DINCS

Intro


Profil: klikk
Évjárat: 1981 (10.16.)
Bolygó: Föld
E-mail: klikk
Indavidejók: klikk
Kategóriák:
- énblog
- filmblog
- megmondomblog

Mostanában

...olvasom:
Rob Thurman - Éjvilág
...olvastam és ajánlom:
Hugh Laurie - A Balek
Stephen King - Lisey története
Ruth Rendell - Démon képében
...láttam vásznon:
Sasszem
pontyozva 5*/5
...láttam DVD-n:
Télbratyó
pontyozva 5/5
...vallom:
MINDKÉT oldalról rühellem a politikát és ami mögötte van!
...rá vagyok kattanva:
kókuszlikörös szaloncukor ♥

Aquarell és grafit

















(a lista nem teljes)

Utolsó kommentek

  • Hülyebárány: Itt vagyok, ragyogok, az új cím tehát lauuughingatlife.blogspot.com szigorúan 3 u-val. Képzeljétek... (2009.01.06. 20:43) Pá!
  • Iscream: Mi az új címed? plíííz (2009.01.05. 23:02) Pá!
  • Hülyebárány: Perszeee, az új címet megosztom Veletek, már miért ne tenném? ^^ Nagy pussz mindhármótoknak! (2008.12.29. 15:40) Pá!
  • Iscream: Na ezért regisztráltam? :P Azért remélem kapunk infót az új címről boldogokat neked is (2008.12.28. 00:27) Pá!
  • Csili: szipszip:( mé mész el???? de ugye csak piszikét leszel távol, ude???siess vissza..... :) (2008.12.27. 21:24) Pá!
  • Utolsó 20

Címkemassza

anćimi (4) aquarell (10) átok (3) balek (5) baleset (6) balkéz (1) bodies (2) dalszöveg (2) dexter (1) dincs (73) dopping (3) eszperente (2) euro2008 (15) f1 (2) film (21) football (21) fordítás (3) főzés (1) gonoszotty (30) grafit (8) grill (2) horror (13) horvátország (11) iwiw (5) káosz (11) karácsony (4) kiállítás (1) killers (4) koan (3) könyv (9) kritika (5) magyarország (3) mese (10) nosztalgia (11) nyomi (21) olimpia2008 (7) rajz (12) skizo (3) spanyolország (10) sütés (4) szakszervezet (2) szép (15) sziget2008 (4) szomorú (3) tourdefrance (3) utazás (5) véletlen (3) video (10) zene (20)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2008.07.09. 23:26 Hülyebárány

Szent Miklós és Jigsaw közös posztja...

Tisztelt Szent Miklós, Tisztelt Lappföldi Bizottság!

A HNS (Hrvatski Nogometni Savez, Rusanova 13., 10000 Zágráb, Horvátország) és az Ön által jól ismert ez intézményhez tartozó magas rangú egyének döntését szem előtt tartva nagy valószínűséggel Slaven Bilić (44-szeres válogatott, egykoron hátvéd, született: 1968. szeptember 11. Split, Horvátország) szövetségi kapitány menedzseli tovább a jövőben is Horvátország válogatottját.

A saját és szívemhez közel álló emberkék érdeke azt kívánja, hogy együttműködve (skizofrén állapotom átmeneti kizárásával) tegyünk javaslatot lelkünk és szükségleteink átmeneti kielégítésére az alábbi módon.

A sokunk emeltszintű boldogsága irányába elmozdulva és lehetőségeinket mérlegelve Strawberry és Enikő  barátaimmal egyetértésben javasoljuk, hogy a 2008-as és 2010-es év időtartama alatt legalább 3 (esetleg több) a horvát válogatottal baráti egyetértésben - és a fair play szellemének árnyékában - rendezendő meccsek szem-, és fültanújaként személyesen vehessünk részt azokon határon belül, esetleg határhoz közeli helyeken (dombokon hegyeken, hol most is visszhangzik a léptem… – pop-kulturális kiegészítésünket pozitívumként legyenek szívesek jegyzőkönyveztetni).

A médiából merített hírek és beszámolók (forrás: youtube.com és egyéb más fórumok melyek e témával foglalkoznak a piros-fehér-kék színek jegyében) arról tesznek tanúbizonyságot, hogy az ilyen területen művelt csoportos foglalkozások iránt nagyon-nagy az érdeklődés, mely jelentős többletbevételt jelentene kishazánknak mind a gazdasági, mind a turisztikai területeken.

Arra kérem a Tisztelt Lappföldi Bizottságot, hogy az általunk benyújtott kérelmet szíveskedjenek elfogadni, jóváhagyni, majd hatalmukhoz mérten teljesíteni azt.

 

Határozati javaslat:

Szent Miklós (Santa Claus, Sinterklaas, Christkind, Ձմեռ Պապիկ, Svatý Mikuláš, Дядо Коледа, Julemanden, Joulupukki, Pére Noel, Weihnachtsmann, Άγιος Βασίλης, La Befana, Ziemassvētku vecītis, Senis Šaltis, Kerstman, Julenissen, Święty Mikołaj, Pai Natal, Moş Crăciun, Дед Мороз, Deda Mraz, Reyes Magos, Jultomten, Noel Baba, Svyatyy Mykolay, Siôn Corn, Kris Kringle, Saint Nick, Papai Noel, Viejito Pascuero, Santo Clós) a Lappföldi Kívánság-Válság-Bizottság felelős meghatalmazottja és elnöke a Bizottság xxx számú határozatával a 3 Grácia kérelmét jóváhagyja és a kérelemben foglaltakat maradéktalanul teljesítteti.

Felelős:
- Szent Miklós
- A Bizottság tagjai (erdei-, mezei-, lappföldi manók)

Határidő: azonnal (!!!)

 
 

 

Más...

Következő soraink 18 éven alúliaknak csak nagykorú, avagy erős idegzet jelenléte mellett ajánlottak. (Továbbá: SPOILER!)
Ugyanis tudniillik megnéztem a Fűrész IV-et. Nem tetszett. Nem azért, mert nem bírom az efféle filmeket, egyébként nagy Fűrész rajongó vagyok, az egyetlen olyan horrorműfaj (mert szerintem a Fűrész már maga egy műfaj, egy saját kis beteges műfajt teremtett a horror művészetében, melyet mások agymenésnek és őrültségnek neveznek, engem elképeszt szintúgy, de pozitívan és még csak nem is vagyok dilis - sztem...), amely igazán megdolgoztatta mind az előző három részével a gyomrommal párhuzamosan az agytekervényeimet is (az efféle párhuzam jelen esetben jelképesnek tekintendő). Olyan csavarokat vitt az első részbe James és olyan csavaros-csavarokkal vágott oda Darren is a II. és III. rész kapcsán is, hogy csak les az ember.
Az I. részt bárkinek ajánlom aki egy kicsit is fogékony a lelki-horrorra, nem úgyértem ezt a fogékonyságot, hogy a film után ideggyenge leszel hónapokig, hanem hogy élvezed a mazo ezen területét. Nem, nem vagyok beteg. Majd ha láttad már az első részt akkor mondj véleményt. A Fűrészmozikat vagy szereti valaki, vagy nem bírja az illető a művért.
Szóval és tettel az I. részt nyugodtan nézze meg az is, aki allergiás a művér látványára, ugyanis az I. rész nem sok effélét tartalmaz. Na jó persze akad benne, de nem ez volt James Wan számára a fő. És ezt nagyon jól csinálta a srác. Szerintem az I. rész mindent visz. Punktum.
A II. rész szintén szerintem igencsak a lelkiekre hat, bár itt már a csapdáké a főszerep, amely szempont szerintem szintén nagyszerű döntés akkor és ott ahol a sztori éppen van. (Ez egy teljesen értelmetlen mondat...) Az időcsavar pedig méginkább megdolgoztatja a fantáziádat "most akkor mi és hogy és ki és miért?"... Körülbelűl így érzed magadat az utolsó pár percben... Aztán jön a homlokoncsapós-vég. *taps*
A III. rész - mely J. Larose nagykedvencem "büntetésével" indít - egy kissé már jobban hajaz az erőszakosabb és bizarrabb csapdák előtérbe helyezésére, de mindemellett egy kicsit el is tér a "hagyományos" Fűrész-feelingtől, mivel megjelennek az érzelmek Amanda és Jigsaw tekintetében és között (számomra a mai napig még mindíg nem világos teljesen, hogy Amandát apa-lánya vagy szerelmi érzelmek fonták-e inkább az öreghez...). És ebben a részben látható az Angyal-csapda (ez egy kis időre feltűnik a IV. részben is), mely csapda szerintem a legjobban sikeredettek egyike, pusszantom azt az eszement elmét amely kitalálta.
Tehát elérkeztünk a IV. nagy játékhoz. Nem tetszett, mégpedig azért, mert bár a felirat figyelmeztetett, hogy nemám 18 éven alúlak számára nem ajánlott, áh nem, csak és kizárólag felnőtteknek szánják azt. Eddig azt sem tudtam, hogy van ilyen besorolás is. Piros kiterített palacsinta közepén egy fehér X. Másik figyelmeztetés a "rendezői változat, csak erős idegzetűeknek" kisbetűs megjegyzés volt a borítón.
Az intro - ha mondhatom így - egy komplett boncolás... Aztán már kezdődik is a játék. Darren nagyon belefáradhatott a forgatókönyvbe, mert a III. részen is túltesz az erőszakos jelenetek minden kis részletének kidolgozása terén, művért is literszám használ, művégtakokban is bővelkedik. De a sztori maga... Háááát... Már megírtam a véleményemet a portponthun, lapos, átlátszó, túlontúl kiszámítható... Nemjóóóó! Most kellett volna abbahagyni, vagy legalábbis a trilógia végén. Jigsaw meghalt, kész, passz, a csúcson kell abbahagyni... Darren is inkább csinált volna egy teljesen más fimet. James Wan-nak is milyen jól sikeredett az I. Fűrész rész írása/rendezése után a Dead Silence. Hátdenincsenigazam?!

 


 

De mi most evezzünk más vizekre...
Nem tudom Enikő és Strawberry egyetért-e velem, de ha esetleg még valaki nem szembesült születésnapunk dátumával, jelzem, hogy közeleg a hűvös ősz, igazán meglephetne valaki minket 1-1-1 női méretű melegítőfelsővel!!! =) Segítek választani... :

22 komment

Címkék: film horror horvátország football dincs gonoszotty


A bejegyzés trackback címe:

https://dincs.blog.hu/api/trackback/id/tr47561426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enikő 2008.07.10. 03:27:00

Drága Pidi, nagggyon köszönöm, hogy a mi érdekeinket is szem előtt tartva, benyújtottad ezt a kérelmet! Remélem, most, hogy jóváhagyták, tényleg azonnali hatállyal teljesítik a benne foglatakat!
Ami pedig a melegítőfelsőt illeti, jó választás. Nem mintha bárkit sürgetni szeretnék, de mostanság a nyári esték is elég hűvösek...:-)))

Strawberry 2008.07.10. 10:56:27

Így igaz, köszönjük, hogy ránk is gondoltál :) Nekem is nagyon tetszik a melegítőfelső :) Majd ilyen ruhában fogjuk buzdítani drága horvát focistáinkat =)

Hülyebárány · http://hulyebarany.blogspot.com 2008.07.10. 23:29:05

Hát Kedveseim, szóra sem érdemes! x))
#Enikő: Örülök, hogy itt is látlak! ^^ Teljesen igazad van, én sem sürgetésképpen mondom, de teljesssen igazad van! =)))
#Strawberry: Én első látásra beleszerelmesedtem ebbe a felsőbe... Nem nézted a többit? Van egy másik is, de annak sötétkék az alapja. Nekem valahogy ez jobban bejön. =) Az utolsó mondatodra pedig Ámen-t mondok, úgy legyen!!! :D

Enikő 2008.07.11. 01:39:48

Már hetek óta végig Veletek vagyok :-) Ideje volt itt is állást foglalnom.
Én megnéztem a többit, szerintem is sokkal jobb a fehér melegítőfelső. Ami még nagyon tetszett, az a zokni, azt még az EB ideje alatt kiszúrtam. Abból viszont a kék. De nem tudom, beszerezzem-e, hordani úgysem lenne szívem > a végén még koszos lesz :-(((

Hülyebárány · http://hulyebarany.blogspot.com 2008.07.11. 01:48:56

Szia ismét Kisbagoly! ^^
Hát igen ez a fehér szín átka... =/
A zoknik is tényleg nagyon tetszetősek, most nyáron például egy térdszoknyával nagyon jó párost alkotnának, még szívesen hordanám is. Ezt a felsőt a képen pedig tényleg csak kivételes alkalmakkor, mint pl. a Strawberry által említett esemény. =)

Enikő 2008.07.11. 02:00:25

Jó lenne, ha nálunk is forgalmaznának ilyesfajta női ruhákat. Nem sejtik, hogy 3 törzsvásárló már egész biztosan akadna ;-) Horvátországban valószínüleg rengeteg félét lehet kapni.

Hülyebárány · http://hulyebarany.blogspot.com 2008.07.11. 02:08:00

:)) Bizony.
Ha már öltözködés és horvát válogatott, a Képes Sport szerint Slaven a legrosszabbul öltözött a 2008-as EB szövetségi kapitányai közül, továbbá a fülbevalóját is kritizálják és Karib-tenger-kalózai-féle fülékszernek festik le. :D Jót nevettem a cikken dehát elfogult vagyok, így természetesen kézzel-lábbal tiltakoztam és én kértem ki magamnak... =))

Enikő 2008.07.11. 02:17:57

Ezt bizony én is kikérem meagamnak!!! Nem mintha érdemes lenne foglalkozni ilyesmivel, ez a kritika azt jellemzi, aki írta. Biztosra veszem, hogy az ő öltözködésével akadnak problémák. Lehet, hogy egyszerűen csak savanyú a szőlő :-)?!?
Na, picit én is elfogultnak tűnök ;-)

Strawberry 2008.07.11. 06:14:48

Néztem a többit is, azok is tetszenek :) De ez a fehér felső tényleg jobb mint a kék. Augusztusban megyek Horvátba, jó lenne valami hasonló szépséget beszerezni ;) Tényleg kár, hogy erre itthon nincs sok lehetőség :(
Slavennel kapcsolatban pedig csatlakozom, szerintem egyáltalán nem öltözködik rosszul, a fülbevaló nélkül pedig nem is lenne Slaven Bilic :D

dincs · http://dincs.blog.hu 2008.07.11. 22:49:07

#Enikő: Ne is törődj vele, itt nálam nyugodtan lehetsz elfogult! :D
#Strawberry: Aú, el sem tudod képzelni, hogy most mennyire irígyellek! ^^

Strawberry 2008.07.13. 22:13:04

Enikő és Pidi: Ha nem bánjátok (ismét) röpül 2 videó (egyszerűen nem bírom megállni, hogy ne mutassam meg :)) Szerintem tetszeni fog :D

youtube.com/watch?v=9wy_Wm2W47w

youtube.com/watch?v=QOPF3jQZWr8

Hülyebárány · http://hulyebarany.blogspot.com 2008.07.14. 00:58:09

Köszönjük!!! :D :*
"Nasty Naughty Boy" xD Az első kép után azt hittem korhatáros slideshow lesz... :D
"...is more than sexy" Juj xD 1:19-nél középen a kisfia látható? Deédes! ^^ Róla alig találni képeket...

Strawberry 2008.07.14. 13:57:09

Igen, szerintem is a kisfia, és 1:00-nél is ő lehet :)

Hülyebárány · http://hulyebarany.blogspot.com 2008.07.15. 14:46:58

Dedrágák ^^ =)
Egyébként is az egyik gyengém ha egy férfit/apát kisgyermekkel látok... =) Villának láttad már a kislányát? Róluk van nem is egy olyan kép ahol a kicsi a két kis copfjában puszit ad a papának, na hát attól végem van. ^^

Strawberry 2008.07.15. 20:37:01

Villa kislányát még sajnos nem láttam, de kiváncsi vagyok ezekre a puszis képekre ^^
Eddig csak a Bilic kisfiút láttam és néhány holland focista kisgyerkőcét :) Nekem az egyik kedvencem az Edwin Van Der Sar és kislányáról készült fotók. Nagyon édesek :)

Hülyebárány · http://hulyebarany.blogspot.com 2008.07.15. 21:13:48

Akarom móndani "hódítani" :D Csak hogy khm bárki/mindenki számára világos legyen... x))

Hülyebárány · http://hulyebarany.blogspot.com 2008.07.15. 21:29:35

Én már csak írom a helyest... :D Elnézést kérek.

Strawberry 2008.07.15. 22:34:49

Semmi baj, ilyenek miatt ne kérj elnézést :)
Köszi a képeket, tényleg zabálnivaló ez a kislány, apuci mezét is felvette ^^
No, hát akkor reméljük megjegyezték a hímnemű olvasók, hogy mit nem szabad otthon felejteniük ha a randira indulnak :D

Enikő 2008.07.21. 22:12:09

Jajj, én csak most látom, hogy mik kerültek ide :-(((
Nagyon jók a képek, meg a videók is!
Örülök, hogy megosztottátok velünk is.
süti beállítások módosítása