DINCS

Intro


Profil: klikk
Évjárat: 1981 (10.16.)
Bolygó: Föld
E-mail: klikk
Indavidejók: klikk
Kategóriák:
- énblog
- filmblog
- megmondomblog

Mostanában

...olvasom:
Rob Thurman - Éjvilág
...olvastam és ajánlom:
Hugh Laurie - A Balek
Stephen King - Lisey története
Ruth Rendell - Démon képében
...láttam vásznon:
Sasszem
pontyozva 5*/5
...láttam DVD-n:
Télbratyó
pontyozva 5/5
...vallom:
MINDKÉT oldalról rühellem a politikát és ami mögötte van!
...rá vagyok kattanva:
kókuszlikörös szaloncukor ♥

Aquarell és grafit

















(a lista nem teljes)

Utolsó kommentek

  • Hülyebárány: Itt vagyok, ragyogok, az új cím tehát lauuughingatlife.blogspot.com szigorúan 3 u-val. Képzeljétek... (2009.01.06. 20:43) Pá!
  • Iscream: Mi az új címed? plíííz (2009.01.05. 23:02) Pá!
  • Hülyebárány: Perszeee, az új címet megosztom Veletek, már miért ne tenném? ^^ Nagy pussz mindhármótoknak! (2008.12.29. 15:40) Pá!
  • Iscream: Na ezért regisztráltam? :P Azért remélem kapunk infót az új címről boldogokat neked is (2008.12.28. 00:27) Pá!
  • Csili: szipszip:( mé mész el???? de ugye csak piszikét leszel távol, ude???siess vissza..... :) (2008.12.27. 21:24) Pá!
  • Utolsó 20

Címkemassza

anćimi (4) aquarell (10) átok (3) balek (5) baleset (6) balkéz (1) bodies (2) dalszöveg (2) dexter (1) dincs (73) dopping (3) eszperente (2) euro2008 (15) f1 (2) film (21) football (21) fordítás (3) főzés (1) gonoszotty (30) grafit (8) grill (2) horror (13) horvátország (11) iwiw (5) káosz (11) karácsony (4) kiállítás (1) killers (4) koan (3) könyv (9) kritika (5) magyarország (3) mese (10) nosztalgia (11) nyomi (21) olimpia2008 (7) rajz (12) skizo (3) spanyolország (10) sütés (4) szakszervezet (2) szép (15) sziget2008 (4) szomorú (3) tourdefrance (3) utazás (5) véletlen (3) video (10) zene (20)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2008.07.15. 15:22 Hülyebárány

Átok.

Már nem először hangoztatom: reszkessenek azok, akiket egyszer elkezdek favorizálni, szurkolni értük és sikereikért... =)
Itt van első pédaként ugye a labdarúgó EB, Horvátország válogatottja... Nem mindennapi módon kaptak ki a srácok, valljuk be. (Az EB-n egyedül Spanyolország válogatott csapatán nem fogott az átok, lásd végeredmény.)
Aztán az idei harmadik-negyedik Tour de France szakasz között kiszemeltem Alejandro Valverdét és kis csapatát, nos őket tegnap érte el az átkom, Sipi bácsit is meglepte Valverde úgymond "kiesése", oda lett a Tour győzelem... =) Megjegyzem tavaly ugyanez volt Augé-val kapcsolatban, csak Ő úgy búcsúzott, hogy feladta a Tour-t doppingolás miatt. =)
Vízilabdás fiaink egy (1!!!) meccsét láttam az idén (a minap), akkoris pont kikaptunk... =) Az az egy szerencséjük volt a fiúknak, hogy az utána következő bronzmeccsüket nem kísértem figyelemmel, így megnyerhették azt. =)
Remélem, hogy a bőrlabdarúgó spanyolokon kívül magyar kisfiaink is immunisok az átkomra, és az U19-es csoportmeccseken továbbra is remekelni fognak. Mindenesetre én szurkolok nekik nagyon! =) Ha Bulgária után megverik a Nagyok Kiscsapatait, a két EB döntős ország fiataljait, akkor azt hiszem rajtuk lesz a világ szeme. Úgy legyen! ^^ Mindenki gyűjtse össze a mentális energiáit július 17-én 18 órától (Magyarország - Spanyolország) és július 20-án 20 órától (Magyarország - Németország).

2 komment

Címkék: spanyolország horvátország átok football dincs gonoszotty tourdefrance


A bejegyzés trackback címe:

https://dincs.blog.hu/api/trackback/id/tr60569429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enikő 2008.07.16. 04:17:16

Ez az első mondatod olyan, mintha én írtam volna :-(((
Nálam úgy indult ez az egész, hogy június 18-án sikeresen leállamvizsgáztam. Na, akkor kezdődött. Pont mikor már igazán nyugodt lelkiismerettel nézhettem a meccseket. Rá két napra kiestek a horvátok. De onnantól akármelyik csapat volt a szimpatikusabb akármelyik meccsen, ő kapott ki. Úgyhogy a spanyoloknál el is gondolkodtam, lehet, hogy titkon nem nekik szurkolok?!?
És azt hiszem, ugyanazt az egy vízilabda mérkőzést láttam idén, mint Te.
Lehet, hogy az oplimpiát egyáltalán nem kellene néznem, ha jót akarok a mieinknek?!?
Szóval teljesen átérzem, amit írtál. De ugye azért nem a mi hibánk :-( ?

dincs · http://dincs.blog.hu 2008.07.16. 22:38:26

Bizzunk benne Enikőm, hogy nem leszünk rossz hatással kiscsillagainkra! ^^ Majd teszteljük az első napokon... =)
süti beállítások módosítása