DINCS

Intro


Profil: klikk
Évjárat: 1981 (10.16.)
Bolygó: Föld
E-mail: klikk
Indavidejók: klikk
Kategóriák:
- énblog
- filmblog
- megmondomblog

Mostanában

...olvasom:
Rob Thurman - Éjvilág
...olvastam és ajánlom:
Hugh Laurie - A Balek
Stephen King - Lisey története
Ruth Rendell - Démon képében
...láttam vásznon:
Sasszem
pontyozva 5*/5
...láttam DVD-n:
Télbratyó
pontyozva 5/5
...vallom:
MINDKÉT oldalról rühellem a politikát és ami mögötte van!
...rá vagyok kattanva:
kókuszlikörös szaloncukor ♥

Aquarell és grafit

















(a lista nem teljes)

Utolsó kommentek

  • Hülyebárány: Itt vagyok, ragyogok, az új cím tehát lauuughingatlife.blogspot.com szigorúan 3 u-val. Képzeljétek... (2009.01.06. 20:43) Pá!
  • Iscream: Mi az új címed? plíííz (2009.01.05. 23:02) Pá!
  • Hülyebárány: Perszeee, az új címet megosztom Veletek, már miért ne tenném? ^^ Nagy pussz mindhármótoknak! (2008.12.29. 15:40) Pá!
  • Iscream: Na ezért regisztráltam? :P Azért remélem kapunk infót az új címről boldogokat neked is (2008.12.28. 00:27) Pá!
  • Csili: szipszip:( mé mész el???? de ugye csak piszikét leszel távol, ude???siess vissza..... :) (2008.12.27. 21:24) Pá!
  • Utolsó 20

Címkemassza

anćimi (4) aquarell (10) átok (3) balek (5) baleset (6) balkéz (1) bodies (2) dalszöveg (2) dexter (1) dincs (73) dopping (3) eszperente (2) euro2008 (15) f1 (2) film (21) football (21) fordítás (3) főzés (1) gonoszotty (30) grafit (8) grill (2) horror (13) horvátország (11) iwiw (5) káosz (11) karácsony (4) kiállítás (1) killers (4) koan (3) könyv (9) kritika (5) magyarország (3) mese (10) nosztalgia (11) nyomi (21) olimpia2008 (7) rajz (12) skizo (3) spanyolország (10) sütés (4) szakszervezet (2) szép (15) sziget2008 (4) szomorú (3) tourdefrance (3) utazás (5) véletlen (3) video (10) zene (20)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2008.06.22. 12:32 Hülyebárány

Survival...

Csöppnyi fizikai és lelki fájdalommal, de újra itt. =)

Péntekem remekül indult, munkahelyen nyugalom, kellemes hangulat, és az a bizonyos "fél nap", mivel azon a napon csak fél 2-ig szól a munkaidő. Természetesen már ez a tudat is örömmel tölti el az embert akkor, amikor eszébe jut, hogy hoppácska, pár óra múlva mehetünk haza! Mert mégiscsak "...a legjobb: otthon", nem igaz?

Hazaérkezésem után folytattam az előző nap éjszakai hangyahajtóvadászatot, ugyanis az hálószobám ablaka alatt van egy rózsabokor, amelyet időközönként ellepnek a hangyák, és én balga nem jól csuktam be az ablakomat előző nap reggelén, amely azt eredményezte, hogy elleptek ezek a kis szemetek. Azon állatfajhoz tartoznak a hangyák, mely állatfajt cseppet sem tudom sajnálni...

Délután aztán kiültem a teraszra és elkezdtem az új könyvem bújását, szerző és címszerint: Barbara Parker - Gyilkos Illúziók (Suspicion of Madness). Az első jópár oldal után azt hittem, hogy valami morbid komédia lesz, ugyanis (nem akarok spoilerezni, de...) azzal indul a könyv, hogy egy bizonyos fiatal srác, Billy, öngyilkos akar lenni, de valahogy nagyon elügyetlenkedi a dolgot... aztán majdnem sikerül is neki, de a többi tényleg már csak azoknak szól akik olvassák is.

Aztán újabb Kultúrsarok, meglestem végre (?) az Átok II. DVD-t, nem szeretnék nagyon belefolyni, csak annyit jegyeznék fel, hogy nyűgösebb napjaimban akár 3 ilyen sztorit is írok ha kell, mint amely e filmnek megadatott... =))) Se vége se hossza, sztorit nem találtam, a legnagyobb pénzkidobás a filmes szakmában. Állítom. Mindezektől függetlenül, mivel már esteledett amikor befejeztem, nem szívesen mentem be a sötét folyosónkra... Lehet, hogy a filmnek tulajdonképpen ez volt a célja és nem pedig az értelem? =)

Este aztán Horvátország ütközött Törökországgal, nagy izgalommal vártam (vártuk) a mérkőzést, hát nem is volt piskóta... Én nem tudom mi történt kedves-kedvenc csapatommal, bár a szerencsén és a tizenegyesek téri tapasztalatlanságon is sok múlott szerintem. Teljesen elszontyolodtam az eredménytől. Nem baj (illetve hát dehogynem az) akkor is ez a kis csapat és Bilić az idei EB virtuális győztese szívemben. Annyira kis aranyosak voltak a végén az apa-fiúk jelenetek, elismerő puszik, vígasztaló simogatások, bátorító ölelések... Egyemmegeaszívüket.

 

A Szombatot Cinkotán kezdtük, majd ott is fejeztük be. Csatornaárkot ástunk, jobbanmondva a fiúk ásták ki azt, én a lapátolgatásban segédkeztem a tőlem telhető legjobb formámat nyújtva. Büszke vagyok minden keletkezett sérülésemre, a vízhólyagokra, az izomlázra és a leszakadt belső szerveimre... =) Kár, hogy ez utóbbi kettő nem látványos... x))) Történt ugyanis, hogy amikor a "lövészárokból" kellett kijutnom, nagyon elbíztam magamat, és miután két nyújtott kezemmel felhúztam 48 kilómat és megtartottam azt, a fülem mellé húztam fel térdeimet, és ezáltal összekuszálódtam belső szerveim... =) Egy pillanatig nem kaptam levegőt, így a kerti csap alá kényszerültem ülni. Ez utóbbi, a kerti csap úgy funkcionált tegnap, mint a számítógépes "mászkálós" játékokban a HEALTH felíratú kis dobozok. Ahogyan azt a labdarúgó EB-n is megtanulhattuk: a víz tulajdonképpen mindenre jó. =)

Este aztán Gicára és rám lett bízva a vacsi elkészítése: grillen. Nos, tudni kell, hogy külső segítség nélkül sem én, sem pedig Gica nem csinált még hasonlót. Munkamegosztásban dolgoztunk, közben ahogy kell, dícsérve önmagunkat, és hogy milyen fincsa is lesz majdan a végeredmény... Ez idő tájt jöttem rá arra, hogy úúútálom a borecetet, az ízét, az "illatát", mindenét.
Szóval és tettel, főzőcskéztünk, közben pedig azt vártuk nagy szorongva, hogy a 2,5 méter mélyről (!!!) mikor kiált fel valamelyik fiú, hogy: "Megtaláltuk a csonkot!". Tehát mint azt már felvezettem, közös erőbedobással a vacsi remekül sikeredett, apró égési sérüléseket szereztem főképpen a forró gőztől, miközben forgattam a húsokat, hagymákat, paradicsomokat, kolbászokat, de nem érdekel, csak a teljesség kedvéért pötyögtem most le.
Minden tegnapi sérülésem aranyat ér(t), hiszen mindnek volt értelme és gyümölcse! ^^

Más... Azért ültem idejekorán ide, mert nagyon mehetnékem van bevásárolni jövőhétre, de iszonyatosan nagy a hőség odakint. Aztán lehet, hogy mégis elindulok. Ha 5 napig nem írok, hívjátok a tűzoltókat és a mentőket valahová Budakalász környékére... =)

 

8 komment

Címkék: film könyv horvátország baleset football sütés grill euro2008 dincs


A bejegyzés trackback címe:

https://dincs.blog.hu/api/trackback/id/tr9533406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Strawberry 2008.06.23. 17:18:29

ez a video nagyon édes! imádom bilicet, nagyon nagy arc :) meg a rawbau zenéjét is szeretem, főleg a Vatreno Ludilo-t. Kár hogy már kiestek a horvátok :(

dincs · http://dincs.blog.hu 2008.06.24. 07:34:36

Jaj de örülök Neked, végre valaki, aki szintén kedveli Bilicet és fiait. ^^ Szerintem is hatalmas ember mint kapitány, és mint magánember.
Ebbe a videoba pedig nem volt nehéz beleszeretni. :)
Gonosz leszek, de remélem a törökök kikapnak majd, mint a pinty. x)

Strawberry 2008.06.24. 15:55:59

Ezzel egyetértek, röpüljenek csak haza a törökök, eddig se szerettem őket, de amióta kikaptak miattuk a horvátok, azóta egyenesen utálom mindet! Azt hittem elájulok mikor láttam sírni a horvátokat meg Bilic csalódott arcát :( De számomra akkor is ők az igazi győztesek :)
Nagyon remélem hogy a közeljövőben lesz alkalmam élőben végignézni egy horvát meccset. Nagy élmény lenne :D

dincs · http://dincs.blog.hu 2008.06.24. 21:11:40

Nekem is a szívemhez nőtt ez a kis csapat, és annyira szimpatikus volt mindíg, hogy tényleg mint egy kis család viselkedtek egymással és kezelték a helyzeteket.
Nos, akkor ha lenne a közelben egy horvát meccs akkor máris találtál egy kísérőt személyemben! =)

Strawberry 2008.06.25. 10:58:22

Ennek nagyon örülök :) Ugyanis a környezetemben nincs rajtam kívül mégegy ember akit rá tudnék venni, hogy menjünk el meccsre..vagyis talán 2 ha akad, de ők nemtudom hogy bevállalnák e a horvátokat :D

Hülyebárány · http://hulyebarany.blogspot.com 2008.06.25. 23:19:32

x) Nálam is hasonló a helyzet, környezetemben nem igazán kedveli senki annyira a horvát fiúkat, hogy elmenne egy meccsükre is... Nem is értem őket! =) Ha más nem is jönne össze, akkor egy horvát szabadedzést azt nagyon meglesnék!

Strawberry 2008.06.26. 18:09:00

Pedig jók a horvátok ^^ Mindegy.. kevesen tudják mi a jó :) Szabadedzés, na igen, de azért csak összejön egyszer az a meccs :)
süti beállítások módosítása