DINCS

Intro


Profil: klikk
Évjárat: 1981 (10.16.)
Bolygó: Föld
E-mail: klikk
Indavidejók: klikk
Kategóriák:
- énblog
- filmblog
- megmondomblog

Mostanában

...olvasom:
Rob Thurman - Éjvilág
...olvastam és ajánlom:
Hugh Laurie - A Balek
Stephen King - Lisey története
Ruth Rendell - Démon képében
...láttam vásznon:
Sasszem
pontyozva 5*/5
...láttam DVD-n:
Télbratyó
pontyozva 5/5
...vallom:
MINDKÉT oldalról rühellem a politikát és ami mögötte van!
...rá vagyok kattanva:
kókuszlikörös szaloncukor ♥

Aquarell és grafit

















(a lista nem teljes)

Utolsó kommentek

  • Hülyebárány: Itt vagyok, ragyogok, az új cím tehát lauuughingatlife.blogspot.com szigorúan 3 u-val. Képzeljétek... (2009.01.06. 20:43) Pá!
  • Iscream: Mi az új címed? plíííz (2009.01.05. 23:02) Pá!
  • Hülyebárány: Perszeee, az új címet megosztom Veletek, már miért ne tenném? ^^ Nagy pussz mindhármótoknak! (2008.12.29. 15:40) Pá!
  • Iscream: Na ezért regisztráltam? :P Azért remélem kapunk infót az új címről boldogokat neked is (2008.12.28. 00:27) Pá!
  • Csili: szipszip:( mé mész el???? de ugye csak piszikét leszel távol, ude???siess vissza..... :) (2008.12.27. 21:24) Pá!
  • Utolsó 20

Címkemassza

anćimi (4) aquarell (10) átok (3) balek (5) baleset (6) balkéz (1) bodies (2) dalszöveg (2) dexter (1) dincs (73) dopping (3) eszperente (2) euro2008 (15) f1 (2) film (21) football (21) fordítás (3) főzés (1) gonoszotty (30) grafit (8) grill (2) horror (13) horvátország (11) iwiw (5) káosz (11) karácsony (4) kiállítás (1) killers (4) koan (3) könyv (9) kritika (5) magyarország (3) mese (10) nosztalgia (11) nyomi (21) olimpia2008 (7) rajz (12) skizo (3) spanyolország (10) sütés (4) szakszervezet (2) szép (15) sziget2008 (4) szomorú (3) tourdefrance (3) utazás (5) véletlen (3) video (10) zene (20)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2008.07.16. 22:29 Hülyebárány

Amikor az UNALOM és az ÁLMATLANSÁG elveszi azt a keveset is ami van...

Meg sem lepődnék ha paranormális úton eltünnék, nagyhirtelen egy másik dimenzióban találnám magamat (fehér nyulat még csak sütve se lássak ezekután!!!), esetleg más bolygón fényévekre innen az üveghegyen is túl ott, ahol a kurta farkú malac túr ébrednék egy reggelen... Olyan hangokat hallok néha a falakból és radiátorokból és egyéb hasonló eldugott helyekről, hogy akár jópár órára is elfoglalhatom magamat eredetük megfejtésével. Hozzá kell tegyem, mindezt eredménytelenül az esetek többségében. Persze ésszerű magyarázat lenne a szú az egér és egyéb állatok felbukkanása, de ez az én esetemben nem minden esetben bizonyított.
A tegnap éjszakai (értsd: ma hajnali 3-4 óra körüli) jelenség valószínűleg ismét kivétel, bár a "hanghordozó" kiléte még szintén ismeretlen. Hangokra lettem figyelmes pontosan az ágyam felett. A padlásról jöttek a neszek, mintha valaki oda-vissza sétálgatna 4 méteres körön belül. Az egér kizárva, az egérneszt ismerem (neszt? a padláson eddig csak őrült egerekkel és azok patáriájával volt szerencsétlenségem találkozni...). Maradt ugye a nyest mint lehetséges behatoló, és fajtársunk: az ember. Mire ez utóbbi élőlény lehetséges padláson való tartózkodására következtettem, fokozatosan - mint a rajzfilmfigurákon a vörös szín és patakzó izzadság - elkezdtem sápadni és öntött el az a bizonyos páni félelem. Mit érdekel engem ha akár maga a Farkasember, vagy Stephen King Cujo-ja jár a padláson (egészségükre), de ez, hogy egy emberi lény legyen... Aztán amikor ma "megnyugtattam" mindenkit, hogy az álmatlanság miatt vagyok nyűgös ők is viszont-megnyugtattak, biztosra veszik: nyest volt. Ekkor itt ennél a pontnál megnyugodtam, majdpedig jött a hidegzuhany, mikoris tájékoztatva lettem, hogy nyestbarátunk - aki egyébként bolhák és egyéb élősködők továbbá éles fogak hordozója - lazán beszökhet akár hozzánk is.

Ma ismét hallottam jópár nagy olimpikon nevet - szerintem még fogok is... - akik szintén azért nem utaznak augusztusban keletre az ötkarikás játékokra, mert hú de milyen nagy ott a szmog és féltik az egészségüket. Akárki akármit mond én abszolút megértem őket. És ez az egyetlen olyan olimpia, melyre még ha nekem fizetnének sem mennék el. De mindamellett, hogy nekem mi a személyes véleményem, és hogy az idei világok versenye a sok hozzám hasonlóan vélekedő neves sportoló visszalépése miatt már nem lesz olyan, mint amilyen az a Nagy Könyvben meg van írva, követni fogom hazánkfiai és hazánklányai szereplését naaaagy drukkal és szeretettel. Azért (is) fogok aggódni, hogy lehetőleg egyéni sikerekkel, olimpiai érmekkel s ne tüdőbetegen térjenek vissza hozzánk... =)

Végezetül...

I. Anćimi ma:

 

 

:D Csak mint két tojás... xD

II. Blogom "reklámlába" pedig /elnézést attól akit rosszul érint =)/

 

 

6 komment

Címkék: horror football dincs gonoszotty anćimi olimpia2008


A bejegyzés trackback címe:

https://dincs.blog.hu/api/trackback/id/tr61571739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Strawberry 2008.07.16. 22:56:21

Wáá, én nem tudom mit csinálnék ha a falakból hangokat hallanék.. elég furcsa lenne, bár lehet, hogy jobban elviselném mint drága jó szomszédaim hangoskodásait :D
Anćiminek jól áll a hajpánt :D
Villánál jobb reklámalanyt pedig nem is találhattál volna :D

dincs · http://dincs.blog.hu 2008.07.16. 23:09:08

Ó nyugodtan zavard fölém lakni a szomszédokat ha hangoskodnak, legalább addigis míg itt vannak őrködnek a padláson. :D Az sem baj ha csak este jönnek, hogy tudjak nyugodtan aludni. x))
Igen jól áll neki xD én nem tudom, hogy milyen fűmag van a buksijában - mármint Anćiminek :D - de olyan gyenge szálakon állnak, hogy már így el vannak hajolva... =)
Hát igen, de azért remélem nem hoztam/hozok rá szégyent... :D

Strawberry 2008.07.16. 23:34:33

Nagyon szívesen elzavarnám őket, ha csak 2 napra is, de legalább legyenek nyugodt perceim xD
Anćiminek tényleg sikerült Niko Kovać-os frizut növeszteni, talán direkt ezért hajoltak el a fűszálak :D
Persze, hogy nem hoztál rá szégyent :)

dincs · http://dincs.blog.hu 2008.07.16. 23:59:04

Biztosan Horvátföldből való fűmagok. =) Aztán az is lehet, hogy túllocsoltam őket és bajuk van... Szobanövények terén sem voltam soha szerencsés. :)
A szomszédokat pedig küldheted bármikor MZ/X útján, az ablakom mindíg nyitva van... x) ;)
Aranyos vagy mint mindíg! ^^ Ezt még sokszor fogod tőlem hallani/látni megerősítésképpen. :) Neked nincsen blogod vagy weboldalad? Olyan szívesen meglátogatnálak! ^^

Strawberry 2008.07.17. 00:16:04

Na, akkor ma éjjel már repülnek is :D Ha reggel arra ébredsz, hogy 1-2 ember üvölt mint a sakál, ne lepődj meg :D
Nem, nekem sajnos nincs, gondolkodtam rajta, hogy én is csinálok egyet, de valahogy sosem jutottam odáig ^^ Majd egyszer biztos rászedem magam és akkor Te leszel az első aki megtudja :)

dincs · http://dincs.blog.hu 2008.07.17. 00:28:14

:D Oké, nosza, jöhetnek! x))
Rendben!! ^^
süti beállítások módosítása