DINCS

Intro


Profil: klikk
Évjárat: 1981 (10.16.)
Bolygó: Föld
E-mail: klikk
Indavidejók: klikk
Kategóriák:
- énblog
- filmblog
- megmondomblog

Mostanában

...olvasom:
Rob Thurman - Éjvilág
...olvastam és ajánlom:
Hugh Laurie - A Balek
Stephen King - Lisey története
Ruth Rendell - Démon képében
...láttam vásznon:
Sasszem
pontyozva 5*/5
...láttam DVD-n:
Télbratyó
pontyozva 5/5
...vallom:
MINDKÉT oldalról rühellem a politikát és ami mögötte van!
...rá vagyok kattanva:
kókuszlikörös szaloncukor ♥

Aquarell és grafit

















(a lista nem teljes)

Utolsó kommentek

  • Hülyebárány: Itt vagyok, ragyogok, az új cím tehát lauuughingatlife.blogspot.com szigorúan 3 u-val. Képzeljétek... (2009.01.06. 20:43) Pá!
  • Iscream: Mi az új címed? plíííz (2009.01.05. 23:02) Pá!
  • Hülyebárány: Perszeee, az új címet megosztom Veletek, már miért ne tenném? ^^ Nagy pussz mindhármótoknak! (2008.12.29. 15:40) Pá!
  • Iscream: Na ezért regisztráltam? :P Azért remélem kapunk infót az új címről boldogokat neked is (2008.12.28. 00:27) Pá!
  • Csili: szipszip:( mé mész el???? de ugye csak piszikét leszel távol, ude???siess vissza..... :) (2008.12.27. 21:24) Pá!
  • Utolsó 20

Címkemassza

anćimi (4) aquarell (10) átok (3) balek (5) baleset (6) balkéz (1) bodies (2) dalszöveg (2) dexter (1) dincs (73) dopping (3) eszperente (2) euro2008 (15) f1 (2) film (21) football (21) fordítás (3) főzés (1) gonoszotty (30) grafit (8) grill (2) horror (13) horvátország (11) iwiw (5) káosz (11) karácsony (4) kiállítás (1) killers (4) koan (3) könyv (9) kritika (5) magyarország (3) mese (10) nosztalgia (11) nyomi (21) olimpia2008 (7) rajz (12) skizo (3) spanyolország (10) sütés (4) szakszervezet (2) szép (15) sziget2008 (4) szomorú (3) tourdefrance (3) utazás (5) véletlen (3) video (10) zene (20)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2008.11.11. 21:00 Hülyebárány

"A felfoghatatlan attól még nem lesz érthetőbb, ha gyakran látjuk."

Ezt az okosságot Peter Freund mondotta vala, s milyen igaza volt/van... Hogy miért?

Hisztek a véletlenekben? Mert én már kezdek kételkedni e fogalom létezésében... Ha létezik is, csak azért, hogy megtévesszen, s hogy legyen mire fogni a megmagyarázhatatlanul kapcsolódó eseteket, eseményeket. Pölö:
Vasárnap volt mint tudjuk Imre nap. Testvérem és apum is e név büszke hordozói. Iminek azt találtam ki ajándékképpen, hogy Kiskalos autójának lökhárítójára készíttetek egy "Amerigo" dombormatricát (réges-régi beceneve, szinte minden helyen ezt használja, persze lehetőségtől függően), ezt szépen zökkenőmentesen le is e-maileztem egy szigetmonostori céggel még múlt hét hétfőjén. Visszapötyögtek szerda körül, hogy ha megadom nevemet és címemet küldik is a matricát. Viszont mivel nem ért ide péntekig, így néztem tesómnak egy kis meglepetést előlegként, melyet azzal a mondandóval adtam át Neki, hogy vár még rá valami, de az sajnos még nem érkezett meg, majd később megkapja, legyen türelemmel. Ez történt kéremszépen vasárnap délután.
Tegnap, hétfő, kapom a hírt este, hogy a Kiskalos-ba belehajtott egy őrült fiatal Csillaghegyen, az egyik hátsó ajtó totálkár, a hátsó lökhárító szintén mehet a kukába. (Szerencsére Iminek nem esett baja,  ez az igazán lényeges és fontos.)
Ma, kedd, érkezik egy csomag Szigetmonostorról, benne a kívánt dombormatrica (megjegyzem: szuper!!!).
?
Másik eset...
Talán 2-3 hete történt, már nem is tudom igazán követni a napokat, hogy írtam egy igazán kedves, fiatal, hazánkfia színésztehetségünknek portrékészítés témában, s csak úgy eszembe jutott, hogy megemlítem neki: kollégája az egyik általános iskolás osztálytársam, mégpedig Ferenc bátyja. Válaszlevelében megírta - és ettől (is) lehidaltam -, hogy mily' kicsi a világ, Ő pedig Ferenccel közösen koptatta a gimnáziumi padokat...
?
Kiváncsian várom mi jöhet még ezek után.

Régen pötyögtem... Ennek az az egyszerű oka, hogy hivatalos munkámon kívül (melyek az elmúlt napokban túlórákba is csúsztak olykor, már a tegnapi nap folyamán is el-el hesegettem este a szemeim elől azokat a fránya szárnyas, forró vízzel teli fürdőkádakat az irodai monitorom előtt ülve és bőszen dolgozva) ezt-azt bevállaltam, s mivel a részemről oly' nagyon úúútált szirupos vízen (értsd. kóla) kívül más koffeinbombát - mely nálam hatást ér el - nem ismerek (a kávéban található koffeinre már immunis vagyok), így kénytelen voltam a sorsra és a termézetre (?) bízni magamat esténként s ágynak esni amikor már nem bírta szervezetem az ébrenlétet.

Susival jóelőre pár poszttal korábban beharangozott weblap készítése felfüggesztve, illetve sztornózva, ugyanis a domain melyet választottunk le van védve, esetleg talán írhatunk a londoni cégnek ki levédette, hogy ugyanmár engedélyeznék-e nekünk használatát, de úgy döntöttem - mivel szerény személyem szponzorálja a tárhelyet -, hogy kukába az alapötlettel, tárhely megvan, új domain-t regisztrálok, mégpedig saját részre szólót. Ez már meg is történt, tehát hamarosan elköltöztethetem végre kis virtuális világomat egy abszolúte személyes és saját oldalra, melynek fennmaradása nem függ senkitől. Ígyhát még plusz egy feladat mellyel bővült a repertoár: weblap tervezés, kivitelezés, blah blah blah... Ha készen lesz ünnepelünk.

Éppen az imént olvastam, hogy Amy Winehouse új hajviseletet kapott fodrászától... Nekem ebben a főcímben az a hír, hogy Amy Winehouse még életben van.

(...) Most komolyan pont Winehouse kisasszonnyal gondoltam zárni a posztot? =) Mondok inkább egy másik nevet, ki jobban megérdemli s ki számomra nagyon szimpi és sajnálattam veszem tudomásul még így a valóságban is a tényt, hogy nem hazánk szülötte és lakója,  - érdekes, hogy előbb lerajzoltam őt, s majd csak utána láttam Tőle legnagyobb (másik) alakítását (lásd. előző poszt) és annak "extra" mellékletét az "így készült..." és az "egy nap története..." tartalmú kisfilmeket, melyek alatt hol fülemig ért a szám, hol elképedtem a tehetségén és türelmén, hozzáállásán, hol pedig a körülüötte sündörgő maszkmesterek fantáziáját és az álmaik valóságossá kivitelezését lestem kerekded szemekkel s irígykedve és minden tiszteletemmel, ugyanígy vagyok oly' szerencsés, hogy a Hellboy első részével s annak "extra" mellékletével is rendelkezem, tehát tudom miről beszélek-, aki már "ismer" sejtheti, hogy Doug Jones úr az, kiről szólok most éppen, s aki bár mellékszereplőként funkcionál 4 közismert és népszerű moziban, de mégis akkora hatalmas tehetség, hogy ...  nagyon! (Ráadásul pöpecül beszéli a spanyolt melyet én bő fél éve tanulgatok, ez már plusz pirospötty.) Továbbá nem győzöm ismételni és hangsúlyozni, hogy a kevésbé "szép" férfiak többségének mennyivel jobb humorérzékük van hiú adonisz társaiknál... x)
Mesmeg próbáljon csak meg az oly' nagyra emelt Bond-utánzat Daniel Craig napi 10-15 órában idegen anyaggal borítottan, csupán apró résen kikandikálva színészkedni... =) (ha már James Bond akkor nálam James Bond = Roger Moore, nem mellékesen).

14 komment

Címkék: film mese szép véletlen dincs gonoszotty


A bejegyzés trackback címe:

https://dincs.blog.hu/api/trackback/id/tr96764142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csavarhuzo77 · http://csavarhuzo.blog.hu 2008.11.11. 22:12:08

"kevésbé "szép" férfiak többségének mennyivel jobb humorérzékük van hiú adonisz társaiknál"

itt megint nem említettél meg, mint kivétel...ejj!

csili · http://csili.blog.hu 2008.11.12. 07:00:09

A véletlenek a reménykedő emberek kapaszkodója, de nem léteznek.
Imádom a hellboy-t!!! Bár nekem Liz a kedvencem, azért Mr. Abe Sapien sem rossz, sőőőt.... :)

Hülyebárány · http://hulyebarany.blogspot.com 2008.11.12. 18:48:58

#csavi: Bocsi, de bíztam benne, hogy mindenki tudatában van ennek és kézenfekvő s természetes dolog, hogy TE vagy a kivétel! x))

#csili: Nagyon jól mondod! ^^
Jaj Liz is igen szeretni való, csakúgy mind Piros :) Kellemes kis bagázs ők hárman. Olyan jókat mosolygok mindíg akárhányszor azt a jelenetet látom, amikor emlékszel először mennek Samaelhez, és Abe-nek az a mozgása, az a "bevonulása" az épület bejáratától a professzorral való találkozásig... x) Alig várom a harmadik részt! Valahol olvastam felreppenni a hírt, hog tervben van. Tudod mit, csili? Megvagy hívva a harmadik Hellboyra, velem tartasz majd? =)

csili · http://csili.blog.hu 2008.11.16. 21:20:06

Úúúúúúúú, de jóóóóóóó!
Persze szívesen megyek!!! Imádom a hellboy-t, még sajnos a kettőt sem láttam mert Csavi megígérte hogy megnézni velem de ahhoz előbb meg kell nézetni vele az első rész! Hihetetlen, emberek akik nem látták a hellboyt:))!
Köszönöm a meghívást, elfogadom:)!

Hülyebárány · http://hulyebarany.blogspot.com 2008.11.17. 12:15:29

Oké! Ennek igazán örülök! ^^
A másodikat én is csak "fapados" kamerás felvételen láttam, mivel a mozik már nem nagyon játszották mire elhatároztam volna rá magamat, hogy elmegyek. (Helyette ott volt Sasszem, melyet szintén csak ajánlani tudok.)
A HB3-at pedig lelkesen várjuk... :) Titkon remélem, hogy azt is hazánkban rendezik.

csili · http://csili.blog.hu 2008.11.17. 17:20:13

Hát igen... a Sasszem! Már megnéztem! Atom állat király film, maga az ötlet is és kivételesen a színészek sem rontották el a fílinget, bár a végén az arcra puszinál azt hittem csók lesz és már kezdtem elveszíteni a hitem. Nehogy már ne tudjanak a nagy amerikaiak csók nélküli filmet csinálni!!! Utálom hogy nem hiányozhat. Pedig egy jó filmnek nincs szüksége sokszor csókra hogy siker legyen. (az én szememben)
Ja, és hogy el ne felejtsem, én amit már nagyon várok az a Watchmen... Már a gondolatátol is égnek áll a szőröm:))

Hülyebárány · http://hulyebarany.blogspot.com 2008.11.17. 20:23:01

Jaja :/ Az ember lánya beül a moziba, hogy egy jó kis tenyérizzasztó thrillerben részesüljön, és sokszor az idióta amerikai klisék hidegzuhanyként érik a naív nézőt. Mondjuk visszatérve a Hellboyra - s gondolom Te is egyetértesz velem - "ők" kivétel, én pölö kifejezetten örültem Liz és HB románcának. =)
Hú a Watchmen-ről eddig csak fél füllel hallottam. Kedveled a képregény adaptációkat?

csili · http://csili.blog.hu 2008.11.18. 18:30:42

Természetesen egyetértek, hiszen ők nem mindennapi egységek:)
Hogy kedvelem az kevés arra a szívverésre és libabőrre, ami akkor jelentkezik ha gyönyörködhetek pl. a Marvel filmekben. Betegesen rajongok a legtöbb filmért amiben lényeknek vagy embereknek különleges képességeik vannak. És még a robotokért is odavagyok. :)

Tilla 2008.11.19. 23:35:09

és a robot sípmesterekért?
Tudtad hogy csavi borg?
Amúgy szia (most) dincs :)
hiányoztál ;)

Hülyebárány · http://hulyebarany.blogspot.com 2008.11.20. 09:23:37

Tilllaaaaa, Te elveszett bárány!!! ^^ De jó újra látni! Ha most itt lennél biztosan a nyakadba ugranék! x) Mizus?
Egy sorozatgyilkos borg síppal a nyakában... :)

csavi a téglaborg · http://csavarhuzo.blog.hu 2008.11.21. 08:11:27

figyellek titeket!
mellesleg hogy állsz a dexi harmadik szériával? mert esetleg én...

Csili · http://csili.blog.hu 2008.11.21. 10:59:07

Azt hittem csak egyszerű férfi! Némi extrával felszerelve!:)
Ú-ú akkor én is kitalálok valamit magamra. Mivel X-men fanatikus vagyok ezért nem lesz nehéz:)

Hülyebárány · http://hulyebarany.blogspot.com 2008.11.21. 11:32:40

Csavi, Dexink harmadikjával sehogysenem állok :/ Egy ideje a Rejtélyek Városára vagyok kattanva, Dexit még "jegelem", de ha karácsonyra meglepnél vele szívesen venném és hálás lennék nagyon! ^^

Csili, kiváncsi lennék milyen szuperhősnői tulajdonságokkal szeretnéd felruházni magadat, várjuk a végeredményt! ;)

Csili · http://csili.blog.hu 2008.11.21. 12:13:13

Egy új poszt születését érzem:) Most még időm is van rá!
süti beállítások módosítása