DINCS

Intro


Profil: klikk
Évjárat: 1981 (10.16.)
Bolygó: Föld
E-mail: klikk
Indavidejók: klikk
Kategóriák:
- énblog
- filmblog
- megmondomblog

Mostanában

...olvasom:
Rob Thurman - Éjvilág
...olvastam és ajánlom:
Hugh Laurie - A Balek
Stephen King - Lisey története
Ruth Rendell - Démon képében
...láttam vásznon:
Sasszem
pontyozva 5*/5
...láttam DVD-n:
Télbratyó
pontyozva 5/5
...vallom:
MINDKÉT oldalról rühellem a politikát és ami mögötte van!
...rá vagyok kattanva:
kókuszlikörös szaloncukor ♥

Aquarell és grafit

















(a lista nem teljes)

Utolsó kommentek

  • Hülyebárány: Itt vagyok, ragyogok, az új cím tehát lauuughingatlife.blogspot.com szigorúan 3 u-val. Képzeljétek... (2009.01.06. 20:43) Pá!
  • Iscream: Mi az új címed? plíííz (2009.01.05. 23:02) Pá!
  • Hülyebárány: Perszeee, az új címet megosztom Veletek, már miért ne tenném? ^^ Nagy pussz mindhármótoknak! (2008.12.29. 15:40) Pá!
  • Iscream: Na ezért regisztráltam? :P Azért remélem kapunk infót az új címről boldogokat neked is (2008.12.28. 00:27) Pá!
  • Csili: szipszip:( mé mész el???? de ugye csak piszikét leszel távol, ude???siess vissza..... :) (2008.12.27. 21:24) Pá!
  • Utolsó 20

Címkemassza

anćimi (4) aquarell (10) átok (3) balek (5) baleset (6) balkéz (1) bodies (2) dalszöveg (2) dexter (1) dincs (73) dopping (3) eszperente (2) euro2008 (15) f1 (2) film (21) football (21) fordítás (3) főzés (1) gonoszotty (30) grafit (8) grill (2) horror (13) horvátország (11) iwiw (5) káosz (11) karácsony (4) kiállítás (1) killers (4) koan (3) könyv (9) kritika (5) magyarország (3) mese (10) nosztalgia (11) nyomi (21) olimpia2008 (7) rajz (12) skizo (3) spanyolország (10) sütés (4) szakszervezet (2) szép (15) sziget2008 (4) szomorú (3) tourdefrance (3) utazás (5) véletlen (3) video (10) zene (20)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2008.08.18. 02:12 Hülyebárány

Mentünk, láttunk, győztek...

És igen, elérkezett végre melyet mindígis vártam, The Killers koncert hazai pályán akkor, amikor én is ott vagyok. =)

Abszolút beváltották hozzájuk fűzött reményeimet, sőt, több alkalommal a sírás kerülgetett... =) Annyira nem tudom kifejezni azt, hogy mennyire jó volt, hogy meg sem próbálom. Csak még azt leírom, hogy a Sziget (mit a Sziget... az Életem) legfergetesebb koncertje volt (csak röviiiid), végre egy olyan banda a messziségből, melynek stílúsa és fellépése egyaránt keresztezi az enyémet. Nem gondoltam volna, hogy élőben is ugyanolyan jók mint audióban. Ugyanis volt már rá példa - nem is egyszer - hogy egy adott kedvelt előadó vagy zenei csoportosulás akkora csalódást okozott az élő koncertjével, hogy onnantól kezdődően más füllel hallgattam őket. A The Killers tehát jól teljesítette a próbát, ráadásul nem is akárhogyan! =) Sajnos viszont már második számként ellőtték nagy kedvencemet - gondolom senkit nem lep meg akinek be van kapcsolva a hangszórója, hogy a Somebody Told Me az... -, milyen szép zárás lett volna ha a végére teszik... De egy szót sem panaszkodhatok! Hiszen ott volt a rongyosra hallgatott slágerek és kevésbé ismert  ámde fergeteges dalok mellett ez a csinos Brandon gyerek a lírai hangzású zongorás szólójával is...

Mondanom sem kell Susival majd' elaléltunk tőle miközben a kivetítőn is lestük csak úgy, mint a kis kamaszlányok akik dobhártyarepesztően sikongattak, hiába, nem haragszunk ezért rájuk, legalább ők egy olyan kis rétege a mai fiatalságnak akik tudják mi a jó. =) (összes kép: klikk) Hát Ők.

Kiss Ádámot sem hagytuk ma ki a Hócipő színpadról, ezt mondjuk Ancsinak köszönhetem, mert Ő hívta fel rá a figyelmemet. Látni nem láttuk a sátor kapacitása miatt, de hallani hallotuk. S végre megtudtam mi is az az EMO... "13-14-15-16-17 éves gyerekek, feketében járnak, folyton meg akarnak halni, gizdára vannak éheztetve, az egyik szemük sír, a másik meg haj." Már ezért is érdemes volt felébredni. A másik szösszenet ami megmaradt bennem, mivel abszolúte aktuális mai társadalmunkat tekintve az pediglen az, amikor az aluljáróban egy édesanya a tőle elszaladó gyermeke után kiabál:
- Jáncsi! Hát álljámá' meg!
- Mi?!
Az anyuka csúnyán néz a gyermekre és csípőre teszi a kezét, majdpedig tanító jelleggel odamondja:
- Nem "Mi?!", hanem "Mivan?!"!!

Ezután felkerestünk néhány imádnivaló emberkét először Tasit, majdpedig Krisztiánt és barátnőjét, így nagycsoportosulva érkeztünk meg TéCsé-re. A színpadról meg sem próbáltam képet csinálni olyan messze voltunk. Egyébként is sokat láttam és fogom még látni őket, bízom benne, hogy még sokáig megmaradnak nekünk... =)

Talán azért, mert már a The Killers-re voltam gerjedve, vagy csak egyszerűen azért mert tényleg így volt, de egy kicsit laposnak éreztem az idei TCs fellépést, elnézést aki nem így gondolja... Biztosan bennem van/volt a hiba. =)

Aztán jött a szomorú búcsúzkodás mivel  koncert után elindultam Susit keresni a Gyilkosokra, mely nem volt szomorú, de most ez így jól hangzott, Ancsi azt mondta én vagyok a kedvenc sógórnője, melyhez az az igazság is hozzátartozik, hogy én vagyok az egyetlen sógórnője, de értem én, hogy Ő hogy érti, és IMÁDOM ŐT, és egyébként meg mindenkit aki még megérdemli. Minden jó embernek ilyen sógórnőt kívánok. A rossz lelkületű emberkéknek pedig nem kívánom, elég nagy baj nekik már az, hogy nincsen nekik is Ancsijuk! =)

Irány vissza a szürke hétköznapokba...

4 komment

Címkék: zene szép killers sziget2008 dincs


A bejegyzés trackback címe:

https://dincs.blog.hu/api/trackback/id/tr9620682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

schuldner 2008.08.20. 12:56:41

Szuper volt a The Killers koncert, egyetlen, melyet végighallgattunk, illetve jó volt még a töki pompos, a kétkerekezés, a jógázás két formája, és elsősorban a bevásárlókocsi.

Hülyebárány · http://hulyebarany.blogspot.com 2008.08.20. 22:12:43

A töki pompossal én személyszerint csak szemezgettem, de most, hogy dícséred, már gyötör a lelkiismeret. =) Viszont a gőzömnincsmilyennévrehallgató óriás mindent-bele szendvics az (is) csúcs volt ételileg. És mindezek mellé martini-tonic... aztán már szebb is az élet.

schuldner 2008.08.20. 22:28:04

Hajaj, olyat nem ettem, dehát nagy a sziget, hiányzott tavalyról a Krisnás-sátor és az agyonfűszerezett kajájuk, a főzelékfaló kirendeltsége, a tavalyi mozgalmasság, ezévben sok volt a lustizás. Björk is szólt a lejátszódban, hasonló élményt nyújt: www.youtube.com/watch?v=WOt15JsLloU

Hülyebárány · http://hulyebarany.blogspot.com 2008.08.20. 23:40:10

Nemrossz, nemrossz! Hálás köszönetem! :)
süti beállítások módosítása