DINCS

Intro


Profil: klikk
Évjárat: 1981 (10.16.)
Bolygó: Föld
E-mail: klikk
Indavidejók: klikk
Kategóriák:
- énblog
- filmblog
- megmondomblog

Mostanában

...olvasom:
Rob Thurman - Éjvilág
...olvastam és ajánlom:
Hugh Laurie - A Balek
Stephen King - Lisey története
Ruth Rendell - Démon képében
...láttam vásznon:
Sasszem
pontyozva 5*/5
...láttam DVD-n:
Télbratyó
pontyozva 5/5
...vallom:
MINDKÉT oldalról rühellem a politikát és ami mögötte van!
...rá vagyok kattanva:
kókuszlikörös szaloncukor ♥

Aquarell és grafit

















(a lista nem teljes)

Utolsó kommentek

  • Hülyebárány: Itt vagyok, ragyogok, az új cím tehát lauuughingatlife.blogspot.com szigorúan 3 u-val. Képzeljétek... (2009.01.06. 20:43) Pá!
  • Iscream: Mi az új címed? plíííz (2009.01.05. 23:02) Pá!
  • Hülyebárány: Perszeee, az új címet megosztom Veletek, már miért ne tenném? ^^ Nagy pussz mindhármótoknak! (2008.12.29. 15:40) Pá!
  • Iscream: Na ezért regisztráltam? :P Azért remélem kapunk infót az új címről boldogokat neked is (2008.12.28. 00:27) Pá!
  • Csili: szipszip:( mé mész el???? de ugye csak piszikét leszel távol, ude???siess vissza..... :) (2008.12.27. 21:24) Pá!
  • Utolsó 20

Címkemassza

anćimi (4) aquarell (10) átok (3) balek (5) baleset (6) balkéz (1) bodies (2) dalszöveg (2) dexter (1) dincs (73) dopping (3) eszperente (2) euro2008 (15) f1 (2) film (21) football (21) fordítás (3) főzés (1) gonoszotty (30) grafit (8) grill (2) horror (13) horvátország (11) iwiw (5) káosz (11) karácsony (4) kiállítás (1) killers (4) koan (3) könyv (9) kritika (5) magyarország (3) mese (10) nosztalgia (11) nyomi (21) olimpia2008 (7) rajz (12) skizo (3) spanyolország (10) sütés (4) szakszervezet (2) szép (15) sziget2008 (4) szomorú (3) tourdefrance (3) utazás (5) véletlen (3) video (10) zene (20)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2008.08.02. 00:04 Hülyebárány

Csapás 3, 2, 1!

Felébredek reggel - ahogy minden egyes hétköznap hetedik órájában -, kis fáziskéséssel elkönyvelem a tényt, mely szerint péntek van. Ez pöppnyi felszabadultsággal tölt el. Előkészítem magamat a napra, mosakodás, öltözködés, smink. Nem kapkodom el a dolgot, hiszen ma csak ketten leszünk az irodában, kolléganőm pedig már tegnap elkérte magát az első 1 órára, tehát 1 óra hosszan át én tartom a frontot.
Hirtelen valami hátsó-belső hang azt súgja, hogy nézzem meg, vajon benne vannak-e a táskámban az irodai kulcsaim. Megnézem nagy lazán, már miért ne lennének... Nem találom. Pánik. Kiöntöm a tartalmat a konyhaasztalra. Nincsen... Nincs mit tenni, elindulni, de mindenképpen belesni majd az iroda ablakán, hátha meglátom a kulcskupacot az íróasztalom fiókjának zárjából fityegni, legalább megnyugszom: nem elhagytam, csak bent. Rekordidő alatt az irodához érek, óvatosan felpipiskedek az ablakhoz, óvatosan, nehogy megszólaljon a riasztó... Naná, hogy visszavigyorog rám a kis szemét fémcsomó! Leülök a lépcsőnkre a bejárattól balra, előkapom a telefonomat és tapasztalom, hogy munkaidőmből még csak 10 perc telt el, tehát kolléganőm érkezése még odébb van egy picit... Sacc/kábé 45 perc után megjőtt a felmentősereg, amikor meglátott a lépcsőn ülve először megijedt, hogy mi baj van, aztán csak annyit mondott, hogy "Nab*meg!" és elkezdett nevetni. Majdpedig: "Te szegény...", melyre én: "Ó, megérdemeltem... =)".
A második csapás - sorozat - akkor jött, amikor lezártam a pénztárkönyvet és 2-szer is rosszul adtam össze a forgalmat, ezért külalakra simán 1-es járhatna nekem, pedig aztán a külalak az ami a munkám, a feladataim második legfontosabb szempontja virtuális listámon.
Ekkor döntött úgy kolléganőm, hogy felajánlja nekem a menekülőutat, megpróbálja megmenteni tőlem az emberiséget, tényszerint: ha megebédeltem hazamehetek, majd Ő ügyel. Valószínűleg hozzátehette még lelki hangján, hogy csak ne nyúljak már semmihez... x)

Itthon az első dolgom volt egy kávé elkészítése, akkor szakadt fel/ki belőlem a nevetés, amikor a vízmelegítőből magamra öntöttem a forró vizet. Csak egy nagyon keveset, nem nagy ügy, de hát mondom ilyen nincsen. Valószínűleg egyébként úgy működhetett ma nálam is ez a dolog, mint amikor valaki elveszíti a látását, szaglását, hallását, olyankor ugye a többi egészséges érzékszervünk sokkalta jobban funkcionál. Nos hát nálam ma ez úgy jelentkezett, hogy tulajdonképpen szabadságra mehetett az őrangyalom, így a - remélhetőleg - még ép agysejtjeim tartottak életben s működtek a vártnál jobban, ugyanis mindezen sokkhatások után nekiestem a múlthéten érkezett nyelvcsomagomnak és imádom, és teljesen jól haladok vele, és fantasztikus, és szerény is vagyok. 1 hónapra van feladva 4 lecke, most végeztem az elsővel, a hónapból ugye minusz 1 hét lesz (akkor és ott nem leszek beszámítható állapotban) tehát "Tanulni, tanulni, tanulni!". Úgyhogy egy ideig leginkább erre leszek kattanva.

Más... ha valaki az iWiW-en mégegyszer valamely klubból indítva olyan körüzenetet küld, hogy ide és ide kattintva és regisztrálva LCD tévét nyerhetek, hát én lenyelem a küldőt keresztbe!!!

Jaaa és innen gratulálok Németh Krisznek, bízva abban, hogy még hagyják az öregek Őt produkálni augusztus idusától is, mivel ugye beválogattam a Fantasy Válogatottamba! Hajrá! =) Ez ma egy ilyen nap! Hadd legyek már önző és szerény és szemtelen, ha már nincsen kisangyal a vállamon, aki fültövön szúrna az izzó vasvillájával az ehhez hasonló kijelentéseimért... Ja, hogy vasvillája a kisördögnek van? ...

Holnap pedig ismét kiélhetem alkotási vágyaimat mégha csak festeni fogok is - ha az idő engedi - méghozzá ablak (és ajtó?) kereteket! De legalább valami maradandó marad utánam az utókornak, és ráadásul persze Szívemcsücskeinek otthonát színesíthetem, ha szabad így mondanom. Mármint nem én, hanem a keret... Márminthogy én mondom... Áh, mindegy!

Ez a bejegyzés sem az értelem címszó alatt fut...

Szólj hozzá!

Címkék: iwiw horror átok káosz football nyomi dincs gonoszotty


A bejegyzés trackback címe:

https://dincs.blog.hu/api/trackback/id/tr26596799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása