DINCS

Intro


Profil: klikk
Évjárat: 1981 (10.16.)
Bolygó: Föld
E-mail: klikk
Indavidejók: klikk
Kategóriák:
- énblog
- filmblog
- megmondomblog

Mostanában

...olvasom:
Rob Thurman - Éjvilág
...olvastam és ajánlom:
Hugh Laurie - A Balek
Stephen King - Lisey története
Ruth Rendell - Démon képében
...láttam vásznon:
Sasszem
pontyozva 5*/5
...láttam DVD-n:
Télbratyó
pontyozva 5/5
...vallom:
MINDKÉT oldalról rühellem a politikát és ami mögötte van!
...rá vagyok kattanva:
kókuszlikörös szaloncukor ♥

Aquarell és grafit

















(a lista nem teljes)

Utolsó kommentek

  • Hülyebárány: Itt vagyok, ragyogok, az új cím tehát lauuughingatlife.blogspot.com szigorúan 3 u-val. Képzeljétek... (2009.01.06. 20:43) Pá!
  • Iscream: Mi az új címed? plíííz (2009.01.05. 23:02) Pá!
  • Hülyebárány: Perszeee, az új címet megosztom Veletek, már miért ne tenném? ^^ Nagy pussz mindhármótoknak! (2008.12.29. 15:40) Pá!
  • Iscream: Na ezért regisztráltam? :P Azért remélem kapunk infót az új címről boldogokat neked is (2008.12.28. 00:27) Pá!
  • Csili: szipszip:( mé mész el???? de ugye csak piszikét leszel távol, ude???siess vissza..... :) (2008.12.27. 21:24) Pá!
  • Utolsó 20

Címkemassza

anćimi (4) aquarell (10) átok (3) balek (5) baleset (6) balkéz (1) bodies (2) dalszöveg (2) dexter (1) dincs (73) dopping (3) eszperente (2) euro2008 (15) f1 (2) film (21) football (21) fordítás (3) főzés (1) gonoszotty (30) grafit (8) grill (2) horror (13) horvátország (11) iwiw (5) káosz (11) karácsony (4) kiállítás (1) killers (4) koan (3) könyv (9) kritika (5) magyarország (3) mese (10) nosztalgia (11) nyomi (21) olimpia2008 (7) rajz (12) skizo (3) spanyolország (10) sütés (4) szakszervezet (2) szép (15) sziget2008 (4) szomorú (3) tourdefrance (3) utazás (5) véletlen (3) video (10) zene (20)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2008.08.28. 02:21 Hülyebárány

Gasztrokáosz

Győri Édes Dörmi piskótafüggő lettem. Fél perce sincs, hogy megettem egyet (mégegyet) de már elvonási tüneteim vannak. Mindegy.

Normális ember ha este álmosan bemegy a hálószobájába bebújik a jó meleg és kényelmes ágyába. Esetleg más ágyába, helyzettől függ. Talán még be is kapcsolja a tévét. Ennyi. De én? Először ugye két Dörmi kíséretében letelepedtem az ágyamra, tévé bekapcs, "húú hát hiszen lesz a Kukorica Gyermekei V.". Az is az igazsághoz tartozik persze, hogy jópár évvel ezelőtt megkaparintottam a CotC negyedik részét, meg is néztem talán még aznap, viszont attól a résztől nem voltam túlontúl elragadtatva, egyedül a sátáni kissrác kisugárzása ragadott magával. Nem szívesen találkoznék vele egy éjszakai sikátoros sétám közepette (nem mintha valaha is lettem volna, vagy lennék ilyenen...). Brrr! A teljesség kedvéért mellékelem. Ha hasonló képet látsz miután egymagad vagy otthon és kopognak az ajtódon inkább fuss. Mint ahogy a minap is egy film megtanított arra, hogy ha elakadsz a lifttel soha ne mássz ki a tetejére hogy hősködve egymagad megjavítsd azt, ugyanis a filmes ily'képpen zajló esetek 98%-ban azzal végződnek, hogy amint kiérsz a tetejére és elkezded birizgálni azt, amihez egyébként nem is értesz... először beakad a pl nagymama által kötött pulóvered valamibe, ... aztán "suhh" elindul a lift szélsebesen felfelé, meg sem állva a lapostetőig. Aztán csókolom.

Ma elbúcsúztattuk "Vezetők Gyöngyét, Gyöngyök Vezetőjét", Marikánkat. Nehéz elhinni, hogy hétfőtől már nem Ő a főnököm... Nagyon megkedveltem a majd' 4 év alatt. Editet megcsípte az ihlet és egy olyan oklevelet alkotott neki még pluszajándékba tőlünk, hogy ámultunk-bámultunk. Meg is dícsértük érte. És felfedeztük a benne rejlő költőt is. Délután aztán pezsgővel búcsúztunk, én mondtam, hogy csak keveset kérek, azt is az illem miatt, mert nagyon nem bírja a szervezetem a pezsgőt. Az egyetlen alkohol amelynek akár egy kortyjába is képes vagyok belebetegedni. És ez nem túlzás. Köbö 3-4 nyeletet kaptam, tiszteletem jeléül fel is áldoztam magamat, megittam... Aztán este felé éreztem ám, hogy ég az arcom veszettül, szédülök, és minezek mellett még a gyomrom is világot akar látni. Tehát buborékos alkoholt: SOHA TÖBBÉ! Na jó, persze a martini-tonic párosítás, vagy a bacardi-cola bármikor... Buborékok ide vagy oda... Sör? Sört elvből nem. Most úgy festhetek, mint aki nap-mint-nap alkoholizál. Pedig nem, tényleg egy különleges alkalom kell ahhoz, hogy májam rongálásáért ilyen és hasonló eszközökhöz folyamodjak. 1 káros szenvedélyem van és annak neve Kávé. Ó és mostanság megint rákattantam a fahéjra is, mindenkinek kötelező kipróbálni egyszer életében a fahéjjal meghintett kávét vagy cappuccinót, ha egyszer megkóstoltad úgyis ráfanyalodsz. Főleg aki mindkét főszereplőbe szerelmes. A fahéj illatától egyébként is mindíg rámtör a szenteste hangulata, tehát amíg a kávéból a koffein nyugtat, addig a fahéj illata amint megcsapja megsimogatja az orromat már termelődnek is a boldogsághormonok. Hol termelődik a boldogsághormon? Erről jut eszembe emlékeztek még az "Egyszer volt, hol nem volt... az élet" című francia rajzfilmre? =) Azóta is sokszor eszembe jut miután bosszússá csíptek a szúnyogok, az az epizód, amikor a szúnyogcsípés kialakulásának folyamatát mutatják be a szúnyog mérgét kis zöld undok kis manókkal ábrázolva, amint azok nagy rongálást végeznek az áldozat bőre alatt, de aztán megérkezik a két pilóta a mini járművével és happy end!

Belém is kellene ültetni két ilyen csodamasinát, hogy eltüntesse a tegnapi pezsgő minden egyes nyomát... (és még rímel is)

2 komment

Címkék: film horror mese baleset dincs


A bejegyzés trackback címe:

https://dincs.blog.hu/api/trackback/id/tr80637053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csavi · http://csavarhuzo.blog.hu 2008.08.28. 06:18:44

engem egyszer egy szakértő kioktatott, hogy az nem úgy van, hogy a cappuccinó tetejére lehet tenni akármit! oda kakaó való és kész. cukrozatlan. fahéjjal az már valami egészen más. persze ettől még jó. szerintem is!

Hülyebárány · http://hulyebarany.blogspot.com 2008.08.28. 11:26:12

Ne tessék aggódni kérem, megvan az és látszani is fog, csak moderátori beállításban vagyok, tehát: "Megjegyzésed csak előzetes moderációt követően fog megjelenni.", olvasható a Komment elküldése gombocska felett.
Ójajj... akkor mégegy rossz pont kávézási szokásom miatt is. =))) Tőled mindíg tanulok.
süti beállítások módosítása