DINCS

Intro


Profil: klikk
Évjárat: 1981 (10.16.)
Bolygó: Föld
E-mail: klikk
Indavidejók: klikk
Kategóriák:
- énblog
- filmblog
- megmondomblog

Mostanában

...olvasom:
Rob Thurman - Éjvilág
...olvastam és ajánlom:
Hugh Laurie - A Balek
Stephen King - Lisey története
Ruth Rendell - Démon képében
...láttam vásznon:
Sasszem
pontyozva 5*/5
...láttam DVD-n:
Télbratyó
pontyozva 5/5
...vallom:
MINDKÉT oldalról rühellem a politikát és ami mögötte van!
...rá vagyok kattanva:
kókuszlikörös szaloncukor ♥

Aquarell és grafit

















(a lista nem teljes)

Utolsó kommentek

  • Hülyebárány: Itt vagyok, ragyogok, az új cím tehát lauuughingatlife.blogspot.com szigorúan 3 u-val. Képzeljétek... (2009.01.06. 20:43) Pá!
  • Iscream: Mi az új címed? plíííz (2009.01.05. 23:02) Pá!
  • Hülyebárány: Perszeee, az új címet megosztom Veletek, már miért ne tenném? ^^ Nagy pussz mindhármótoknak! (2008.12.29. 15:40) Pá!
  • Iscream: Na ezért regisztráltam? :P Azért remélem kapunk infót az új címről boldogokat neked is (2008.12.28. 00:27) Pá!
  • Csili: szipszip:( mé mész el???? de ugye csak piszikét leszel távol, ude???siess vissza..... :) (2008.12.27. 21:24) Pá!
  • Utolsó 20

Címkemassza

anćimi (4) aquarell (10) átok (3) balek (5) baleset (6) balkéz (1) bodies (2) dalszöveg (2) dexter (1) dincs (73) dopping (3) eszperente (2) euro2008 (15) f1 (2) film (21) football (21) fordítás (3) főzés (1) gonoszotty (30) grafit (8) grill (2) horror (13) horvátország (11) iwiw (5) káosz (11) karácsony (4) kiállítás (1) killers (4) koan (3) könyv (9) kritika (5) magyarország (3) mese (10) nosztalgia (11) nyomi (21) olimpia2008 (7) rajz (12) skizo (3) spanyolország (10) sütés (4) szakszervezet (2) szép (15) sziget2008 (4) szomorú (3) tourdefrance (3) utazás (5) véletlen (3) video (10) zene (20)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2008.05.25. 19:23 Hülyebárány

F1 L.H.M.

Vaúúú Forma 1. Szeretem, mitagadás. Főleg az utóbbi időben kedveltem meg ismét, s főleg akkor élvezem igazán, amikor nem hallom Palik Laci hangját és okoskodásait. Már megint ez a fránya rosszindulat!
Tovább lovagolva fenti csúnyaságomon, anno viszont azért nem csíptem a Száguldó Cirkuszt, mert akkor még aktívan versenyzett Nagy-Schumi, aki ugyanakkora ellenszenvet váltott ki belőlem, mint a jelen és jövő reménységei közül ez a Hamilton gyerek.
Mai monte-carloi futammal kapcsolatban annyit, hogy Kimi bár eddig semleges versenyző volt szememben, most aztán viszont szálka lett, ugyanis mint minden versenyszámban a versenysportágak naaagy családjából a "legkisebb és legszánalmasabb királyfi" - jelen esetben A. Sutil, kinek nevét egyébként a süti-ről jegyeztem meg én, mint hivatásos bélpoklos - válig a kiskedvenccé és neki szurkol mindenki aki olyan érzésű ember mint én (nem mondom, hogy ez jó is...), legalább érjen be az a szerencsétlen, legalább most az egyszer legyen akár 5-dik, adassék meg neki ez a boldogság,... Erre jön egy Kimi aki bamm tesz arról, hogy ne izguljunk tovább Sutil célbaéréséért. Köszi.
Egyébként nagyon izgalmas volt a mai futam. Csak a végeredmény lehetett volna más. Mondjuk egy Kubica-Hamilton helycsere. Az igen. Az már úgy szép lenne.

Nos nem tudom, hogy léteznek-e véletlenek, avagy valamiféle hátsó titkos üzenete(i) van(nak) bizonyos furcsa dolgoknak az életben, de most a balkezességről mint jelenségről történt pár kis észrevételem. Felbukkan az ember életében több olyan személy, akik első látásra/hallásra szimpatikussá lesznek, legyen az a személy a közvetlen környezetedben élő, vagy távoli és elérhetetlen (nem mintha el is szeretnéd érni), de mégis, azáltal mert kedveled, valamiféleképpen kötődést érzel. Nem tudom, hogy a világ összlakosságának mennyi %-a balkezes (majd utánajárok), de a kevéske - fent leírtak szerinti - részemről szimpatikus emberke közül kapásból hárman balkezesek, mint ez az utóbbi napokban kiderült. Több magyar ajkú és születésű egyénről még nem tudok közelebbit e témában, de ahogy azt már említettem: kiderítem. Indul tehát a Left-Handed-Mission. Akikről eddig tudok Jonathan Togo, Jason Gray-Stanford és Robert Sean Leonard. Vicces...
(Eksz, ha tudsz még valakit aki szerinted szóba jöhet, és most is olvasol, kérlek jelezd!)

Tegnap alkottam a konyhában. Vad Kati után szabadon: "lehet, hogy kiadok egy háromkötetes szakácskönyvet" ... Ez utóbbit csak viccnek szántam.
Alapjában véve nem azt szerettem volna csinálni estére, ami végülis lett.
Amit összedobtam serpenyőben gáz fölött, majd a megfőzött tésztára került: Thai vegyeszöldség + kukorica + + cukor + olaj + kevés bors + tejszín + apróra vágott metélőhagyma + paradicsomsűrítmény. Először a Thai zöldségek + hagyma párolása aztán rá a többi adalék. Állítólag nagyon jó lett. Én csak egyszer ettem belőle - csak azért, hogy ha esetleg valami nem éppen kellemes mellékhatása lenne akkor én értesüljek róla először -, de egész jó lett. Bevallom őszintén, hogy bazsalikomot szerettem volna venni, de mivel nem sikerült rátalálnom, ezért lett hagyma helyette. Lehet, hogy jobb is így. Desszertnek pedig muffint  csináltam, mégpedig egy - ciki/nem ciki - tipikus lustaemberes muffint, a vásárolt dobozban már minden elő volt szinte készítve, csak annyi volt a feladatom, hogy 1 szem tojással és olajjal összedolgozom az alapport, elosztom szépen a muffinformákban, be a sütőbe, majd pedig a szintén instant cukormázat összekutyulom 3 teáskanál vízzel, majd a kapott masszát felkenem a muffinokra. Ennyi. Engem mondjuk olyan nagyon nem érdekel, hogy más mit gondol erről, a lényeg, hogy azoknak akiket kínáltam belőle - és bevalottam persze, hogy nem 100%-ig én alkottam - izlett. És ez a fő. Pont.

 

Szólj hozzá!

Címkék: f1 főzés sütés balkéz


A bejegyzés trackback címe:

https://dincs.blog.hu/api/trackback/id/tr68487037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása