DINCS

Intro


Profil: klikk
Évjárat: 1981 (10.16.)
Bolygó: Föld
E-mail: klikk
Indavidejók: klikk
Kategóriák:
- énblog
- filmblog
- megmondomblog

Mostanában

...olvasom:
Rob Thurman - Éjvilág
...olvastam és ajánlom:
Hugh Laurie - A Balek
Stephen King - Lisey története
Ruth Rendell - Démon képében
...láttam vásznon:
Sasszem
pontyozva 5*/5
...láttam DVD-n:
Télbratyó
pontyozva 5/5
...vallom:
MINDKÉT oldalról rühellem a politikát és ami mögötte van!
...rá vagyok kattanva:
kókuszlikörös szaloncukor ♥

Aquarell és grafit

















(a lista nem teljes)

Utolsó kommentek

  • Hülyebárány: Itt vagyok, ragyogok, az új cím tehát lauuughingatlife.blogspot.com szigorúan 3 u-val. Képzeljétek... (2009.01.06. 20:43) Pá!
  • Iscream: Mi az új címed? plíííz (2009.01.05. 23:02) Pá!
  • Hülyebárány: Perszeee, az új címet megosztom Veletek, már miért ne tenném? ^^ Nagy pussz mindhármótoknak! (2008.12.29. 15:40) Pá!
  • Iscream: Na ezért regisztráltam? :P Azért remélem kapunk infót az új címről boldogokat neked is (2008.12.28. 00:27) Pá!
  • Csili: szipszip:( mé mész el???? de ugye csak piszikét leszel távol, ude???siess vissza..... :) (2008.12.27. 21:24) Pá!
  • Utolsó 20

Címkemassza

anćimi (4) aquarell (10) átok (3) balek (5) baleset (6) balkéz (1) bodies (2) dalszöveg (2) dexter (1) dincs (73) dopping (3) eszperente (2) euro2008 (15) f1 (2) film (21) football (21) fordítás (3) főzés (1) gonoszotty (30) grafit (8) grill (2) horror (13) horvátország (11) iwiw (5) káosz (11) karácsony (4) kiállítás (1) killers (4) koan (3) könyv (9) kritika (5) magyarország (3) mese (10) nosztalgia (11) nyomi (21) olimpia2008 (7) rajz (12) skizo (3) spanyolország (10) sütés (4) szakszervezet (2) szép (15) sziget2008 (4) szomorú (3) tourdefrance (3) utazás (5) véletlen (3) video (10) zene (20)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2008.07.02. 23:04 Hülyebárány

Bahh...

Egyre inkább kezd eluralkodni rajtam/bennem a félelem, hogy el vagyok átkozva, vagy hinnem kell a köznek: a hazai termék a csúcs és szuper és megbízható, nem szabad rózsaszín kútba ugrani a külhoni csábítások láttán és hallatán. Magyar oldalakban még nem csalódtam (az iwiw-et leszámítva, dehát ezzel nem mondok újat). Vagy legalábbis nem emlékszem... =) A YouTube is kiszemelt a minap. Most meg... a technika ördöge festett a falra, jobbanmondva hozzávágott és azon mozdulattal nyájasan, lassan, vigyorgó pofával szét is kent rajta... Egy paca vagyok, nemám homokszem a sivatagban, vagy ha úgy tetszik csepp a tengerben (ez utóbbi még hangzásában is szimpatikusabb). Egy a Világba Pislogó Paca vagyok azon a bizonyos borsóvalhintett képzeletbeli falon... Az imént éppen az eOldalamat szerettem volna rendbetenni, amikoris bénamód véletlenül leütöttem a Caps Lock billentyűt, amely jó tulajdonságát megőrízvén úgy is maradt. Ellátogattam a photobucket.com oldalra azzal a céllal, hogy ott az előfizetett (hangsúlyozom: előfizetett, tehát azt gondolná az ember, hogy nem küldik el holmi sablonszöveggel epretszedni...) albumomba lépjek, feltöltsek egy 135x50 pixelnyi kis semmit annak html kódjáért. Ahhhham... Caps Lock aktiválva, jelszavam nem elfogadva. Azt hittem nagy hirtelen, hogy esetleg a napszúrás, vagy valamiféle alkalmi amnézia jelentkezett nálam ezeste, de miután kipróbáltam még 5 jelszóvariációt láttam meg a zöldszemű Caps Lock ON ledecskét. Továbbá azt sem vettem észre, hogy már a harmadik jelszópróbálgatásnál megjelent photobucket.com oldalon a "Too many failed logins. Try back later." üzenet... Try back later-t alkalmazok azóta is, mindhiába. Mindegy! (ez egy durcás "mindegy" volt)

Ez a poszt erről szólt. Káosz van és önkivület. Megyek rajzolni, hátha kiderül, hogy jó hatással van alkotó tevékenységeimre ez az állapot. Még a végén megköszönöm...? Pf!

Hogy legyen valami kedves és jópofa is ebben a bejegyzésben, ezzel a videóval zárok, melyet főként Strawberry-mnek küldök, és tudjátok: mindenkinek aki szereti... (a kezdeti és az 1:10-es vetődést fiatalkorú és idős olvasóim ne alkalmazzák ép csontjaik megóvása érdekében!!!) :*

2 komment

Címkék: video horvátország káosz football euro2008 nyomi dincs gonoszotty


A bejegyzés trackback címe:

https://dincs.blog.hu/api/trackback/id/tr51550403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Strawberry 2008.07.03. 17:50:25

Köszönjük :) Úgy szeretem nézni az ilyen videókat ^^ Ma nekem se volt valami szuper napom, de mikor ezt megnéztem, jobb kedvem lett :)
Ja és még nem is dicsértem meg a rajzaid. Nagyon szépek :) Gratula!

Hülyebárány · http://hulyebarany.blogspot.com 2008.07.03. 22:01:02

Akkor örülök, ha Rád is ilyen hatással vannak! ;) Szerintem is nagyon jópofák. Ebédidőben szívesen ellennék így én is, csak ne legyen ablak a közelben... =)
És nagyon köszönöm a kedves szavakat is! ^^
süti beállítások módosítása