DINCS

Intro


Profil: klikk
Évjárat: 1981 (10.16.)
Bolygó: Föld
E-mail: klikk
Indavidejók: klikk
Kategóriák:
- énblog
- filmblog
- megmondomblog

Mostanában

...olvasom:
Rob Thurman - Éjvilág
...olvastam és ajánlom:
Hugh Laurie - A Balek
Stephen King - Lisey története
Ruth Rendell - Démon képében
...láttam vásznon:
Sasszem
pontyozva 5*/5
...láttam DVD-n:
Télbratyó
pontyozva 5/5
...vallom:
MINDKÉT oldalról rühellem a politikát és ami mögötte van!
...rá vagyok kattanva:
kókuszlikörös szaloncukor ♥

Aquarell és grafit

















(a lista nem teljes)

Utolsó kommentek

  • Hülyebárány: Itt vagyok, ragyogok, az új cím tehát lauuughingatlife.blogspot.com szigorúan 3 u-val. Képzeljétek... (2009.01.06. 20:43) Pá!
  • Iscream: Mi az új címed? plíííz (2009.01.05. 23:02) Pá!
  • Hülyebárány: Perszeee, az új címet megosztom Veletek, már miért ne tenném? ^^ Nagy pussz mindhármótoknak! (2008.12.29. 15:40) Pá!
  • Iscream: Na ezért regisztráltam? :P Azért remélem kapunk infót az új címről boldogokat neked is (2008.12.28. 00:27) Pá!
  • Csili: szipszip:( mé mész el???? de ugye csak piszikét leszel távol, ude???siess vissza..... :) (2008.12.27. 21:24) Pá!
  • Utolsó 20

Címkemassza

anćimi (4) aquarell (10) átok (3) balek (5) baleset (6) balkéz (1) bodies (2) dalszöveg (2) dexter (1) dincs (73) dopping (3) eszperente (2) euro2008 (15) f1 (2) film (21) football (21) fordítás (3) főzés (1) gonoszotty (30) grafit (8) grill (2) horror (13) horvátország (11) iwiw (5) káosz (11) karácsony (4) kiállítás (1) killers (4) koan (3) könyv (9) kritika (5) magyarország (3) mese (10) nosztalgia (11) nyomi (21) olimpia2008 (7) rajz (12) skizo (3) spanyolország (10) sütés (4) szakszervezet (2) szép (15) sziget2008 (4) szomorú (3) tourdefrance (3) utazás (5) véletlen (3) video (10) zene (20)

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2008.12.09. 00:54 Hülyebárány

És lőn a kedd...

Lassan meg kellene lepnem magamat egy éjjeli lámpával, mert mint kiderült nem izzó problémám van, hanem érintkezési (micsoda szakkifejezések egy laikustól), továbbá fogyóban vagyok mécsesileg is, tehát ha majd az ágyam felé veszem az irányt, akkor vagy emlékezetből próbálom megtalálni fekhelyemet, esetleg a mobiltelefonomat magam előtt tartva igyekszek utat törni (vagy mást...).

Hétfő lévén most sem tudok értelmes gondolatokból értelmes mondatokat formálni, tehát itt ülök én e kerge hős, kabátom vízlepergetős, a szmájli számra ráfagyott, ha nem szeretsz, hát ne szeress...

A minap belestem a keresett kifejezések infoboxba és azt láttam, hogy többen is rámkerestek "hull+a+pelyhes+eszperente+nyelven" felkiáltással. Hát rendben. De tőlem csak ennyi telik most:

Fellegek fekete-ellentettje-pelyheket eregetnek,
Gyere el kedves veres jeges lebernyeges ember,
Mert ezer meg ezer gyermek keres fesztelen
Megrezegtetett elemekkel teljes zene mellett.
Egybemenetes veres lepledben rengeteg kedvenc:
kegyvesztett lett egy meg egy ember mert - nem nyersen - megette ezt,
meg egy kerekded eledel, melyet egy cserje termel.
Gyere el, mert rengeteg gyermek teste nem telepedhet meg egy helyben, egyre menne
Kedves tejfeles fejpelyhes nem-petesejtes.

Rengeteg deres serte lepte veres fejfedeles
Rendes gyermek kedves egyede, vele lelked megfelezheted,
Desszertet, cserje termette ehetetlen-fedeles remek eledelt rejteget veres egybemenetes kelme neked.
Lebernyeges Nem-petesejtes nem rest, merre reggelre elmegy
Menetszerved fedele - ez egyes esetekben lehet fekete - tele lesz,
De persze tedd ezt egy helyre, melyen meleg kerek beles, mert kedves egyedecske terve:
Fellegekben repkedve meglelje, s reggelre tele tegye.

Imitől és Ancsitól olyan bájos adventi naptárat kaptam, mint Ők maguk, egy DVD hevert a vasárnapi ebédnél az üres tányéromban, mely DVD a digitális adventi naptár nevet viseli, s mely tartalmaz 24 könyvtárat. Minden nap csak egy könyvtárat nyithatok meg, minden könyvtár tartalmaz egy dokumetumot, mely vagy tartalmaz egy kis meglepetést is, vagy csak egy kedves idézetet, mondatot, üzenetet. Az utólagosan megnyitott pénteki könyvtár például dokumetumában az "Itt a péntek. Ugye milyen szép a világ?" üzenetet, mellékletként pedig ifjú kis friss pártfogoltam Lakatos Kriszrtián hangját rejti (talán a jelenleg is a háttérben hallható örökzöldnek köszönhetően., hacsak nem szerkesztem át érkezésedig a zajdobozomat).
Az elejétől fogva követtem a Megasztár 4-et, azért modom múltidőben, mert számomra már annyira nem aktuális... Nem igazán rajongtam a swing zenéért, mondjuk az is az igazsághoz tartozik, hogy alkalmam sem volt swinget hallgatni... Nagyon sok műfajban éreztem otthon magam elmúlt éveimben, de valahogy sehol sem tudtam igazán megmaradni, nem éreztem sajátomnak egyiket sem. A swinget biztosan soha nem is fogom, viszont Krisztián hangja egyszerűen magával ragadott. Ennyi. Nem bánnám ha a közeljövőben énekelne nekem/nekünk egy kis indie rockot... vagy britpop-ot... =) Csak hogy meglegen annak a bizonyos hegynek az a bizonyos csúcsa.
Voltam én már a "sötét" oldalon is régebben, tinikorom nagy kedveltje volt Dave Gahan és kis csapata, mivel egyébként sem voltam az ilyen-olyan táraságok középpontjába vágyódó személyiség nem volt nehéz alkalmazkodnom a stílushoz és a dalok mondandóját is könnyen magaménak tudhattam. Valahol a szekrény mélyén még megtalálhatóak a rongyos, foltos DM magnókazetták x) Volt egyszer, hol nem volt... Aztán kinőttem, mint oly sok más tulajdonságot és izlésvilágom is más irányba fordult, de amikor megismerkedtem Amy-vel (aki Klaudia és egy budapesti Angyal) ismét picit kivilágítatlan sikátorba tévedtem: Deathstars, Mortiiis, Samael, ... Fú de régen volt. x)
Kiváncsi lennék rá, hogy barátaim milyen utat jártak be mostanság kedvelt stílusirányzatuk eléréséig... Remélem, hogy nem én vagyok az egyetlen olyan személy, akinek 25-26-27 évesen nőtt be a feje lágya. =) Ugye nem?

14 komment

Címkék: zene karácsony nosztalgia eszperente dincs


A bejegyzés trackback címe:

https://dincs.blog.hu/api/trackback/id/tr79812410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csili · http://csili.blog.hu/ 2008.12.09. 16:43:27

Akkor nekem még van időm hogy benőjön:))
Vicces mert ma írtam egy posztot és csak rá pár órára olvastam a tiéd:)), van hasonlóság.
Áááá a Krisztiánnak olyna hangja van hogy egyből szerelmes lettem. Én mondom, Ő a "magyar Elvis"!!!

Más: akár a filmekben, ma kaptam szurit a popómba:(

dincs · http://dincs.blog.hu 2008.12.09. 22:01:16

:)) Krisztián a mi Megasztárunk! =) Nem is Megasztárunk... találjunk ki Neki valami más jelzőt. :) A "Magyar Elvis"-ed sem rossz! =) Imádom!

Jujj Te szegény! :( Miért kaptad? Ugye nem vagy beteg?

Tilla 2008.12.10. 00:53:15

én kezdtem Eddával, majd jött Aerosmith középiskolában valaki megismertetett a MEX nevű magyar formációval. Majd, mikor kikerültem a nagybetűs Életbe a rock kezdett finomodni, majd amit el nem tudtam volna 17 évesen képzelni egyre több jazzt hallgattam. És ami mostanában meglep, hogy néha nagyon bejön a lendületes gép zene. Fogalmam sincs mi a stílus neve, de nem a techno. A rádió café péntek esténkénti motor city nevű műsorában szoktak ilyeneket nyomni. Fura, hogy megváltozik az ember ízlése. A kávé ízét is mennyire utáltam és most már egy hajnalos műszakot el nem tudnék képzelni nélküle. Bocs hogy ilyen hosszú lettem

csili · http://csili.blog.hu/ 2008.12.10. 08:58:11

a derekam beteg..

Zene: kezdtem a hupikék törpikékkel, aztán Backstreet Boys, Spice Girsl, Shyguys, Happy Gang, Baby Sisters...
Amit most szeretek nem tudom mikor kezdett bennem kialakulni, de manapság mindent szívesen meghallgatok és akár tetszik is, de vannak gyengéim. pl.: blues, jazz, swing, minden ami tánczene. ezeken belül: Louis Armstrong, Ella Fitzgerald, Elvis, Frank Sinatra, Michael Bubble, Barry White, sorolhatnám még, de már így is nagyon hosszú.. :)

csili · http://csili.blog.hu/ 2008.12.10. 08:59:40

Ja és persze a magyar swing király.... Lakatos Krisztián

Strawberry 2008.12.10. 13:06:15

Nekem se nőtt még be a fejem lágya ^^
Én is meglepődök magamon, hogy 2-3 éve milyen zenéket hallgattam. Meg se közelíti a mostani ízlésemet. Pl. a Goldfrappe-t nem tudtam ezelőtt meghallgatni. Most meg azon veszem észre magam, hogy imádom őket.
És ahogy ismerem magam, lesz még néhány ilyen változás az életemben :D 20 évesen fura is lenne, ha nem.

dincs · http://dincs.blog.hu 2008.12.10. 13:29:54

Igen Tilla, és az is fura, hogy végülis hiába ismerjük be hogy megtaláltuk azt, ami Nekünk jó, ki tudja, lehet, hogy jövő ilyenkor már magyarnótákat hallgatunk. =) Ne kérj bocst, hiszen nincsen miért!

Jobbulást Csili! Képzeld, pont pár perce olvastam, hogy Krisztián nem akar kishazánkban élni... :( Rossz pont! :)

dincs · http://dincs.blog.hu 2008.12.10. 13:32:06

Peersze Strawberry, a változás ellen - sajnos vagy sajnos - nem tudunk tenni. :)
A fejünk lágya pedig remélem nem nő be egyhamar... =)

dincs · http://dincs.blog.hu 2008.12.10. 13:34:07

Illetve bízom abban, hogy még nekem sem...

Grincs 2008.12.10. 14:50:22

Nem is kell azt siettetni :-P

Csili · http://csili.blog.hu 2008.12.10. 16:56:19

:((
Most mint a filmekben letérdelek az esőben és föntről egyre messzebbről vesz a kamera és "NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE"

dincs · http://dincs.blog.hu 2008.12.11. 12:30:27

Üdvözöllek Grincs és egyetértek Veled. =)

Csili, én is hasonlóképpen reagáltam... :/ Remélem, hogy nem gondolta komolyan amikor így nyilatkozott. Addig el ne menjen, amíg mi is itt vagyunk, így van?

csili · http://csili.blog.hu/ 2008.12.11. 18:15:44

Figyelj, max utána megyünk:))) és visszahozzuk!:D

dincs · http://dincs.blog.hu 2008.12.11. 19:51:39

Oké, egyikünk megfogja a hóna alatt, másikunk pedig a tappancsait x)))
süti beállítások módosítása