pokolból volt, még anyukámtól örököltem naaagyon régen. Fel is van rajta tüntetve, hogy csak felnőtteknek, de akkor kit érdekelt, ez a pár szó volt a mézesmadzag. =)

Iscream 2008.12.18. 23:34:05

Szeretem, de csak módjával! Kompenzálni kell, hogy sérülékeny kicsi lelkem ne károsodjon :)

Csili · http://csili.blog.hu 2008.12.19. 06:13:12

Halihóóóó....
Na mi a helyzet a blogvilágban?:)
Nyakunkon a karácsony és én már dec.1.óta rettegek... Valaki nem akarja velem elcserélni a karit a nyuszira? naaa léééciiii

egyébként az a két sziszácska nagyon aranyos

Hülyebárány · http://hulyebarany.blogspot.com 2008.12.19. 09:29:12

És mivel szoktál kompenzálni? :) Illetve kivel? Vagy kitől?

Szióóóka Csili! ;) Miért rettegsz a karácsonytól?!

Iscream 2008.12.19. 21:56:19

valami laza, humoros kötettel. Most pont a 7. Pottert olvastam, de amit nagyon imádtam ilyen kompenzálós könyvek közül az a Glennkill. Megölik a nyáj pásztorát és a birkák próbálják kinyomozni, hogy ki a tettes :) Nagyon vicces a dolgokat egy bárány szemével "látni" :)

csavarhuzo77 · http://csavarhuzo.blog.hu 2008.12.20. 10:19:03

ez a glennkill nem lehet rossz, de pottert olvasni...ehh. ezt még emésztenem kell egy kicsit.

Iscream 2008.12.20. 17:40:24

bármilyen hihetetlen én szerettem mind a hetet olvasni :) Gyermeki lelkemnek felüdülés volt egy ilyen mese :) Most január végéig lesz időd úgyhogy akár el is olvashatnád :P

Hülyebárány · http://hulyebarany.blogspot.com 2008.12.20. 19:58:48

Én sem nagyon csípem Pottert, izlések és pofonok, anyum például velem ellentétben nagyon szereti. A Glennkill pedig nekem is felkeltette az érdeklődésemet!

AnnGel 2008.12.23. 01:00:48

Hm, tuti bennem van a hiba. Az Éjvilágot csak azért olvastam végig, mert nem tudtam elképzelni, ebből mit hoznak ki, a végén, amikor meg kiderült, hogy mit, akkor sírva-röhögve kapartam a falat, hogy naneeeeee.
(ha érdekel, írtam róla én is:)

De legalább tudom, hogy melyik blogról nem fogadok el könyvajánlást :D

Csili · http://csili.blog.hu 2008.12.24. 11:23:45

Bocsánat hogy ilyen nagy kihagyásokkal jelentkezem csak...
Azért rettegek a karitól mert Mo fele ilyenkor megőrül és mintha a világvége közeledne, fejvesztve rohangálnak fellöknek mindenkit. Meg amúgy a családunknak sem nagyon megy a karácsonyosdi. Én csak nyugalomra vágynék, de pont ilyenkor nálunk nincs.

Hülyebárány · http://hulyebarany.blogspot.com 2008.12.27. 18:33:47

Gond egy szálka se! Én sem vagyok túl aktív mostanság...
Azért remélem, hogy szépen telt az ünnep!
süti beállítások módosítása