DINCS

Intro


Profil: klikk
Évjárat: 1981 (10.16.)
Bolygó: Föld
E-mail: klikk
Indavidejók: klikk
Kategóriák:
- énblog
- filmblog
- megmondomblog

Mostanában

...olvasom:
Rob Thurman - Éjvilág
...olvastam és ajánlom:
Hugh Laurie - A Balek
Stephen King - Lisey története
Ruth Rendell - Démon képében
...láttam vásznon:
Sasszem
pontyozva 5*/5
...láttam DVD-n:
Télbratyó
pontyozva 5/5
...vallom:
MINDKÉT oldalról rühellem a politikát és ami mögötte van!
...rá vagyok kattanva:
kókuszlikörös szaloncukor ♥

Aquarell és grafit

















(a lista nem teljes)

Utolsó kommentek

  • Hülyebárány: Itt vagyok, ragyogok, az új cím tehát lauuughingatlife.blogspot.com szigorúan 3 u-val. Képzeljétek... (2009.01.06. 20:43) Pá!
  • Iscream: Mi az új címed? plíííz (2009.01.05. 23:02) Pá!
  • Hülyebárány: Perszeee, az új címet megosztom Veletek, már miért ne tenném? ^^ Nagy pussz mindhármótoknak! (2008.12.29. 15:40) Pá!
  • Iscream: Na ezért regisztráltam? :P Azért remélem kapunk infót az új címről boldogokat neked is (2008.12.28. 00:27) Pá!
  • Csili: szipszip:( mé mész el???? de ugye csak piszikét leszel távol, ude???siess vissza..... :) (2008.12.27. 21:24) Pá!
  • Utolsó 20

Címkemassza

anćimi (4) aquarell (10) átok (3) balek (5) baleset (6) balkéz (1) bodies (2) dalszöveg (2) dexter (1) dincs (73) dopping (3) eszperente (2) euro2008 (15) f1 (2) film (21) football (21) fordítás (3) főzés (1) gonoszotty (30) grafit (8) grill (2) horror (13) horvátország (11) iwiw (5) káosz (11) karácsony (4) kiállítás (1) killers (4) koan (3) könyv (9) kritika (5) magyarország (3) mese (10) nosztalgia (11) nyomi (21) olimpia2008 (7) rajz (12) skizo (3) spanyolország (10) sütés (4) szakszervezet (2) szép (15) sziget2008 (4) szomorú (3) tourdefrance (3) utazás (5) véletlen (3) video (10) zene (20)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2008.07.27. 22:59 Hülyebárány

Egészséges függetlenség.

Céltalanul (vagyis dolgom-végeztével) ülök a monitor előtt, az egyetlen fényforrás a tévém (momentán nem tobzódik értelmes műsoroktól), mely ugyancsak nehézkessé teszi itt-ott a gépelést, mivel beiktattam régebbi fekete színű klaviatúrámat annak kopottas billentyűivel. Vakon gépelni pedig álmosan nem oly' egyszerű... nekem. Előttem egy kis tányéron egy fél magos zsemle, rajta 2 centi vastagon majénoz, azon 4 karika uborka. Nem egy súlyos vacsora, de ezt kívántam meg. Másfél zsemle - az előbb említett rátétekkel - már az emésztés folyamatában van. Mindezen "vacsora" mellé pedig egy nagy adag iható állagú kefír. Egészség a köbön. Főképpen, mután ma délután Imi meglepett egy Aloe Vera itallal, melyet jellemezhetnénk rostosnak is, mivel Aloe vera darabkákban bővelkedett. Fincsi volt. Lehet, hogy rákapok... Egyébként megtudom érteni a vegetáriánus emberkéket, hiszen valóban nagyon sok ízletes növény terem bolygónkon, lehet, hogy én is ellenék velük hosszabb távon is, de azért egy jó adag csípős nyúlpaprikáshoz semmi nem fogható... =)

Beszéltem Kathy-vel, holnap utazik New York-ba és találkozik Michael Gruberrel és viszi magával a Munkustrap-es portrémat, melyet - ha mester beleegyezik - alá is szignóztat vele, ha mindez megvalósúl Kathy nevét kőbe vésem és minden héten virágot viszek a szobrához is és ha kell még áldozatot is mutatok érte (persze itt mondjuk egy duplasajtos hamburgerre gondolok, mely nagy dolog)...

Tegnap tudtam meg Ancsitól, hogy Verusunk jövőre férjhez megy. Tehát jövőre esküvőre megyünk. Jobbanmondva megyek. Voltam már esküvőn mióta egyedül vagyok, nem volt túl jó mulatság, bár azóta méginkább a szingli lét felé kacsintgatok, és jól érzem magamat a szabad bőrömben. De azért egy esküvő az mégiscsak egy esküvő... Elkezdtek forogni azok a kerekek idebent és agyam hülye fantázia nevezetű nem-kicsi része átvette az irányítást, eszembe jutott egy régi amcsi film (nem tudom már a címét), amelyben férfiakat lehetett kísérőnek "rendelni". Ezt fantáziám tovább színesítette, hogy esetleg mekkora üzlet, ha - mint a pizza rendeléseknél is - megadhatná a magányos asszony/nő/lány, hogy csípős legyen-e az úr, avagy pikáns, esetleg hagyomás... =) Hajszín, szemszín, testalkat úgyszíntén megválasztható, érdeklődési kör az esetleges a családtagokkal való - nehezen elkerülhető - beszélgetések miatt is fontos szempont lenne. Semmiféle szexuális szolgáltatásról nincsen szó, sőt. Szigorúan tilos lenne a testi kontaktus. Következő életemben indítok egy ilyen vállalkozást...

Távol álljanak tőlem a feminista hajlamok. Azért, mert élvezem a szabadságot és a függetlenséget még nem vagyok feminista. Az más tészta, hogy az általam valaha ismert férfiak többsége csak annyira Férfi mint egy pohár víz, de ez az én gondom, valószínűleg a pozitív tulajdonságokkal felruházott erősebbik nem tagjai jól elbújtak eddig.

De gondolom vakságot más sem fogadott, így unalmas tegnap éjjelem következményeként egy zenés nosztalgia slideshow-val búcsúzom és indítom az új hetet...

20 komment

Címkék: video spanyolország átok euro2008 dincs gonoszotty


A bejegyzés trackback címe:

https://dincs.blog.hu/api/trackback/id/tr12588576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csavi · http://csavarhuzo.blog.hu 2008.07.28. 08:22:07

szerintem van ilyen, de ha kell csak kiálts és unatkozó ffi ismerőseim katalógusát elküldöm. természetesen csak, mint kisérőként.

Strawberry 2008.07.29. 19:13:57

Én amióta élek sosem voltam esküvőn xD De úgy tűnik hamarosan részem lesz benne, ugyanis drága nővérem is jövőre megy férjhez, és engem kért fel koszorúslánynak ^^ :D Nevetnem kell, ha elképzelem magam koszorúslány ruhában. :D

dincs · http://dincs.blog.hu 2008.07.30. 16:18:11

Dejóó! ^^ Én egy kezemen megtudom számolni mennyi esküvőn voltam, ebből 1-szer voltam koszorúslány jópár éve, nagyon klassz, hidd el! =) Akkor még volt párommal tipegtem fidres-fodros almazöld ruhámban, teljesen olyan érzésem volt, mintha a saját esküvőmön lennék... :D Szerencsére később nem/sem valósult meg a látomásom... xD
Biztosan jó lesz! ^^

Strawberry 2008.07.31. 22:24:42

Igen, biztosan szép és jó lesz, kiváncsi vagyok rá ^^

Egyébként jó a videó ;)

Hülyebárány · http://hulyebarany.blogspot.com 2008.08.01. 23:05:13

Titokban azért bííízom abban, hogy adigra majd blogos beszámolók képében (is) megosztod a szebbnél szebb élményeidet az esküvőről... ;)

Köszönöm x) ^^ azért látszik rajta, hogy nem voltam túlontúl fitt... x)

Strawberry 2008.08.09. 17:13:06

Megígérem, hogy addigra blogos beszámolót olvashatsz és képeket nézhetsz róla :)

Egyébként nemrég értem haza Horvátból, nagyon jó volt, csak hiányoltam Slavenéket xD

beathska 2008.08.09. 20:29:53

Helló! Csak azt szeretném kérni hogy megtudnád írni a mail címemre annak az oldalnak a címét ahonnan a Villa-s (eb edzés, meccs) képeket szedted? Vagy ha nem akarod megadni az oldal címét akkor légyszi küld már el a képeket.
Csak azért kérem hogy a mail címemre küld mert nekem sajna nincs mindig lehetőségem netezni.
De nagyon szépen megköszönném hogy ha elküldenéd a linket vagy a képeket.
címem:beathska@freemail.hu
Légyszi küldd el.
Előre is köszi!!!

beathska 2008.08.09. 20:35:14

U.i:De csak azért kérem ezt tőled mert én már nagyon sok helyen kerestem róla képket és alig találtam.

Hülyebárány · http://hulyebarany.blogspot.com 2008.08.10. 10:20:26

Strawberryyy!!! :D És milyen volt? Jól érezted magad? És voltál valamely stadion közelében? Arrafelé is ilyen idő van? Ááá annyi kérdésem lenne! ^^ Slavenék pedig szégyeljék össze magukat, hogy nem jártak arra amerre Te!!! =)

Hülyebárány · http://hulyebarany.blogspot.com 2008.08.10. 10:25:18

Szia Beathska, a legjobb helyen jársz ez ügyben, ugyanis pont eg beteges gyűjtögető blogjába csöppentél... =))) Adok egy linket:

photobucket.com/dincs_elguaje

Balszélen találod a Davidos albumaimat, próbáltam rendben, szépen, átláthatóan vezetni őket viszont az albumokon belűl ne keress rendszert, mert az nincs, csak káosz. :D Remélem azért eligazodsz rajta és tudtam segteni. ^^

Strawberry 2008.08.10. 22:17:37

Sajnos stadion közelében nem voltam, de így is nagyon jól éreztem magam. Horvátban legalább 1000°C volt ha nem több :D Szóval nagyon szép, napos az idő. Bementem egy Cro Shop-ba is körültekinteni és hát nem tagadom, legszívesebben egy halom ruhával, táskával és egyébbel tértem volna haza ^^ Ja, és elég sok ember viselt horvát válogatott mezt :)
Ha vannak kérdéseid nyugodtan tedd fel őket, szívesen áradozok :D

Hülyebárány · http://hulyebarany.blogspot.com 2008.08.12. 18:39:05

Dejóó! ^^ Úúú de lekönyörögtem volna valakiről egy mezt! xD És hol voltatok helyileg? Egyébként ha megkérdeznéd, hogy konkrétan mi érdekel, minden, bármi! :D Áradozz... ^^ Persze csak ha nem tartalak fel és szívesen teszed... :)

Strawberry 2008.08.12. 21:02:56

Egyáltalán nem bánom, szívesen teszem :)
A Krk-szigeten voltunk, azon belül egy kisebb városban, Baškán. Nagyon szép hely, imádom!
Ha nem bánod mutatok róla pár képet is:
farm3.static.flickr.com/2300/2213049082_83fa94118f.jpg?v=0
www.hrvaska.net/hoteli/krk/baska_mesto.jpg

Egy hetet töltöttünk el itt és szerencsére a hét minden napján jó idő volt ^^ Az apartmanból pedig pont láttuk a tengert :) A képeken láthatod, hogy Baškát hegy veszi körül, ezt egy darabig meg is lehet mászni, kialakítottak rajta egy útvonalat, bár kicsit veszélyes és az út nem vezet sokáig, én elmentem ameddig lehetett :) A kilátás szépséges ^^
A második napon volt valamilyen fesztivál, esti koncertekkel :) Az egyik együttes zenéje nagyon hasonlított a Rawbauéhoz :D
Szerda este bementünk a sziget központjába, Krk városba, ami szintén nagyon szép és hangulatos :) Itt futkoztak a kisgyerekek (és még sokan mások) válogatott mezekben, én pedig csak kapkodtam a fejem, csomószor megfordultam, hogy megnézzem kinek a neve díszeleg a mez hátulján XD Ezenkívül sok horvát újság címlapjáról nézett vissza Slaven és a srácok valamelyikének a képe x)
Jóformán bejártuk a sziget déli részét, bár Krk-ön és Baškán kívül már csak kisebb falvak vannak, de mind nagyon szépek. Egyébként rengetek kis bár és sok jó étterem is található ezeken a helyeken, jó zenék szólnak, jófej emberekkel találkozhatsz, jó a hangulat, szóval minden szuper volt :) A tenger pedig éjszaka a legjobb :))

Hülyebárány · http://hulyebarany.blogspot.com 2008.08.12. 23:11:47

Mesés hely!!! ^^ Úúú és azok a hegyek a háttérben! Imádom! Szuper idő, kedves emberkék, Rawbau-feeling, éjszakai fürdőzés és mindez gyönyörű környezetben, hát akkor minden együtt volt egy tökéletes nyaraláshoz. =) És láttál Niko Kovač-os pólót is? :D Ančimi már eléggé rossz színben van haj témában... :D De emlékét megőrízzük és szívűnkben tovább él... :D Azért jelenlegi állapotában is jópofa csak kissé megviselt. xD
Testvéremék voltak egyszer egy Poreč nevezetű kis horvát városkában, nem tudom, hogy az Krk szigetétől milyen messze van, de az is pazar kis hely.

Strawberry 2008.08.13. 09:08:01

Láttam Nikosat is ^^ Niko Kovač és Luka Modrič pólót hordtak a legtöbben :D De a Cro Shopban szinte minden játékos neve fellelhető volt a pólókon x)
Megnéztem google-n Poreč várost, hát valóban pazar hely, de szerintem a horvát tengerpart minden egyes zegzuga gyönyörű :)
Szegény Ančimi, mostmár mindig a Niko Kovač-os frizurájával és a kis fekete hajpántjával fogom megőrizni az emlékeimben :))

Hülyebárány · http://hulyebarany.blogspot.com 2008.08.14. 01:46:23

x))) Nemhogy honosítanának egy Cro Shopot! :) Én most a Szigeten láttam zászlókat, Horvátország zászaját is kicsiben, ha kell esetleg, akkor szólj és hozok neked. Gondoltam én is, hogy felszerelkezem eggyel és egy naaagy spanyol zászlóval, a pasi kérésemre azt mondta, hogy mióta a válogatott megnyerte az EB-t nincs nekik raktáron csak megrendelésre. Hát monnom szép! :D

Strawberry 2008.08.15. 20:32:24

:)) Aranyos vagy, nagyon hálás lennék ha hoznál egy horvát zászlót nekem is ^^ :*
Ja.. és a Cro Shop mellé honosíthatnának egy spanyol cuccokal teli üzletet is, ahol annyi spanyol zászló lenne amennyi a világon nincs :DDD

Hülyebárány · http://hulyebarany.blogspot.com 2008.08.16. 22:11:50

Rendben! ^^
Áááá igeeen! xD Juj de telhetetlenek vagyunk!!! :D
süti beállítások módosítása