DINCS

Intro


Profil: klikk
Évjárat: 1981 (10.16.)
Bolygó: Föld
E-mail: klikk
Indavidejók: klikk
Kategóriák:
- énblog
- filmblog
- megmondomblog

Mostanában

...olvasom:
Rob Thurman - Éjvilág
...olvastam és ajánlom:
Hugh Laurie - A Balek
Stephen King - Lisey története
Ruth Rendell - Démon képében
...láttam vásznon:
Sasszem
pontyozva 5*/5
...láttam DVD-n:
Télbratyó
pontyozva 5/5
...vallom:
MINDKÉT oldalról rühellem a politikát és ami mögötte van!
...rá vagyok kattanva:
kókuszlikörös szaloncukor ♥

Aquarell és grafit

















(a lista nem teljes)

Utolsó kommentek

  • Hülyebárány: Itt vagyok, ragyogok, az új cím tehát lauuughingatlife.blogspot.com szigorúan 3 u-val. Képzeljétek... (2009.01.06. 20:43) Pá!
  • Iscream: Mi az új címed? plíííz (2009.01.05. 23:02) Pá!
  • Hülyebárány: Perszeee, az új címet megosztom Veletek, már miért ne tenném? ^^ Nagy pussz mindhármótoknak! (2008.12.29. 15:40) Pá!
  • Iscream: Na ezért regisztráltam? :P Azért remélem kapunk infót az új címről boldogokat neked is (2008.12.28. 00:27) Pá!
  • Csili: szipszip:( mé mész el???? de ugye csak piszikét leszel távol, ude???siess vissza..... :) (2008.12.27. 21:24) Pá!
  • Utolsó 20

Címkemassza

anćimi (4) aquarell (10) átok (3) balek (5) baleset (6) balkéz (1) bodies (2) dalszöveg (2) dexter (1) dincs (73) dopping (3) eszperente (2) euro2008 (15) f1 (2) film (21) football (21) fordítás (3) főzés (1) gonoszotty (30) grafit (8) grill (2) horror (13) horvátország (11) iwiw (5) káosz (11) karácsony (4) kiállítás (1) killers (4) koan (3) könyv (9) kritika (5) magyarország (3) mese (10) nosztalgia (11) nyomi (21) olimpia2008 (7) rajz (12) skizo (3) spanyolország (10) sütés (4) szakszervezet (2) szép (15) sziget2008 (4) szomorú (3) tourdefrance (3) utazás (5) véletlen (3) video (10) zene (20)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2008.09.21. 18:56 Hülyebárány

Felháborodott Szakszervezet-énem újra a csúcson.

És ilyen tényleg létezik? Valaki megtenné, hogy belémcsíp? Iszogatom a kis kávémat, és még mindíg le vagyok taglózva... vajon még csak álmodom, vagy már ébren vagyok és meggajdult a világ körülöttem. Pedig már megjártam egy kórházat is ma nagymamámat látogatva, s bár megcsípett a kinti hideg, még mindíg nem vagyok teljesen magamnál. Vegyük csak át még sokadjára is mi történt...

Vasárnap lévén családi ebéd, az azt megelőző anya-lánya sütés-főzéssel, melyet ki nem hagynék semmi pénzért. A "lánya" én lennék. Mint mellékszereplő. A mai menü - nyami - ananászos csirke. Anyum ma délelőtt vásárolt két ananászkonzervet a lakótelepi CBA-ban (lepukkadt hely lett mióta egy sokkal előnyösebb helyen megépült egy másik CBA üzlet), dehát régebben sem volt túlontúl bizalomgerjesztő, sokszor vettem/vettünk már ott lejárt szavatosságú ételt-italt, dehát előfordul ilyen néha... Sokszor gondoltuk...

Tehát anyum vett 2 konzerv ananászt sok más mellett. Ezt a két ananászt annak rendje és módja szerint megsütöttük a husival, sajttal, tejszínnel. Ebéd után aztán csak úgy véletlenül a "minőségét megőrzi" infóra tévedt a szemem, illetve annak pillantása. És hát majd' elájultam.

Azért ez már durva. Az addig oké, hogy a konzervek ha jól bevannak hűtve elállnak sokáig, de barátok között is azért ez a majd' 10 hónap azért majd' 10 hónap. Ennyi idő alatt bennünk nőkben egy teljes pici élet fejlődik ki és látja meg a napvilágot... Nagyon erős... Érdekes módon az ananász ízén és állagán semmit nem vettünk észre erről a majd' 10 hónapról. Meg is fordult a fejemben, hogy talán elgépelés lehet a dologban és az a "2007" az tulajdonképpen "2008". Dehát - kérdezem én a kedves és becsületes árufeltöltőként dolgozó emberkéket - nem úgy működik a dolog, hogy ha egy terméket felpakolok az adott polcra akkor talán esetleg mondjuk meglesem jó-e még az? Vagy esetleg néha-néha rápillantok, hogy ugyanmár nem járt-e le a szavatossága, és akkor leveszem? Vagy godoljunk arra, hogy vasárnap lévén a fogyasztóvédelmis emberkék úgysem tévednek az ilyen... nem-is-tudom-minek-nevezzem üzletekbe?
(Óóó és azt nem is írtam még, hogy amikor ezt a két 10 hónapos ananász konzervet vásároltuk, éppen akkor egy helyi fiatalember egy penészesen vásárolt babapiskótával kapcsolatosan tett panaszt az üzletvezetőnél... Cöcöcö...)

Amint felocsúdtunk összekapkodtuk a két konzervet azok fedelével, kikukáztuk a blokkot és anyum Ancsi kíséretével felment az említett boltba. Ez volt délután 2-kor. Az üzletet zárva találták, 1-kor már elvileg és gyakorlatilag sem volt már bent senki. Így hát első felháborodásomban készítettem két csendélet-fotót a bizonyítékokról és megkerestem a Nemzetközi Fogyasztóvédelmi Hatóság Közép-magyarországi Regionális Felügyelőségének mail címét. A többit már sejthetitek. Szemét vagyok? Görény vagyok? Csak azért mert úgymond "beköptem" őket? Anyum szabadkozott is, hogy ne írjak nevet, mert nem szeretné ha mutogatnának rá... Na de álljon meg a menet, nehogy már nekem/nekünk kelljen lenyelni a békát, kéremszépen. És ismétlem, nem ez volt az első alkalom. És még csak nem is a második, harmadik, ...

Mérges vagyok. Nagyon mérges vagyok.

Ui.: Ezen poszt célja nem a lejáratás, hanem a becsületesség és a fogyasztók védelmének előtérbe helyezése. Ha bolti szarkák neveinek esetleg fényképeinek nyilvánosság elé tárását törvény nem tiltja, úgy gondolom én, mint szürke hétköznapi mezei fogyasztó, hogy igenis a sokadik eset után ez a minimum, amelyet az adott anti-becsületes üzlet érdemel. Járjunk úgy bevásárolni, mint Neo a Mátrixban... Annyi különbséggel, hogy mi mindíg s mindenkor "keresd a szavatosság lejáratának idejét" sort durmolva közlekedjünk a polcok között. Tehetünk ennél többet?

16 komment

Címkék: magyarország balek szakszervezet dincs gonoszotty


A bejegyzés trackback címe:

https://dincs.blog.hu/api/trackback/id/tr47674574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Strawberry 2008.09.21. 20:01:08

Ez a minimum, hogy írtál egy *kedves* üzenetet. Én is kerültem 1-2szer ilyen helyzetbe... érthető ha az ember felháborodik.

Hülyebárány · http://hulyebarany.blogspot.com 2008.09.21. 20:09:05

Azért remélem, hogy nem visszafelé sül majd el a dolog.
Ha bárki bánt Téged vagy bármiféle bűnt követ el ellened, csak szólj Nekem, s követ kövön nem hagyok! :D

Strawberry 2008.09.21. 20:11:39

Aranyos vagy :) Megegyeztünk :D

Hülyebárány · http://hulyebarany.blogspot.com 2008.09.21. 20:17:16

*pacsi* =)
És elnézést amiért ismét össze-vissza pötyögök, de gondolom már fél szavakból is értesz :D
Te fent vagy iWiW-en? Képzeld a minap Enikőnk rámtalált ott. :)

Strawberry 2008.09.21. 20:23:39

Igen fent vagyok ^^ Megkereslek, és Enikőt is :)

Hülyebárány · http://hulyebarany.blogspot.com 2008.09.21. 20:35:31

Kis ügyes vagy alig léptem be már meg is találtál! :)

Strawberry 2008.09.21. 20:40:13

Gyorsan bepötyögtelek ^^ Enikőt is bejelöltem :) Neki utólag szeretnék Nagyon Boldog Születésnapot kívánni. (Nem tudtam, hogy az Övé is szeptemberben van.)

Hülyebárány · http://hulyebarany.blogspot.com 2008.09.21. 20:46:44

Juj de szégyellem magamat, tényleg!!! Nagy cupp Neki!
Akkor mindhárman őszi-gyerekekként jöttünk a napvilágra... =)

Enikő 2008.09.22. 00:06:17

Köszönöm szépen, nagyon édesek vagytok!!!
Egyébként nagyon örülök az iwiw-jelölésnek is, jó, hogy párosul arc is a nevekhez :-)))

csavarhuzo · http://csavarhuzo.blog.hu 2008.09.22. 05:59:20

én annyit tudok hozzá tenni az ügyhöz, hogy a fent említett boltban bojkottálom a vásárlást!

dincs · http://dincs.blog.hu 2008.09.22. 13:33:34

Igen Enikő, és Ti ugyanolyan nagyon szépek vagytok, mint amilyen imádnivalóak is! ^^

:D Csavi... Csak kérdezz engem, hogy hová-merre érdemes menni, ha egyszer valaha erre jártok. ;) De egyébként oltalmazó szárnyam alá Ti ketten Csilivel is befértek még. x)

Strawberry 2008.09.22. 16:44:38

Ez Rólad is elmondható :*

Hülyebárány · http://hulyebarany.blogspot.com 2008.09.22. 21:19:42

Igazán aranyos vagy! ^^ De én alapvetően egy undok és gonosz nőszemély vagyok :D Viszont Titeket soha nem tudnálak megbántani!

dr. Benak 2008.09.22. 21:22:40

10 hónap nem rossz! Az én rekordom egy 5 éve lejárt vagdalt húsos konzerv volt, annyi különbséggel, hogy én önként vállaltam :)

Strawberry 2008.09.23. 16:08:19

Undok? Gonosz? Ezt nem tudom elképzelni Rólad :)
süti beállítások módosítása